|
|
#501 |
|
Lesende
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #13Naboen og jeg satt på trappa og pratet lenge om alt mulig rart. Unga deres var også med og katten. Det er hyggelig å bli litt bedre kjent, vi er relativt nyinnflyttet både de og oss. |
|
|
|
|
#502 |
|
Er fornøyd
Medlem siden: Jan 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #13Ny, fin kjole til halv pris! |
|
|
|
|
#503 |
|
Søt og rar
|
Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #13To stykker rullet ned bilvinduet og ropte etter meg løpet av de 2,5 km jeg har fra buss til hjem. Den ene ropte: Appelsin! Vil du sitte på?
|
|
#504 |
|
koko
|
Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #13Ikke i dag, men en dag. Jeg og en venninne har kjøpt oss en uke på Kreta i september! At jeg får sol og varme er nå en viktig ting, men at jeg får en hel uke sammen med henne (som bor på en annen kant av landet) topper virkelig det hele.
|
|
#507 |
|
Klare sjøl
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #13Sol, tur, bok, prosecco.
|
|
#508 |
|
Lesende
Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #13Bestevenninna mi og jeg møttes for en gåtur på et område jeg sjeldent er på etter flyttinga. Det måtte vi, i anledning fredda'n, avslutte med terasseprat og kos helt til jeg blei henta og kjørt hjem. Og vi har avtalt neste treff. |
|
|
|
|
#509 |
|
can-jur
|
Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #13Vi har med oss familiens hundepensjonist på ferie. Skulle egentlig avlives før avreise men alle var enige om at han måtte få være med. 14 år, helt døv og nesten blind gikk han nesten til topps på Trysilfjellet. Og med litt bærehjelp over de mest kuperte områdene kom han helt opp!! Han virrer lykkelig i hælene våre ig spiser ubegrenset med godbiter. Pannekaker til frokost i dag. Han må voktes som men smed for han faller jo utfor kanter og går på vegger om vi ikke følger med. Men lell da
Sist redigert av Floksa : 06-08-22 kl 10:15. |
|
|
|
|
#511 |
|
Lesende
Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #13Veldig brått klarte vi å få tak i yngste barnebarn. Nå er vi på tur, ungen hsr sovna. Etterpå blir det plasking, mat og kos. Fine lørdagen. |
|
|
|
|
#512 |
|
<3
Medlem siden: Jan 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #13Besteforeldrene mine. Herregud, så glad jeg er i dem og for at jeg fortsatt har dem.
|
|
#514 |
|
Smugleser
|
Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #13Sykle t/r jobben for første gang i år. Har vært er trøblete år for meg helsemessig, men jeg tok oppoverbakkene hjem i samme tempo som tidligere. Frisk luft og å trampe forbi bilkøen i bakkene er godt for sinn og skinn.
|
|
#515 |
|
Lesende
Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #13Jeg begynner å gå dreisen på matlaging igjen. Helten og jeg øver på planlegging og det hjelper mye. Jeg føler meg flink igjen. Og stolt. Dessuten gjør hageurtene og verandaurtene mye for gleden, både til matlaging og generelt, den lukten. |
|
|
|
|
#516 |
|
flisespikker
|
Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #13I dag er jeg glad for Øyaarmbånd og en liten halvtime for å planlegge hvilke konserter vi skal se.
|
|
#517 |
|
Søt og rar
|
Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #13Har siste ferieuke, og våknet av vaskemaskinreparatøren som spurte om han kunne komme i dag i stedet for på mandag.
|
|
#519 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #13Snuppa sendte melding og lurte på om jeg ville spise lunsj med henne i byen i dag.
|
![]() |
|
|