|
|
#501 |
|
Nybegynner
Medlem siden: Sep 2013
![]() |
Sv: Hva skal dere ha til middag i dag? Ny!Fiskekaker og rotmos imårra, ungene elsker det... |
|
|
|
|
#502 |
|
koko
|
Sv: Hva skal dere ha til middag i dag? Ny!I dag hadde vi linsesuppe. Heldigvis tok jeg av da jeg kutta grønsaker i dag, så vi har raust med suppe igjen. Tror jeg kjører den i blender i morgen, eller kanskje steker litt kylling til? Guri, alt man må tenke på og ta stilling til her i livet.
|
|
#503 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva skal dere ha til middag i dag? Ny!I går lagde jeg ovnsbakt svinefileet med kål og sellerirot med korianderdip |
|
|
|
|
#504 |
|
Eppur si muove.
Medlem siden: Jan 2012
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva skal dere ha til middag i dag? Ny!Innbakt kylling med wokede grønnsaker og ris.
|
|
#506 |
|
passe nerd
Medlem siden: Sep 2010
Sv: Hva skal dere ha til middag i dag? Ny!Ungene fikk rester av fiskeboller i hvit saus med poteter og grønnsaker(den ene spiste bare grønnsakene og den andre bare potetene, sausen og fiskebollene, de kunne ha delt en porsjon med andre ord...). Jeg og mannen hadde taco på kvelden. Resten av salaten med litt ekstra oppi tok mannen med på jobb og resten av taco-krydra karbonadedeigen skal inngå i en impulsiv påfunnet middag idag:
|
|
#508 |
|
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Sv: Hva skal dere ha til middag i dag? Ny!Mannen laget pizza i dag, med sopp, grønn paprika, ostesaus, rødløk og nymalt pepper. Mmmm.
|
|
#509 |
|
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
Sv: Hva skal dere ha til middag i dag? Ny!Blomkålsuppe med kidsa, sushi senere i kveld. |
|
|
|
|
#510 |
|
In love with a fairytale
Medlem siden: Oct 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva skal dere ha til middag i dag? Ny!Ostesmørbrød. Travel dag. |
|
|
|
|
#511 |
|
Medlem siden: Mar 2008
Sv: Hva skal dere ha til middag i dag? Ny!Spist deilig fiskesuppe hos mamma i dag. Yngste fikk varm, stor fiskekake og poteter og sa at det var den beste kjøttkaken han hadde smakt.
|
|
#512 |
|
Medlem siden: Oct 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva skal dere ha til middag i dag? Ny!I dag skal vi ha lapskaus med tyttebær, rødbetsalat og flatbrød |
|
|
|
|
#513 |
|
Eppur si muove.
Sv: Hva skal dere ha til middag i dag? Ny!I dag blir det Jamie Olivers spaghetti carbonara og squash og timian.
|
|
#515 |
|
Medlem siden: Aug 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva skal dere ha til middag i dag? Ny!Fiskepinner med pasta. En måte å få i barna fisk.... dritkjedelig for de voksne, men vi ofrer oss. |
|
|
|
|
#516 |
|
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
Sv: Hva skal dere ha til middag i dag? Ny!Fiskegrateng. Tror jeg. |
|
|
|
|
#517 |
|
Dig for victory!
|
Sv: Hva skal dere ha til middag i dag? Ny!I dag blir det noe litt tilfeldig av det som finnes i kjøleskapet - jeg har fått helt dilla på å jule opp kyllingfileter til de er jevnt tynne og så steike dem i panne, etter å ha prøvd diverse Jamie's 15 minute meals-oppskrifter. Til og meg jeg klarer å steike kylling uten at den blir rå eller tørr, og det går så kjapt! Ser ut til å bli potetmos og diverse grønt ved siden av, og så masse krydder på kyllingen, så klart.
|
|
|
#518 |
|
Eppur si muove.
Sv: Hva skal dere ha til middag i dag? Ny!Jeg pleier å bare brune kyllingfilet i stekepanne og så ferdigsteke i ovn. Den trenger faktisk ikke mer enn 10 minutter på 200 grader, og så er den saftig og god. :-)
|
|
#519 |
|
koko
|
Sv: Hva skal dere ha til middag i dag? Ny!Laks og blomkål til meg og ungene. Når sambo kommer fra jobb skal vi spise vårruller (sånne som ikke skal i frityren, rå grønsaker inni.)
|
|
#520 |
|
jabbsaft
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
Sv: Hva skal dere ha til middag i dag? Ny!Fiskekaker, gulrot og potetmos
![]() |
|
|