![]() |
#502 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Hva har du på deg i dag?Hvit bukse og singlet, rosa genser. Hadde blå sko til, nå har jeg på meg mine helt nye lysebrune pumps.
#503 |
Borte
|
![]() Sv: Hva har du på deg i dag?Kjole fra Esprit (som forøvrig er mye finere enn på bildet). Ballerinas fra Gabor (vist tidligere i tråden), kjede fra pilgrim og et sånn fake skinnarmbånd fra CMYK.
#504 |
Fortynnet
|
![]() Sv: Hva har du på deg i dag?Smal bringebærrosa bukse fra Culture og hvit ettersittende v-genser med 3/4 ermer. Enten hvite Gabor-sandaler med korksåle eller beige Vagabond sneakers, tror helst det blir det siste. Og stor brun skulderveske. |
![]() |
![]() |
#505 |
Flawsome
Medlem siden: Aug 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva har du på deg i dag?Marineblå kjole i 50-tallsstil med bredt brunt skinnbelte til. Og ditto brune sko. |
![]() |
![]() |
#506 |
~~~~~~~
|
![]() Sv: Hva har du på deg i dag?
Jeg ser du skriver bringebærrosa i flere tråder, hvilken farge er det?
#507 |
Fortynnet
|
![]() Sv: Hva har du på deg i dag?Stemmer, jeg har nettopp kjøpt en kjole også i noe som kan beskrives som bringebærrosa. |
![]() |
![]() |
#508 |
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Vestfold
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva har du på deg i dag?Suller rundt her hjemme i mellomblå kosebukse, turkis singlet og mørkeblå genser over. |
![]() |
![]() |
#509 |
kamerat
|
![]() Sv: Hva har du på deg i dag?Pysj.
#510 |
Medlem siden: Jan 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva har du på deg i dag?Sort bukse, sort singlet, grå Toms og grått skjerf med små sølvstjerner . |
![]() |
![]() |
#511 |
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Hva har du på deg i dag?Jakke med sølvtråder, Mac Dream Capri, sort singlet og sorte pumps. |
![]() |
![]() |
#512 |
Har tro på forbedring
|
![]() Sv: Hva har du på deg i dag?
Høres deilig ut!
#515 |
Eklektisk
|
![]() Sv: Hva har du på deg i dag?Nike joggesko, en bomullsbukse som hverken er svart eller blå, en slapp genser med blasse striper i turkis og kanskje mørkeblå (skal kastes!), og en strikket jakke i offwhite i bomull fra H&M. :kler på meg med lukkede øyne om morgenen?: Sist redigert av Tangerine : 12-08-13 kl 13:27. Årsak: Skrivefeil |
![]() |
![]() |
#516 |
i vesterled
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva har du på deg i dag?Lyse jeans fra Levi's, sort topp og Converse. |
![]() |
![]() |
#517 |
Viser tenner
|
![]() Sv: Hva har du på deg i dag?Ligger som en slappfisk på sofaen etter en hard runde med matforgiftning, og har pyntet meg en slaskete korallfarget genser med i alle fall to hull, en grå pysj/kosebukse og grå strikkasokker. Til mitt forsvar så har jeg prøvd å freshe meg opp med litt mascara.
#518 |
Javel?
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
![]() Sv: Hva har du på deg i dag?Levis dongeribukser, hvit singlet, hvit bluse med blå mønster på. Røde ballerinasko. Og et sølvkjede med hjerte. Første dag på jobb etter ferien. Oppskrytt. |
![]() |
![]() |
#519 |
Kamerat Pære
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
![]() Sv: Hva har du på deg i dag?Sorte/grå jeans fra Lindex, orangerød og blekrosa oversized kashmirgenser fra Designers Remix, burgunder og sorte ballerinasko fra Marc by MJ, mine marineblå Diorbriller med gulldekor og min marineblå veske gullenke fra DR *blingbling*
#520 |
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Hva har du på deg i dag?Sort singlet og rönish anti shake tights, pulsbelte/klokke. |
![]() |
![]() |
|
|