Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon

SE Xperia-tråden

Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-10-10, 12:06   #481
Albertine
Passiv

Standard

Sv: SE Xperia-tråden

Her kommer skrapelydene med jevne mellomrom. Nå skal'n inn!

Svar med sitat
Gammel 14-10-10, 12:09   #482
Tove
XXX

Tove sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Orkdal
Tove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de fleste
Standard

Søren altså! De hører ingenting av det du sier, bare skraping? Du hører dem?

Gammel 14-10-10, 12:14   #483
Albertine
Passiv

Standard

Jeg hører alt klinkende klart og skjønner ikke hva de snakker om. Det er bare i andre enden.

Svar med sitat
Gammel 14-10-10, 12:16   #484
Tove
XXX

Tove sin avatar

Hvor: Orkdal
Tove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de fleste
Standard

Jaja..da er det vel bare å bestille service da!

Gammel 15-10-10, 20:07   #485
Luvi
En anelse distre

Luvi sin avatar

Medlem siden: Feb 2009
Luvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt likt
Standard

Er det slik at alarmen på mini pro faktisk ikke ringer om tlf er avslått? Jeg mener jeg konkluderte med det da jeg testet så jeg har ikke turt å slå av tlf om natta, men jeg ønsker egentlig å gjøre det. Har lite lyst til å ha tlf liggende påslått 30 cm fra hodet da man aldri har garanti for at det ikke er noe galt med batteriet. Blåsyregass er farlige greier. Jeg kunne selvsagt kjøpt meg annen vekkerklokke, men synes det er praktisk å bruke tlf til dette, spesielt når jeg er ute å reiser i jobbsammenheng.

Luvi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-10-10, 15:50   #486
Huldra
Ferdig!

Huldra sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Huldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Kan jeg bruke mobilen for å surfe på en bærbar pc? At jeg bruker mobilen som modem? Bill.merk: uten nett i 4 uker!

Gammel 23-10-10, 22:24   #487
Irma
Ekvilist

Irma sin avatar

Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Da har jeg endelig tatt farvel med min Sony Ericsson Xperia 10, og inngått nytt partnerskap med en herlig Nokia N8. / Måtte nyforelskelsen vare!

Gammel 23-10-10, 22:39   #488
Tussilago
Spoon2

Tussilago sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Trøndelag
Tussilago er populærTussilago er populærTussilago er populærTussilago er populærTussilago er populær
Standard

Min skurrer visst fælt for de i den andre enden, jeg hører bra, men de jeg snakker med klager over at det er så mye støy. Hm. Hva gjør jeg med det tro? Dette er jobbtelefonen min, og jeg må sende den inn for at de skal se på den, og da tar ting tid.

Gammel 23-10-10, 22:41   #489
Irma
Ekvilist

Irma sin avatar

Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tussilago, her.

Min skurrer visst fælt for de i den andre enden, jeg hører bra, men de jeg snakker med klager over at det er så mye støy. Hm. Hva gjør jeg med det tro? Dette er jobbtelefonen min, og jeg må sende den inn for at de skal se på den, og da tar ting tid.

Hvis du sender inn må du gjerne oppdatere her ifht. om det blir bedre. Min mann har overtatt min nemlig, og jeg gruer meg til å snakke med ham i telefonen.

Det jeg har erfart at de jeg snakker med synes lyden er ok når jeg bruker handsfree, men ikke uten. Så om du har samtaler hvor det er viktig med bra lyd, så kan du jo prøve med det.

Gammel 24-10-10, 12:05   #490
Tussilago
Spoon2

Tussilago sin avatar

Tussilago er populærTussilago er populærTussilago er populærTussilago er populærTussilago er populær
Standard

Irma: Ja jeg skal teste det ut litt. Har jo allerede fått ny telefon en gang, men det var pga at den "gamle" ikke tok i mot lading.

Gammel 24-10-10, 12:07   #491
Slettet bruker
Passiv

Standard

Er det så mange av disse som er dårlige som jeg får inntrykk av?

Jeg er kjempefornøyd med min egen. Den har super lyd, gjør alt den skal, sender og mottar mms, surfer og det hele. Enda den har fått opptil flere knallharde fall, sågar et i betongtrapp.

Svar med sitat
Gammel 24-10-10, 12:29   #492
Tuneland
grand multipara

Tuneland sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Tuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av smilefjes, her.

Er det så mange av disse som er dårlige som jeg får inntrykk av?

Jeg er kjempefornøyd med min egen. Den har super lyd, gjør alt den skal, sender og mottar mms, surfer og det hele. Enda den har fått opptil flere knallharde fall, sågar et i betongtrapp.

Jeg er også superfornøyd.

Gammel 24-10-10, 13:01   #493
Huldra
Ferdig!

Huldra sin avatar

Hvor: Telemark
Huldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg er også fornøyd.

Gammel 24-10-10, 13:04   #494
Nasse
Fartsfantom

Nasse sin avatar

Medlem siden: Dec 2008
Blogginnlegg: 30
Nasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg er også superfornøyd med min SE xperia 10mini.

Nasse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-10-10, 13:05   #495
Albertine
Passiv

Standard

Jeg er ikke fornøyd.

Svar med sitat
Gammel 24-10-10, 13:26   #496
Trollet
Aktiv

Trollet sin avatar

Medlem siden: Feb 2009
Hvor: Romerike
Trollet er litt kulTrollet er litt kul
Standard

Jeg er superfornøyd med min x10-mini ♥

Trollet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-10-10, 13:29   #497
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Tok litt tilvenning, men nå er jeg fornøyd med minien min.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-10-10, 14:08   #498
Tussilago
Spoon2

Tussilago sin avatar

Standard

Jeg er egentlig fornøyd jeg også altså, men de jeg snakker med er ikke fornøyd...

Gammel 19-11-10, 21:03   #499
Dragen
VeloppDragen

Dragen sin avatar

Blogginnlegg: 812
Dragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtid
Standard

Min har sluttet å laste ned apps fra marked. Burde jeg oppdatere noe på den?

Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22)
Dragen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-11-10, 21:30   #500
Frøy
I endring

Frøy sin avatar

Medlem siden: Apr 2009
Blogginnlegg: 136
Frøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Dragen, her.

Min har sluttet å laste ned apps fra marked. Burde jeg oppdatere noe på den?

heller av innstallere noe, prøv å avinstaller siste oppdateringen på marked.

Du kan'kke gi Gud, så bare gi faen
Frøy er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:41.