|
|||||||
| Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Erfaren
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Østlandet
![]() ![]() ![]() |
Sv: Lost 2010 - siste sesong (Advarsel! Spoilere ift. norsk sendeplan!)Jeg er ikke like skuffet som igår kveld. Jeg synes episoden igår var fin, men den ga meg liksom ikke så mange svar. Jeg hadde håpet på en storslagen aha-opplevelse og en smart wow-twist, det fikk jeg ikke. Slutten var vel som den måtte bli. Jeg syntes den var litt vel amerikansk og happy-endingete. Man glemmer nesten litt alt man ikke har fått svar på, fordi man blir så glad av å se alle bli gjenforente og lykkelige igjen.
|
|
|
|
#2 |
|
Passiv
|
Sv: Lost 2010 - siste sesong (Advarsel! Spoilere ift. norsk sendeplan!)Jeg har kommet meg litt jeg og. Men jeg er fremdeles sur over kristen-gjeteren. Virkelig. |
|
|
|
#4 |
|
Kidding, right?
|
Sv: Lost 2010 - siste sesong (Advarsel! Spoilere ift. norsk sendeplan!)
|
|
|
|
#5 |
|
Passiv
|
Sv: Lost 2010 - siste sesong (Advarsel! Spoilere ift. norsk sendeplan!)Aha. |
|
|
|
#6 |
|
Kidding, right?
|
Sv: Lost 2010 - siste sesong (Advarsel! Spoilere ift. norsk sendeplan!)Hva med beinet?
|
|
|
|
#7 |
|
Passiv
|
Sv: Lost 2010 - siste sesong (Advarsel! Spoilere ift. norsk sendeplan!)Og hvorfor snakket mora til Jacob og S plutselig amerikansk? Hæh? De har jo vært språktro gjennom hele serien. Koreanerne har snakket koreansk - ikke liksom-koreansk. Jeg syns stemora til tvillingene skulle snakket det språket hun snakket - eller engelsk hele veien altså. |
|
|
|
#8 |
|
Bork bork bork
|
Var vel litt for mye jobb å pugge latinske replikker for en hel episode. (Ja, det var latin -- korrekt så vidt jeg kunne høre, om enn med en merkbar amerikansk aksent.)
|
|
|
#9 |
|
Passiv
|
|
|
|
|
#10 |
|
Bork bork bork
|
Sv: Lost 2010 - siste sesong (Advarsel! Spoilere ift. norsk sendeplan!)Italiensk er jo forsåvidt veldig, veldig dårlig latin. Eller begynte som sådan, i hvert fall.
|
|
|
#11 |
|
Fersk i gamet
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Lost 2010 - siste sesong (Advarsel! Spoilere ift. norsk sendeplan!)Da har vi endelig sett slutte vi også. Nå er jeg bare tom i hodet og ørlittegranne skuffet, får lese mer i morgen. |
|
|
|
|
|
#12 |
|
flisespikker
|
Sv: Lost 2010 - siste sesong (Advarsel! Spoilere ift. norsk sendeplan!)Hun var jo amerikansk, Smilefjes. Det var jo CJ Cregg fra West Wing.
|
|
|
#13 |
|
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Åja jeg trodde hun mente den ekte mora, hun var vel spansk eller noe sånt? Eller husker jeg helt feil nå?
|
|
|
#14 |
|
Passiv
|
Sv: Lost 2010 - siste sesong (Advarsel! Spoilere ift. norsk sendeplan!)Ja, jeg vet jo det. Men var dette før eller etter at hun jobbet for presidenten liksom? |
|
|
|
#15 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Lost 2010 - siste sesong (Advarsel! Spoilere ift. norsk sendeplan!)Filmsnutt fra Collegehumor. Man må ta det med litt humor da, mye er nok besvart. Sist redigert av Pelen : 27-05-10 kl 03:24. |
|
|
|
|
|
#16 |
|
Textrovert
|
Sv: Lost 2010 - siste sesong (Advarsel! Spoilere ift. norsk sendeplan!)Jeg så siste episode sent i går kveld, og fikk ikke sove i natt for jeg lå og grublet og grublet.
|
|
|
#17 |
|
Erfaren
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Østlandet
![]() ![]() ![]() |
Dette lurer jeg også på. Og burde ikke isåfall moren til gutten, vært ekskona hans??
|
|
|
|
#18 |
|
Textrovert
|
Ja, det lurer jeg også på.
|
|
|
#19 |
|
Fullverdig medlem
Medlem siden: Apr 2008
![]() |
Ja, jeg tolket det i alle fall som at de måtte leve ut det livet de ønsket seg, før de kunne gå videre. Grunnen til at Jack hadde en sønn, var kanskje rett og slett at han alltid ønsket seg det, innerst inne? Hans forhold til sin egen far er jo noe som er sentralt gjennom hele serien. |
|
|
|
|
|
#20 |
|
WF: Isbjorn
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Var det ikke snakk om den kirken de var i? At de hadde laget den for å kunne møtes?
|
![]() |
|
|