|
|||||||
| Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#481 |
|
Erfaren
Medlem siden: Oct 2008
![]() ![]() |
Sv: Hva har du på deg i dag? Inspirasjonstråd med bilder!Morgendagens antrekk blir litt layback; baggy jeans fra Only, hvitsinglett, grå cardigan og hvite converse. |
|
|
|
|
|
#482 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Hva har du på deg i dag? Inspirasjonstråd med bilder!
Så utrolig stilig. |
|
|
|
|
|
#483 |
|
Passiv
|
Kjenner at jeg vil at døtrene skal vokse seg så store at jeg kan arve kjoler fra dem veldig fort! |
|
|
|
#485 |
|
Passiv
|
Sv: Hva har du på deg i dag? Inspirasjonstråd med bilder!Svart ledig bukse fra HM, lillestipet ullgenser fra Nøstebarn og snart joggesko. I dag skal det kjøres. |
|
|
|
#486 |
|
Det ordner seg alltid
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva har du på deg i dag? Inspirasjonstråd med bilder!Grå ullcardigan over en sort lang topp. Mine vanlige Lee Marion jeans og et par lyse støvletter/boots. Skal egentlig skifte til et par svarte støvletter med litt hæl, nå. |
|
|
|
|
|
#487 |
|
Wooohhoooooo
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva har du på deg i dag? Inspirasjonstråd med bilder!Fy flate Heiko, den kjolen var fin
|
|
|
|
#488 |
|
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva har du på deg i dag? Inspirasjonstråd med bilder!Svarte Vans, olabukse fra only, svart lang genser fra Vero Moda og vest jeg har sydd av dette stoffet: http://www.stoffogstil.no/ImageRoot/Miljo/09/jul_2009 |
|
|
|
|
|
#489 |
|
intro
|
Sv: Hva har du på deg i dag? Inspirasjonstråd med bilder!Utrolig kul kjole, Heiko!
I’m out of here. Sist redigert av Bluen : 28-09-09 kl 11:24. |
|
|
|
|
|
#490 |
|
Medlem siden: Sep 2007
Sv: Hva har du på deg i dag? Inspirasjonstråd med bilder!Jeans, brun t-shirt, grå hettegenser. Det er "sitte inne hele dagen og gjøre matte" antrekket mitt. |
|
|
|
|
|
#491 |
|
Medlem siden: Sep 2007
Sv: Hva har du på deg i dag? Inspirasjonstråd med bilder!Jeg kjenner at jeg har veldig lyst på en av kjolene til Heiko! |
|
|
|
|
|
#492 |
|
|
Sv: Hva har du på deg i dag? Inspirasjonstråd med bilder!Svart tunikakjole med hvitt blomstermønser, svart stilongs med ruter og svart cardigan. Svarte pumps fra Clarks.
|
|
|
#493 |
|
Sv: Hva har du på deg i dag? Inspirasjonstråd med bilder!Ulltights og svart stor mannfolk t-skjorte. Ja og grønne ullsokker. Nydelig! Føler meg så fresh atte.
|
|
|
#494 |
|
Eklektisk
|
Og hvordan ser folk at jeg er feminin, skal tro: Dongeri, svart genser, svart jakke (og små pupper). |
|
|
|
|
|
#495 |
|
Viser tenner
|
Sv: Hva har du på deg i dag? Inspirasjonstråd med bilder!Jeg føler meg hverken fresh eller feminin i dag. Har bihulevondt og har vært på svømming med lillesøster, så det har vært "bomseklær" i dag. Har på en lekker bh fra Freya (om ikke annet), boxer fra Pierre Robert, baggy jeans fra Vero Moda, sort genser fra hm, lilla skjerf fra Cubus, hvite sneakers fra Le Coq sportif og sort jakke fra Stormberg.
|
|
|
#496 |
|
|
Sv: Hva har du på deg i dag? Inspirasjonstråd med bilder!Ah. Jeg er nyskapende (yeah, right) i dag. Svarte converse, svart tight jeans, Kiss t-skjorte og svart jobbhettejakke. Og store, svarte øreringer. |
|
|
|
|
|
#497 |
|
Skinner
Medlem siden: Apr 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva har du på deg i dag? Inspirasjonstråd med bilder!Kjole fra Container
|
|
|
#498 |
|
ctrl+z
|
Sv: Hva har du på deg i dag? Inspirasjonstråd med bilder!Å, Sol! Det var en nyyyydelig kjole.
|
|
|
#499 |
|
Har tro på forbedring
|
Sv: Hva har du på deg i dag? Inspirasjonstråd med bilder!Jeg har på meg sort strømpebukse (ull), rosa ullskjørt med blondekant (fra benneton - kjøpt av xian for mange herrens år siden), ull/silkesinglet og ullgenser
|
|
|
#500 |
|
Wooohhoooooo
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Hva har du på deg i dag? Inspirasjonstråd med bilder!Sol: For en nydelig kjole.
|
|
![]() |
|
|