Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Interiørshoppingtråden

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-08-09, 22:21   #481
Frost
Bør lage seg en tittel selv

Frost sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Tromsø
Frost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Interiørshoppingtråden

Opprinnelig lagt inn av Mjau, her.

Takk
Jeg er veldig glad i det, og tror det er ganske tidløst også.

Og for en snill mann du har Frost!
Bare en dags hinting og så kommer resultatet så kjapt! Kos deg med kaffen

Det var et flott service. Er det dyrt?

Takk for det. Har jo slutta med Pepsi Max, og skal lære meg å drikke kaffe. Hva er bedre enn Kaffe Latte fra Nespresso?
Jeg skjønner hvorfor Nespresso får så mye skryt, det var veldig godt.

Frost er ikke aktiv  
Gammel 24-08-09, 22:24   #482
Mjau
Curlingkone

Mjau sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Blogginnlegg: 2
Mjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt av
Standard

Jeg kjøper det på husfliden. Og asjettene kostet i alle fall 145 pr stk. Krusene mener jeg lå på 135. Resten har jeg ikke enda, så jeg vet ikke helt.
Syns det er for dyrt til å kjøpe alt på en gang, så har et spareprosjekt der jeg kjøper to deler hver måned. Så har jeg noe å glede meg til og

Gammel 24-08-09, 22:27   #483
Frost
Bør lage seg en tittel selv

Frost sin avatar

Hvor: Tromsø
Frost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Det var lurt å dele det opp ja. Jeg er selv på jakt etter et hverdagservice, etter at de har sluttet å selge det jeg samlet på. Kanskje jeg må innom husfliden å titte på dette. Jeg likte det i blått.

Frost er ikke aktiv  
Gammel 24-08-09, 22:28   #484
Mjau
Curlingkone

Mjau sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Blogginnlegg: 2
Mjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt av
Standard

Det har også kommet i hvitt. Det er fint i alle fargene
Frisk og fin blåfarge ja!

Gammel 26-08-09, 18:02   #485
Macky
Flink jente

Macky sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Macky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smart
Standard

6 slike knotter til storesøsters hvite skap og 6 slike til lillebror sitt rom

Macky er ikke aktiv  
Gammel 06-09-09, 09:05   #486
cilen
re:designer

cilen sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
cilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de fleste
Standard

Den nye sofa'n min er kommet! Den er både god å sitte i, myk og deilig å ligge i. Fikk "feil" farge, dvs på de 3 putene og på puffen, men de nye trekkene kommer på neste levering og jeg skulle få de da. Siden vi nå bruker sofa'n så regner jeg ikke med at de gidder å ta de andre trekkene tilbake? Alltid greit med noen ekstra trekk.

Har plassert den ene delen for seg selv, tenkte å kjøpe et lite bord og en leselampe. Så drar vi den bare bort til resten når vi har mange gjester. Sofa'n er stor nok så.. (veldig stor) Eldstegutten mente han kunne plassere alle delene etter hverandre og ha et megastort laneparty med gutta. Hadde nok fint fått plassert 12 av de uten problemer. Puffen er jeg ikke helt sikker om jeg vil ha i stua. Hvis vi noen gang får leiligheten i kjelleren for oss selv noen gang så hadde den vært superfin plassert midt den store gangen vi har nede? (Har SÅ lyst å ha hele huset nå som vi har ungene boende hjemme).

Veldig fornøyd!

cilen er ikke aktiv  
Gammel 06-09-09, 09:14   #487
Macky
Flink jente

Macky sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Macky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Nå bytter vi ut tvsofaen ut med to av disse. Håper ryggene våre blir bedre

Macky er ikke aktiv  
Gammel 06-09-09, 09:37   #488
Pinocchio
Nybegynner

Medlem siden: Sep 2009
Pinocchio har et hav av muligheter foran seg
Smil

Opprinnelig lagt inn av Miss Norway, her.

Jeg tror jeg må vise frem treet mitt. Det er på fjellet da, men likevel.
Jeg er så glad i det, skikkelig sånn "tree hugger" nesten.
(Det er altså en slags knaggrekke; den er montert 10 cm ut fra veggen).

Ååå, så fin! Hvorhvorhvor?

Pinocchio er ikke aktiv  
Gammel 06-09-09, 09:53   #489
Bomull
www.bomulls.no

Bomull sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Flott sofa - er det lov til å spøre om produsent, forhandler, pris? *på sofajakt*

Selv har jeg for en slikk og ingenting privat kjøpt to stk. Klubbo bord i brunsort og hvitt, til stuen og sofakroken - de er helt nye og akkurat det vi skulle ha handlet på IKEA i slutten av måneden, så det var jammen et kupp!

Vi flytter jo ikke inn i det nye huset helt enda, men jeg planlegger og shopper i vei litt etter litt!

Gammel 06-09-09, 10:06   #490
cilen
re:designer

cilen sin avatar

cilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de fleste
Standard

Sofa'n er kjøpt på Trendmøbler. Betalte 13 tusen for den.

cilen er ikke aktiv  
Gammel 06-09-09, 10:23   #491
Bomull
www.bomulls.no

Bomull sin avatar

Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Takk, og det må jeg så - mye sofa for pengene! Må vurderes!!

Gammel 06-09-09, 10:42   #492
Bomull
www.bomulls.no

Bomull sin avatar

Standard

Inspirert av Mjau vurdere jeg sterkt å begynne og samle på Whitewood fra Wik & Walsø som hverdagsservise.

Gammel 07-09-09, 09:24   #493
Nå også i farger

Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av cilen, her.

Sofa'n er kjøpt på Trendmøbler. Betalte 13 tusen for den.

Er det den Milano-sofaen? Kjempe fin var den.

Gammel 07-09-09, 12:12   #494
Bomull
www.bomulls.no

Bomull sin avatar

Standard

Ny skjenk - gjenbruk på finn.no. Den skal selvsagt (!) males hvit, men akkurat hvor vi skal ha den vet jeg ikke - soverom, entree og kjøkken er alle alternativer, evt. annekset vårt når det innredes.

Vedlagte bilder
Filtype: jpg 80_-554572177.jpg (46,0 KB, 543 visninger)
Gammel 07-09-09, 12:21   #495
Salt
Salt in the rainbow

Salt sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 112
Salt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt av
Standard

Ny lampe: (Og ja, vinduskarmen er skeiv.. )

Gammel 07-09-09, 12:50   #496
Bomull
www.bomulls.no

Bomull sin avatar

Standard

Åååh, nå fikk jeg nesten hjemmelengsel, Salt - når jeg så taket på "velkjente bygårder"!! *oslojente*

Fin lampe!!

Gammel 07-09-09, 13:18   #497
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Salt, her.

Ny lampe: (Og ja, vinduskarmen er skeiv.. )

Kjøpt samme lampe Salt! I forrige uke.

Gammel 07-09-09, 13:25   #498
Salt
Salt in the rainbow

Salt sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Blogginnlegg: 112
Salt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Angelique, her.

Kjøpt samme lampe Salt! I forrige uke.

Morsomt! Jeg kjøpte også denne i forrige uke!

Gammel 08-09-09, 14:32   #499
Jenna
Det ordner seg alltid

Jenna sin avatar

Jenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Ikke så veldig spennende, men disse to er kommet i hus:

Miele tørketrommel (delvis en forsinket bryllupsgave fra svigers)

(Tror det er den modellen. Ligner i alle fall)

Jenna er ikke aktiv  
Gammel 08-09-09, 14:41   #500
-ea-
heimføing

-ea- sin avatar

Hvor: Heime
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har vært i hovedstaden og kjøpt meg nye blomstervaser

Vedlagte bilder
Filtype: jpg IMG_5097.jpg (194,8 KB, 35 visninger)
-ea- er ikke aktiv  
Lukket tråd

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:19.