|
|||||||
| Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#2 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Juletråden 2019
Samme her.
|
|
|
|
#3 |
|
Slim på hovednerven
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Rogaland
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Juletråden 2019Jeg har landet mykt og godt i nysnø på fjellet. Dro oppover i går, og nå koser vi oss, hunden og jeg, i julepyntet hytte. Alt er under kontroll og resten av familien kommer oppover i løpet av helga. Deilig med noen dager alene før julegjestene ankommer, masse strikking og lydbøker, avbrutt av turer ut i vinterlandskapet til hundens store begeistring. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
ekstremt trøtt
|
Høres utrolig deilig ut. Nyt!
|
|
|
#5 |
|
Slim på hovednerven
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Rogaland
Sv: Juletråden 2019Jeg nyter til fulle! Tusler rundt i ullundertøy og mumser akkurat nå. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Semiaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Sv: Juletråden 2019Der kom den siste gaven dettende også gitt, bok bestilt på "Klikk og hent" for ei uke siden, gave fra ungene til mannen. Nå er alt av gaver på plass. Mangler noe på innpakking, men har pakket inn en god del også.
µ 05 07 07 Sist redigert av My : 18-12-19 kl 16:15. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Medlem siden: Sep 2007
Sv: Juletråden 2019Nå har jeg bare to gaver igjen å kjøpe, og jeg vet hva jeg skal kjøpe. Må bare gidde å dra til de to butikkene. Fikk litt julestemning av å være i Operaen i går. Vi så Hans og Grete. På lørdag skal vi se Nøtteknekkeren, og da er det jul. |
|
|
|
|
|
#9 |
|
bits and pieces
|
Sv: Juletråden 2019Jeg hentet siste pakke i dag tidlig. Dvs har en gave i manko da den ikke kommer inn til butikk i tide. Kunne ha kjøpt noe annet å gi det som ikke kommer i bursdagsgave, men det er samme problem der.
|
|
|
|
#10 |
|
50 & somewhat fab
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Sv: Juletråden 2019Guri, jeg glemte nesten å koke kjøttrullen! Har invitert på klubb på fredag, og da må jeg ha skikkelig kraft for at den skal bli god. Kunne blitt katastrofe!
|
|
|
#11 |
|
Flawsome
Medlem siden: Aug 2011
Sv: Juletråden 2019Fikk en lite hyggelig overraskelse i dag morges. Det viser seg at juletrefoten lekker, og at parketten var veldig lite lekker der foten hadde stått. |
|
|
|
|
|
#13 |
|
Medlem siden: Aug 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Juletråden 2019Eier ikke julestemning!!!! 😵 😱 |
|
|
|
|
|
#14 |
|
Panzerekstremfeminist
|
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
|
|
|
|
|
#17 |
|
Medlem siden: Mar 2008
Sv: Juletråden 2019Vi har tre sorter kaker og skal lage krumkaker nå. Fremdeles travelt på jobb, men det roer seg vel snart. Ferdig med gavene tror jeg, må bare skrive noen kort som skal følge noen gavekort. Gjenstår litt vasking og pynting.
|
|
|
#18 |
|
Tittel og tittel....
|
Sv: Juletråden 2019Dårlig med julestemning her også. Har fått en boks med småkaker og en med krumkaker av mamma + en pose med smultringer. Har kjøpt cookies og risboller. Så er visst planen at lillebror skal bake et eller annet på mandag.
|
|
|
|
#19 |
|
Medlem siden: Mar 2008
Sv: Juletråden 2019Julestemningen er ikke her heller, gitt.
|
|
|
#20 |
|
finner ut av mye
|
Sv: Juletråden 2019Hva er julestemning egentlig?
|
![]() |
|
|