Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

I-landsproblemer

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-10-13, 14:20   #481
Einhyrningur
Be happy!

Einhyrningur sin avatar

Medlem siden: Jan 2009
Einhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt av
Standard

Sv: I-landsproblemer

Opprinnelig lagt inn av Pingis, her.

Skrutrekkeren min er tom for batteri, så jeg må skru sammen ikeamøblene, som svigerfar har kjøpt til oss, manuelt!

Eller så lader du den først og skrur etterpå! :løsningsorientert:

Gammel 21-10-13, 14:20   #482
Nenne
Introvert optimist

Nenne sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har kjøpt så mange fine nye sko og støvletter at nå er både skohyllene mine og skapene i entréen fulle. Jeg må sette noe i kjelleren! Da er de jo ikke så tilgjengelige.

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv  
Gammel 21-10-13, 14:21   #483
Pingis
Kald på føttene

Pingis sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Blogginnlegg: 121
Pingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Miley, her.

Eller så lader du den først og skrur etterpå! :løsningsorientert:

Da må jeg jo vente!

Gammel 21-10-13, 14:22   #484
Einhyrningur
Be happy!

Einhyrningur sin avatar

Medlem siden: Jan 2009
Einhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Pingis, her.

Da må jeg jo vente!

Drikk te og spis kjeks mens du venter, det hjelper på.

Gammel 21-10-13, 16:07   #485
Elise
Ute av drift

Elise sin avatar

Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Bokormen, her.

Det er så vanskelig å få passe temperatur på badet nede. Om det er deilig og lunt om morgenen blir det for varmt utover dagen. Om jeg skrur ned varmen blir det for kjølig til i morgen tidlig. Er det meningen at man skal måtte vri på den bryteren hver bidige dag?

Går det an å justere med åpen/lukket dør?

Jeg har skrevet i feil tråd i natt!

Gammel 21-10-13, 16:09   #486
Njulaif
Endelig mamma

Njulaif sin avatar

Medlem siden: May 2012
Hvor: Oslo
Njulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt likt
Standard

Jeg har veldig lyst på crispo, og så slet jeg meg ut for å kjøpe det på butikken, og så hadde de ikke!!!

Gammel 21-10-13, 21:07   #487
siljemoren
Erfaren

siljemoren sin avatar

Medlem siden: May 2009
Hvor: Internett
siljemoren er populærsiljemoren er populærsiljemoren er populær
Standard

Jeg er så mye sulten som gravid, at det har blitt kjedelig å spise. Ikke en gang sjokoladen gav meg glede.

Gammel 21-10-13, 21:30   #488
millact
Bør lage seg en tittel selv

Medlem siden: Mar 2008
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg må bytte til vinterdyne i kveld for at jeg ikke skal fryse, men det er så kjedelig å ta på dynetrekk.

Gammel 21-10-13, 23:23   #489
Neket
Har diplom

Neket sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Det sludder ute, og jeg har møte kl 9 i morgen så jeg kan ikke følge min vanlige strategi med hjemmekontor mens jeg venter på at alle med sommerdekk skal skli av veien før jeg kjører.

Dessuten er katten over gjennomsnittet irriterende, han har gått ut omtrent 15 ganger den siste timen for å sjekke om det har blitt sommer igjen. Det har ikke det.

Neket er ikke aktiv  
Gammel 22-10-13, 08:41   #490
liefje
Musk

liefje sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
liefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de fleste
Standard

Jeg fikk en minipröve paa en parfyme i gaar, og den er saa godt at jeg er nödt til aa gaa til parfymeriet I DAG IGJEN for aa kjöpe den.

liefje er ikke aktiv  
Gammel 22-10-13, 08:52   #491
Elise
Ute av drift

Elise sin avatar

Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg har en såpass kjedelig oppgave nå at jeg må sitte på internett i 70 minutter til mens jeg hører på regneværet. Jeg liker action og at ting skjer når jeg er på jobb, bare sitte og passe på egner jeg meg dårlig til.

Gammel 22-10-13, 11:05   #492
Tåtti
klossemajor

Tåtti sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Æ ser Stjørdal'n
Tåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de fleste
Standard

Jeg har spist matpakken min enda det er en time til lunsj, og jeg er fortsatt sulten.

Gammel 22-10-13, 11:32   #493
mkj
Off the map.

mkj sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Blogginnlegg: 10
mkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tåtti, her.

Jeg har spist matpakken min enda det er en time til lunsj, og jeg er fortsatt sulten.

Finn deg et wienerbrød, det har du helt sikkert fortjent.

Jeg fikk et anfall av arbeidslyst og sa nei til to gode kolleger som skulle ut å kjøpe kaffe på kaffebar. (men nå er jeg jo her, så det gikk tydeligvis over)

Gammel 22-10-13, 12:10   #494
Neket
Har diplom

Neket sin avatar

Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

ingen butikk i hele verden har stativ til 35 cm Elfa-kurver på lager.

Neket er ikke aktiv  
Gammel 22-10-13, 16:15   #495
Harriet Vane
Epikur

Harriet Vane sin avatar

Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg glemte å kjøpe kremost.

Gammel 22-10-13, 16:17   #496
Anne C
Bør lage seg en tittel selv

Anne C sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg tror jeg har bestilt alt for mange Mario og Luigieffekter til guttas julekalender.

Anne C er ikke aktiv  
Gammel 22-10-13, 16:49   #497
Neket
Har diplom

Neket sin avatar

Standard

Jeg fryser, og jeg må ut for å hente ved.

Neket er ikke aktiv  
Gammel 22-10-13, 17:23   #498
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg skal bootcampe i dag. Det regner.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv  
Gammel 22-10-13, 17:25   #499
Fløyel
~~~~~~~

Fløyel sin avatar

Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Det regner og da får jeg krøller i håret som jeg ikke vil ha og så var all jobben med rettetang bortkastet!

Gammel 24-10-13, 10:33   #500
Neket
Har diplom

Neket sin avatar

Standard

Jeg skal lage presentasjon til FAU sitt årsmøte, men jeg er miljøskadd og komplett udugelig til å lage presentasjoner som ikke følger guidelinesene til corporate profilen vår.

Neket er ikke aktiv  
Lukket tråd

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:30.