|
|||||||
| Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Ute av drift
Medlem siden: Nov 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Kjerringsko - hva er det?I dag har jeg for første gang sett hvite joggesko i kombinasjon med skjørt.
|
|
|
#4 |
|
Textrovert
|
Sv: Kjerringsko - hva er det?
Jeg leser jo i utgangspunktet ikke slike tråder, for jeg synes de er kjedelige, så jeg aner ikke hvorfor jeg i det hele tatt åpnet denne.
|
|
|
#5 |
|
Introvert textrovert
|
Sv: Kjerringsko - hva er det?Mye bastante utsagn om hva Divine må gjøre her. Det er sikkert godt ment, men for meg høres det litt massivt ut her.
|
|
|
#6 |
|
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
Sv: Kjerringsko - hva er det?Vil bare si at jeg langt fra er "moteselvsikker" selv om jeg har tatt til orde for å ikke bry seg. Jeg kunne nok glidd godt inn i et hvilketsomhelst "før"-bilde i et hvilketsomhelst ukeblad, er jeg redd. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
finner ut av mye
|
Sv: Kjerringsko - hva er det?Jeg er heller ikke moteselvsikker, jeg har bare kommet dit at jeg kler meg i det jeg liker og gir blaffen i hva folk måtte tenke. For meg hjalp det faktisk å få meg en septum piercing, men det er nok litt vel drastisk for de fleste. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Semiaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Sv: Kjerringsko - hva er det?Jeg må forresten innrømme at jeg også har vær mer enn normalt observant når det gjelder folks fottøy de siste dagene.
|
|
|
#9 |
|
heimføing
|
Sv: Kjerringsko - hva er det?Jeg tenkte på det med sko i ettermiddag, men klarte ikke å huske noe om hvilke sko jeg hadde sett på folk idag. Tipper det var svarte vernesko på de fleste, egentlig. Og det er vel et stykke unna kjerring. Gubbesko. |
|
|
|
|
|
#10 |
|
navnet sjemmer ingen
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Kjerringsko - hva er det?Jeg har aldri vært moteselvsikker. Jeg er mer 'klar for begravelse til enhver tid'. Alltid sortkledd og heller dyster. Og det selv i joggesko. |
|
|
|
|
|
#11 |
|
ctrl+z
|
Sv: Kjerringsko - hva er det?Jeg havnet uforvarende i Birkenstock-hypen i fjor, når jeg var overlykkelig over å finne sandaler som både bein og rygg liker. De er attpåtil hvite!
|
|
|
#12 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: Kjerringsko - hva er det?Jeg har fått nye converse.
|
|
|
#15 |
|
anglofil
Medlem siden: Oct 2006
Sv: Kjerringsko - hva er det?Hvis Toms også anses som kjerringsko så har jeg lært av tråden at nesten alt jeg har av fottøy er kjerring.
|
|
|
#18 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: Kjerringsko - hva er det?De var så fine til det røde school-girl-skjørtet mitt og den ekte amerikanske vintage collegejakken, så.
|
|
|
#19 |
|
© All rights reserved
|
Sv: Kjerringsko - hva er det?Selv om jeg har sterke meninger og hva som er kjerring, så må jeg krype til korset og innrømme at jeg sjelden legger merke til hva andre har på beina så lenge det ikke er sko jeg virkelig liker. Ellers går det meste meg hus forbi. |
|
|
|
|
|
#20 |
|
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
Sv: Kjerringsko - hva er det?Jeg har jo stilt meg tvilende til skjørt og joggesko over 35, men merker at jeg er ganske open minded når det kommer til hvite joggesko uansett alder. Hadde ikke hatt problemer med å gå med det selv, og har vel i grunn aldri reagert på farger på joggesko. |
|
|
|
![]() |
|
|