![]() |
#481 |
Enda en som trener
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva skal dere ha til middag i dag? Nok en ny trådI dag skal vi ha lasagne. Gleder meg, det er lenge siden sist. Sausen lagde jeg i går, så da er det bare å lage hvit saus og bake den i ovnen |
![]() |
![]() |
#483 |
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() Sv: Hva skal dere ha til middag i dag? Nok en ny trådJeg og mannen skal ha grønn curry med tofu og grønnsaker, jeg holder på å lage den nå, lukter himmelsk.
#484 |
koko
|
![]() Sv: Hva skal dere ha til middag i dag? Nok en ny trådJeg var innstilt på noe godt med fisk i dag. Jeg og femåringen er alene hjemme og det eneste som kunne gladgjøre henne etter blodprøvetaking var nissegrøt. Fjordland it is. Jeg tror jeg skal lage meg ostesmørbrød.
#485 |
søt
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Hva skal dere ha til middag i dag? Nok en ny trådVi hadde kveitefilet i dag, med stekt purre og raspa gulrøtter, og potetmos. Nydelig!
#486 |
Med & uten trylleformel.
|
![]() Sv: Hva skal dere ha til middag i dag? Nok en ny trådVi hadde hjemmelagde lakseburgere. Nydelig! Anbefales!
"The true sign of intelligence is not knowledge, but imagination" A. Einstein Sist redigert av Amelie : 17-12-12 kl 20:07. |
![]() |
![]() |
#487 |
Personlig pessimist
|
![]() Sv: Hva skal dere ha til middag i dag? Nok en ny trådSliten i dag. Det ble fiskepinner, hjemmelaget potetmos og pannestekte grønnsaker. Barna var fornøyd.
![]() |
#489 |
Keep calm and trot on
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Oslo
![]() Sv: Hva skal dere ha til middag i dag? Nok en ny trådKokt torsk med rosenkål og rødbeter.
#490 |
ekstremt trøtt
|
![]() Sv: Hva skal dere ha til middag i dag? Nok en ny trådI dag ble det gulrotsuppe og grove pannekaker.
#491 |
Det kommer seg
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
![]() Sv: Hva skal dere ha til middag i dag? Nok en ny trådI dag ble det flesk og duppe med poteter og kålrabistappe.
#492 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva skal dere ha til middag i dag? Nok en ny trådSønnen min har bursdag og vi skal bestille sushi og vårruller etter hans ønske |
![]() |
![]() |
#493 |
passe nerd
Medlem siden: Sep 2010
![]() Sv: Hva skal dere ha til middag i dag? Nok en ny trådIgår ble det en slags restemiddag; Tacopizza med grov bunn, tomatsaus, ost, taco-krydret karbonadedeig, masse paprika, løk og mais.
#494 |
Enda en som trener
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Hva skal dere ha til middag i dag? Nok en ny trådSyk i dag, og da passer det fint med rester av gårsdagens lasagne! |
![]() |
![]() |
#495 |
Nysgjerrig
Medlem siden: May 2010
Hvor: i Midnattsollandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva skal dere ha til middag i dag? Nok en ny trådHjemmelaget fiskegrateng, mandelpotet, smeltet smør og raspet gulrot. |
![]() |
![]() |
#496 |
jabbsaft
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
![]() Sv: Hva skal dere ha til middag i dag? Nok en ny tråd
#497 |
Kald på føttene
|
![]() Sv: Hva skal dere ha til middag i dag? Nok en ny trådBursdagsbarnet har fått bestemme middag i dag, så da blir det pasta og kjøttsaus. (Hun bestemte pølser med brød først, men så tror jeg hun kom på at hun egentlig ikke liker det noe særlig.
#499 |
Passiv
|
![]() Sv: Hva skal dere ha til middag i dag? Nok en ny trådHar kokt kraft på rekeskall og hoder. Skal lage fiskesuppe med laks og reker i. Litt kokosmelk og diverse grønnsaker (fennikel, hvitløk, chili, gulrot, koriander...) |
![]() |
|
|