Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Den NYE uendelige shoppingtråden

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-04-07, 12:02   #481
Pope
Fraværende...til tider.

Pope sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Pope imponerer mange og er sikkert smartPope imponerer mange og er sikkert smartPope imponerer mange og er sikkert smartPope imponerer mange og er sikkert smartPope imponerer mange og er sikkert smartPope imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Den NYE uendelige shoppingtråden

Opprinnelig lagt inn av Angelique, her.

Nei, ikke i dag, men 10 mai
Da rekker jeg å få tingene i hus
Bestilt fra Net-A-Porter i England

Var det ikke du som fikk sykkel til bursdagsgave forrige mnd? Lurer på om du er så heldig at du får bursdagsgaver hver mnd, jeg

Men det var superflotte klær, morgana (likte veldig godt det skjørtet) og angelique!

Elisabeth: de skoene, hvordan er sålene på de? Er de gode å gå med? De så veldig fine ut!

Gammel 28-04-07, 12:25   #482
morgana
På vent....

morgana sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: På bygda!
morgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Muad'Dib, her.

De passer fint til de Kowalski støvletter som Morgana har til salgs (kloneglene).

Malena

morgana er ikke aktiv  
Gammel 28-04-07, 13:36   #483
Claire
Sær og kresen

Claire sin avatar

Claire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Fant denne i en barnebutikk i dag, og måtte bare kjøpe den til lillemor.

Claire er ikke aktiv  
Gammel 28-04-07, 13:54   #484
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Fikk nye fine, helt perfekt passe,Mary Jane Crocs i posten i dag.
Ine-mor fikk mine lyseblå Cayman.
Storebor fikk sorte Cayman i går.

Handlet bursdagsgave til en barnebursdag imorgen, og i den Brio lekebutikken hadde de Brannmann Sam leker.
Akkurat de samme bilene med figurer som Postman Pat.
Oliver fikk Jupiter og Peny ved siden av.Sa fulgte med bilen.
Storebror fikk ny MP3 spiller for den gamle takket nylig for seg.

Gammel 28-04-07, 16:17   #485
Selma
blid

Selma sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Selma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg var vært på vår-shopping i dag! To capri-bukser - en hvit og en i dongeri (Simple wish), to linskjørt (ett sort og ett beige) og tre topper.

I ettermiddag skal klesskapet ryddes - bort med siste rest av vinterklær og fram med vår- og sommerklær. Deilig!

Gammel 28-04-07, 17:02   #486
morgana
På vent....

morgana sin avatar

morgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt likt
Standard

Fikk varene fra prinsessebutikken alt i dag Bestilte i forrigårs!

morgana er ikke aktiv  
Gammel 28-04-07, 18:27   #487
Elisabet
Står på egne ben

Elisabet sin avatar

Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Pope, her.

Elisabeth: de skoene, hvordan er sålene på de? Er de gode å gå med? De så veldig fine ut!

Det skoene er bare helt fantastiske å gå med. Veldig god såle. Jeg klarer ikke å gå med helt flate sko, men denne sålen er litt formet sånn at skoen ikke blir helt flat. Kjøpte dem på en skobutikk på Svinesund. Det var enten 349,- eller 399,- svenske kroner jeg betalte for dem. Mannen min fleiper med at jeg har fått meg fotballsko siden det er knotter under. Jeg som aldri har vært i nærheten av en fotball omtrent engang.

Elisabet er ikke aktiv  
Gammel 28-04-07, 19:05   #488
Blånn
Bør lage seg en tittel selv

Blånn sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Blogginnlegg: 17
Blånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de fleste
Standard

Da er dette smykket mitt. Ikke jeg som har shoppet det, men mannen har shoppet det til meg!

Kjedet er langt og kan bruket langt uten på en høyhalset genser, eller brettes dobbelt og ligge i halsgropen. Jeg kan bytte ut dingeldangelet ved en senere anledning.

Blånn er ikke aktiv  
Gammel 29-04-07, 18:46   #489
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Har bestilt meg:

Caprijeans:

Denne i svart:

Disse i svart:

Og denne 3pk med spagettitrøyer

Har også en bestilling på La Redoute liggende inne (var jo 30% på alt! )

Skjørt :

Denne tunikakjolen - samt toppen innenfor:

Denne toppen:

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv  
Gammel 29-04-07, 20:08   #490
Miss Norway
Kidding, right?

Miss Norway sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Endelig har jeg fått tak i Tom Ford-brillene mine i mørkegrått!
De lette jeg etter i fjor; elsker mine brune og ville ha like i grått. Og nå!!!

Miss Norway er ikke aktiv  
Gammel 29-04-07, 20:27   #491
nikki

nikki sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Sørlandet
nikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Driit kule,Missa.Skal til byen i morgen å kjøpe make(bare i brunt),tror jeg.Prøvde ett par i forrige uke og de var rå

nikki er ikke aktiv  
Gammel 29-04-07, 20:43   #492
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Miss Norway, her.

De er bare suprekule og du kler de fantastisk godt!!

Gammel 29-04-07, 20:58   #493
Muad'Dib
Trapper opp igjen !

Muad'Dib sin avatar

Muad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt likt
Standard

Send meg PM når du finner ut av, at 2 par i samme model blir for mye av det gode ! Super stilige briller, de der.

Gammel 29-04-07, 21:12   #494
Miss Norway
Kidding, right?

Miss Norway sin avatar

Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Muad'Dib, her.

Send meg PM når du finner ut av, at 2 par i samme model blir for mye av det gode ! Ain't gonna happen. Sorry!

De er kommet i svart også nå, og de var også veldig fine. Og de mørkebrune er lekre... *stønn*

Gammel 29-04-07, 21:15   #495
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Standard

Jeg kune teke meg et par i beige
Har brune og sorte, ikke TF ,men fasongen på dine er utrolig fin

Gammel 30-04-07, 03:10   #496
Majsa
Quiet, please

Majsa sin avatar

Blogginnlegg: 8
Majsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt av
Standard

Griselekre! Nesten helt lik mine.

Gammel 30-04-07, 12:12   #497
morgana
På vent....

morgana sin avatar

Standard

De er kommet i svart også nå, og de var også veldig fine. Og de mørkebrune er lekre... *stønn*

Vik fra meg,fristerinne!

morgana er ikke aktiv  
Gammel 30-04-07, 12:38   #498
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Standard

så godt at de er i akkurat de fargene jeg har på mine solbriller fra før

Gammel 30-04-07, 18:33   #499
nikki

nikki sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Sørlandet
nikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Har kjøpt disse i dag,bare i grønt/brunt med gull på sidene.Passet perfekt til meg som er mørk og med brune øyne med litt grønt spett i
Åsså kjøpte jeg ett par super kule oversized sorte Gucci solbriller i samme slengen.
Åsså kjøpte jeg lange,smale singleter fra Malene Birger.En kittfarget og en sort.
Åsså kjøpte jeg "gull"ballerinasko fra Diesel.

Veldig fornøyd med handelen

nikki er ikke aktiv  
Gammel 30-04-07, 18:43   #500
Miss Norway
Kidding, right?

Miss Norway sin avatar

Standard

Disse?

Lukket tråd

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:31.