Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Den NYE uendelige shoppingtråden

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-06-07, 12:24   #1
Anne
Bør lage seg en tittel selv

Anne sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Anne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den NYE uendelige shoppingtråden

Jeg shopper rett som det er...

Nye støvletter fra Bianco
Ny Maggie Wonka kåpe
Fred Perry tennissko
Converse, lav modell
Diesel shorts
Alprausch hettejakke

sånn ca det siste uken...

Anne er ikke aktiv  
Gammel 22-06-07, 21:11   #2
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har også gavekort og penger fra bursdag

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv  
Gammel 22-06-07, 23:30   #3
Zip
I farta!!

Zip sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 59
Zip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de fleste
Standard

Jeg har shoppedilla for tida. I dag handlet jeg to bikinier og en shorts som passer til. Sloggi.
Rød og turkis bikini. Slik som på bilde men med bh topp med spiler.
Har ingen bikinier som passer nå og skal to uker til syden i mars. Denne var kjempefin på
Nå må jeg spare til høst shopping så satser på shoppefri en stund fremover nå

Gammel 22-06-07, 23:34   #4
Elisabet
Står på egne ben

Elisabet sin avatar

Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Minni, her.

Opprinnelig lagt inn av blomstermamma, her.

Har akkurat bestilt smokker og en smekke til frøkna:

Fortell meg hvor dere har handlet? Den blå løvegenseren har jeg så lyst på (har det andre i samme serien), men finner den ikke i riktig størrelse der jeg har funnet den. Og sånne smokker og smekker må vi ha.

Elisabet er ikke aktiv  
Gammel 23-06-07, 13:40   #5
Kaktus
St(r)ikkeplante

Kaktus sin avatar

Blogginnlegg: 120
Kaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Elisabet, her.

Fortell meg hvor dere har handlet? Den blå løvegenseren har jeg så lyst på (har det andre i samme serien), men finner den ikke i riktig størrelse der jeg har funnet den. Og sånne smokker og smekker må vi ha.

Smokkene og smekken er kjøpt på http://www.harmonibarn-butik.nu

Gammel 23-06-07, 16:57   #6
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Vært på litt salg i dag jeg.....

Kjøpt en lang frakk fra Essentiel i en muldvarp farge,Munthe plus Simonsen kjole,100% linen hvit linbukse og en sort knekort tights

Kjøpte 4 bøker på knallsalg, fikk alle for 294,- hadde kostet 1200,- for alle tidligere.Norske forfattere, krimbøker.

Gammel 23-06-07, 17:45   #7
Elisabet
Står på egne ben

Elisabet sin avatar

Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av blomstermamma, her.

Smokkene og smekken er kjøpt på http://www.harmonibarn-butik.nu

Takk for link. De hadde dessverre ikke brune, som jeg har så lyst på.

Elisabet er ikke aktiv  
Gammel 23-06-07, 20:06   #8
Chablis
Drømmer

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Elisabet, her.

Handler her, er på tilbud den genseren nå.

http://shop.idat.dk/

Chablis er ikke aktiv  
Gammel 23-06-07, 21:07   #9
Trulte
:)

Trulte sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Nå fant jeg bilder av veska!

Trulte er ikke aktiv  
Gammel 23-06-07, 21:21   #10
Elisabet
Står på egne ben

Elisabet sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Minni, her.

Handler her, er på tilbud den genseren nå.

http://shop.idat.dk/

Jo takk for link du. Der fikk jeg svidd av en god del med kroner. Enda jeg prøvde å begrense meg.

Sist redigert av Elisabet : 23-06-07 kl 21:26.
Elisabet er ikke aktiv  
Gammel 28-06-07, 19:16   #11
Chablis
Drømmer

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Brødboks

Chablis er ikke aktiv  
Gammel 25-06-07, 18:11   #12
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Herlighet så mye FINT dere shopper!!!

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv  
Gammel 25-06-07, 18:32   #13
malena

malena sin avatar

malena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner til
Standard

Majsa: Er de babyklærne økologiske? Kjempesøte!

Gammel 25-06-07, 18:52   #14
Majsa
Quiet, please

Majsa sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 8
Majsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt av
Standard

Ja, bodyen og buksa til Hannah og pysjen til Aurora er av økologisk bomull. Har noen plagg til Hannah i økologisk bomull fra før, og de er så myke og deilige. Dessverre er det, i hvert fall her borte, så å si umulig å få tak i noe økologisk til barn over 2 år.

Gammel 26-06-07, 11:01   #15
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Disse får jeg av jobben min

TOM FORD 9S, Farge: 342- BEIGE

Her er de i stor utgave

Det er for oppnåelse i mai og juni

Og disse to parene har jeg bestilt på Net-A-Porter

Michael Kors sko

Marc Jacobs sandaler

Gammel 25-06-07, 18:55   #16
malena

malena sin avatar

malena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner til
Standard

Hvilket merke er det? Kan man se det på nettet?

Gammel 25-06-07, 18:58   #17
Majsa
Quiet, please

Majsa sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 8
Majsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av malena, her.

Hvilket merke er det? Kan man se det på nettet?

Jeg bestilte via Amazon, men de har egen side også:
http://www.sckoon.com/

Gammel 25-06-07, 18:59   #18
malena

malena sin avatar

Standard

Tusen takk, Majsa!

Gammel 25-06-07, 19:22   #19
vimjer
Tante Sofie

vimjer sin avatar

Blogginnlegg: 6
vimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Noen nye tilskudd her også:

Vedlagte bilder
Filtype: jpg kk10.jpg (139,7 KB, 6 visninger)
Filtype: jpg kk9.jpg (148,6 KB, 8 visninger)
Filtype: jpg kk12.jpg (160,7 KB, 7 visninger)
Filtype: jpg kk8.jpg (153,4 KB, 11 visninger)
Filtype: jpg kk11.jpg (166,0 KB, 6 visninger)
vimjer er ikke aktiv  
Gammel 25-06-07, 19:58   #20
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av vimjer, her.

Noen nye tilskudd her også:

Er dere fremdeles på ferie, eller har dere kommet hjem?

Kul shorts

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:12.