Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Kasias krimskrams

Facebook-statusmeldinger. Del III

Kasias krimskrams Lenker, tester, vitser og andre kuriositeter

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-06-12, 14:42   #481
nokon
Librocubicularist

nokon sin avatar

Medlem siden: Dec 2011
Blogginnlegg: 175
nokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Facebook-statusmeldinger. Del III

Den Meatloafen lo eg også godt av!

Ellisiv:

(Kilde: youtube.com)

nokon er ikke aktiv  
Gammel 21-06-12, 15:01   #482
nokon
Librocubicularist

nokon sin avatar

nokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Lovves it!

nokon er ikke aktiv  
Gammel 21-06-12, 16:37   #483
Sonja Sockersöt
Hjuleglede

Medlem siden: Oct 2006
Sonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Milfrid, her.

Og så fortalte han om de som hadde fortalt at de hadde hatt en av hans sanger som brudevals. Hvilken? "Two out of three aint bad".

Hupps.
Nå skal det sies at flere reagerte på vårt valg av sanger også. Björn Afzelius' "Man kan inte äga varann" var vist ingen brukbar låt. Man skal jo helst være hodeløst hengiven og ha slike fantastiske forhold som skisseres i glanset presse.

Sonja Sockersöt er ikke aktiv  
Gammel 21-06-12, 17:24   #484
nokon
Librocubicularist

nokon sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Ellisiv, her.

OK Milfrid. Jeg er tungnem. Jeg forstår den ikke!!

Eg er visst dobbelt så tungnem, for eg skjønte ikkje kva du ikkje forstod, tydelegvis.

nokon er ikke aktiv  
Gammel 21-06-12, 17:47   #485
Milfrid
Shake it out!

Milfrid sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vi kan ta det over et glass vin. Tror også du kan Google denne på jobb, uten å dø av skam av det som kommer opp på skjermen.

Gammel 22-06-12, 19:36   #486
Bloppy
Det kommer seg

Bloppy sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
Bloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de fleste
Standard

Eg tog an heller ikkje.

Denne syntes jeg var litt artig da. :barnslig:

Sitat:

Samtale i himmelen: "Nå er det vel på tide å vaske den flotte Norske naturen igjen!
Vaskeanvisning for Norsk natur:
Temperatur: 10-12 grader celsius.
Husk forvask og ekstra skylling.
Tørking: dette er som oftest ikke nødvendig men bruk: 10-15 sekundmeter NB! Husk lavtemperatur.
Vasken bør foregå i månedene mai til og med august,
Ved behov kan og bør vaskeprogrammet gjentas".

Gammel 22-06-12, 19:39   #487
Bloppy
Det kommer seg

Bloppy sin avatar

Bloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Cuyahoga, her.

Jeg klarer ikke slutte fjortisfnise av denne:

Altså. Jeg vil bare presisere at denne forsto jeg.
Men jeg forsto ikke Milfrid sin historie om bryllupssangen. :domm:
Er det en connection mellom de to?

Opprinnelig lagt inn av Milfrid, her.

Var på konsert med Meatloaf for ikke så lenge siden, og han var fin! Begynte med å skrike til de oppe på balkongen med sitteplasser at om han, gamle mannen, kunne stå gjennom konserten, så fikk jammen de også gjøre det. Og så fortalte han om de som hadde fortalt at de hadde hatt en av hans sanger som brudevals. Hvilken? "Two out of three aint bad".

Gammel 22-06-12, 21:21   #488
Neket
Har diplom

Neket sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Bloppy, her.

Altså. Jeg vil bare presisere at denne forsto jeg.
Men jeg forsto ikke Milfrid sin historie om bryllupssangen. :domm:
Er det en connection mellom de to?

Det var kanskje pga teksten:

I want you (I want you)
I need you (I need you)
But-there ain't no way I'm ever gonna love you
Now don't be sad (Don't be sad)
'Cause two out of three ain't bad
Now don't be sad (Cause)

Litt spesiellt i et bryllup vil jeg si.

Neket er ikke aktiv  
Gammel 22-06-12, 22:02   #489
Bloppy
Det kommer seg

Bloppy sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Neket, her.

Det var kanskje pga teksten:

I want you (I want you)
I need you (I need you)
But-there ain't no way I'm ever gonna love you
Now don't be sad (Don't be sad)
Now don't be sad (Cause)

Litt spesiellt i et bryllup vil jeg si.

Ah! Takker. Litt spesielt i et bryllup ja.

Gammel 23-06-12, 03:05   #490
kie
weird

kie sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
kie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Denne var liksom bare meg.

Vedlagte bilder
Filtype: jpg procrastination.jpg (13,0 KB, 37 visninger)
You did in your twenties what you knew how to do. When you knew better, you did better. And you should not be judged for the person that you were, but for the person that you're trying to be and for the woman you are now. -- Maya Angelou
kie er ikke aktiv  
Gammel 23-06-12, 20:57   #491
rine
Halloen!

rine sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Meg også.

rine er ikke aktiv  
Gammel 24-06-12, 23:58   #492
Isbjørn
WF: Isbjorn

Isbjørn sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Trondheim
Isbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de fleste
Standard

Fra en av mine "venner". Denne måtte jeg bare kommentere. Heldigvis har en til reagert, og en annen bare sa at "slik er det bare i Norge".

La meg se om jeg har forstått dette riktig nå !!!
HVIS MAN KRYSSER DEN NORDKOREANSKE GRENSE ILLEGALT,
SÅ FÅR MAN 12 ÅR I EN ARBEIDSLEIR.

HVIS MAN KRYSSER DEN IRANSKE GRENSE ILLEGALT,
... BLIR MAN FENGSLET PÅ UBESTEMT TID.

HVIS MAN KRYSSER DEN AFGHANSKE GRENSE ILLEGALT,
BLIR MAN SKUTT.

HVIS MAN KRYSSER DEN SAUDIARABISKE GRENSE ILLEGALT,
BLIR MAN SATT I FENGSEL.

HVIS MAN KRYSSER DEN KINESISKE GRENSE ILLEGALT,
KAN DET SKJE, AT MAN ALDRI IGJEN BLIR HØRT.

HVIS DU KRYSSER DEN VENEZULANSKE GRENSE ILLEGALT,
VIL DU BLI STEMPLET SOM SPION,
OG DIN SKJEBNE ER BESEILET.

HVIS DU KRYSSER DEN CUBANSKE GRENSE ILLEGALT,
VIL DU BLI SATT I POLITISK FENGSEL OG RÅTNE.

HVIS DU KRYSSER DEN NORSKE GRENSE ILLEGALT,
VIL DU FÅ JOBB, FØRERKORT, HELSETRYGDKORT, VELFERD,
MATKUPONGER, KREDITTKORT, PENGER TIL HUS,
GRATIS UNDERVISNING, GRATIS LEGEHJELP,
OFFENTLIGE PAPIRER TRYKKET PÅ DITT SPRÅK,
EN LOBBYIST PÅ STORTINGET FOR MILLIONER AV KRONER,
RETTEN TIL Å BÆRE DITT LANDS FLAGG, NÅR DU GÅR I PROTESTTOG OG FOR IKKE AT FÅ TILSTREKKELIG RESPEKT

JEG VILLE BARE VÆRE SIKKER PÅ, AT JEG HAR FORSTÅTT SITUASJONEN RIKTIG?!!!!Vis mer

Gammel 25-06-12, 00:21   #493
nokon
Librocubicularist

nokon sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Isbjørn, her.

Fra en av mine "venner". Denne måtte jeg bare kommentere. Heldigvis har en til reagert, og en annen bare sa at "slik er det bare i Norge".

La meg se om jeg har forstått dette riktig nå !!!
HVIS MAN KRYSSER DEN NORDKOREANSKE GRENSE ILLEGALT,
SÅ FÅR MAN 12 ÅR I EN ARBEIDSLEIR.

HVIS MAN KRYSSER DEN IRANSKE GRENSE ILLEGALT,
... BLIR MAN FENGSLET PÅ UBESTEMT TID.

HVIS MAN KRYSSER DEN AFGHANSKE GRENSE ILLEGALT,
BLIR MAN SKUTT.

HVIS MAN KRYSSER DEN SAUDIARABISKE GRENSE ILLEGALT,
BLIR MAN SATT I FENGSEL.

HVIS MAN KRYSSER DEN KINESISKE GRENSE ILLEGALT,
KAN DET SKJE, AT MAN ALDRI IGJEN BLIR HØRT.

HVIS DU KRYSSER DEN VENEZULANSKE GRENSE ILLEGALT,
VIL DU BLI STEMPLET SOM SPION,
OG DIN SKJEBNE ER BESEILET.

HVIS DU KRYSSER DEN CUBANSKE GRENSE ILLEGALT,
VIL DU BLI SATT I POLITISK FENGSEL OG RÅTNE.

HVIS DU KRYSSER DEN NORSKE GRENSE ILLEGALT,
VIL DU FÅ JOBB, FØRERKORT, HELSETRYGDKORT, VELFERD,
MATKUPONGER, KREDITTKORT, PENGER TIL HUS,
GRATIS UNDERVISNING, GRATIS LEGEHJELP,
OFFENTLIGE PAPIRER TRYKKET PÅ DITT SPRÅK,
EN LOBBYIST PÅ STORTINGET FOR MILLIONER AV KRONER,
RETTEN TIL Å BÆRE DITT LANDS FLAGG, NÅR DU GÅR I PROTESTTOG OG FOR IKKE AT FÅ TILSTREKKELIG RESPEKT

JEG VILLE BARE VÆRE SIKKER PÅ, AT JEG HAR FORSTÅTT SITUASJONEN RIKTIG?!!!!Vis mer

Den har eg og svart på ein gong! Eg skreiv noko i retning av "Ja, er vi ikkje heldige, som tilfeldigvis er født her?"

nokon er ikke aktiv  
Gammel 25-06-12, 00:25   #494
Isbjørn

Isbjørn sin avatar

Isbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de fleste
Standard

Jeg svarte: Dette er lavmål, E****!

Gammel 25-06-12, 00:55   #495
Njulaif
Endelig mamma

Njulaif sin avatar

Medlem siden: May 2012
Hvor: Oslo
Njulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt likt
Standard

Jøss, for en utrolig sjarmerende status.
Og så blir den nesten ikke noe mer irriterende når den står med kun store bokstaver heller...

For øvrig gode svar dere har gitt til statusen, dere som har kommentert med hva dere har svart til dette.

Gammel 25-06-12, 00:56   #496
Isbjørn

Isbjørn sin avatar

Standard

Jeg har fått svar tilbake at jeg ikke måtte lese det så bokstavlig og at det var satt på spissen.

Gammel 25-06-12, 01:00   #497
Njulaif
Endelig mamma

Njulaif sin avatar

Medlem siden: May 2012
Hvor: Oslo
Njulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt likt
Standard

Åhh... Ja, men DA er det jo helt greit da.

Gammel 25-06-12, 01:02   #498
Isbjørn

Isbjørn sin avatar

Standard

Sprøtt. Har skrevet et par svar til, får se hvordan han reagerer etterhvert.

Gammel 25-06-12, 02:12   #499
kie
weird

kie sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
kie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg lurer på hvordan det er å ha en beseilet skjebne. Jeg har hørt om både beruset og påseilet. Kanskje det er noe i den retningen?

You did in your twenties what you knew how to do. When you knew better, you did better. And you should not be judged for the person that you were, but for the person that you're trying to be and for the woman you are now. -- Maya Angelou
kie er ikke aktiv  
Gammel 25-06-12, 09:40   #500
Éowyn
Whatever, never mind

Éowyn sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 67
Éowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Dust. Hadde det i minste vært korrekt det som står det. Man får ikke førerkort. Ikke jobb. Matkuponger har vi ikke i Norge. Helsetrygdkort, hva er det? Det blå kortet man bestiller via NAV? Resten av punktene er man ikke i nærheten av å få dersom man ikke har gyldig oppholdstillatelse/D-nummer/norsk fødselsnummer.

Éowyn er ikke aktiv  
Lukket tråd

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:04.