Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Juleplanleggere foren dere

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-10-11, 22:34   #481
Grøten
Ser fremover!

Grøten sin avatar

Medlem siden: Jan 2009
Grøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt likt
Standard

Sv: Juleplanleggere foren dere

-Kalender til ungene er bestilt i dag.
-Julegave til jentungen til ei venninne er bestilt.
-Noe klær til snuppa mi (som skal sammen med noe annet) er bestilt.
-Julekort er bestilt.
-Tre kaffekrus med bilde av ungene på er bestilt. (Oldeforeldre som ønsker seg, de får dette og litt annet.)

Så da er jeg i gang!

Grøten er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-10-11, 00:03   #482
Veslemøya
Bør lage seg en tittel selv

Veslemøya sin avatar

Medlem siden: Mar 2010
Veslemøya er populærVeslemøya er populærVeslemøya er populærVeslemøya er populærVeslemøya er populærVeslemøya er populær
Standard

Er det noen som har kjøpt julebladet Eplas jul og kan si noe om innholdet/ verdt pengene?

Gammel 26-10-11, 09:52   #483
Smoothie
lader

Smoothie sin avatar

Medlem siden: Mar 2009
Smoothie imponerer mange og er sikkert smartSmoothie imponerer mange og er sikkert smartSmoothie imponerer mange og er sikkert smartSmoothie imponerer mange og er sikkert smartSmoothie imponerer mange og er sikkert smartSmoothie imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Primrose, her.

Takk for tips! Jeg skal bestille denne samt julekuler (http://www.gimedhjertet.no) til flere av de voksne i slekta som har alt.

Bestilte noen sånne julekuler i går. Flott liten gave til de som har alt som du sier!

Smoothie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-10-11, 12:11   #484
Charlie
Licence to thrill

Charlie sin avatar

Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
Charlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt av
Standard

Heeei!

Redd Barna har jukekalender! Gavepakke med materiell, limpistol og lim, hvor man gjenbruker melkekartonger o.l. Overskuddet går til Redd barna, den koster 389. Fås kjøpt hos Princess, Panduro og

www.reddbarna.no/butikk

Www.reddbarna.no/jul

viser Shane Brox hvordan dagens figur lages, han lager barnetv m.m.

Charlie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-10-11, 13:08   #485
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Et tips (julegave)

Det er salg på Jernia nå, en sånn Stelton presskanne som koster rundt 650 kr normalt (står det, men jeg finner den til 350 kr p ånett) er nedsatt til 99 kr. Men det er kun i dag tror jeg.

Enten går det bra, eller så går det over.

Sist redigert av Nessie : 26-10-11 kl 13:15.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-10-11, 14:30   #486
IOA
WF: BNBE

IOA sin avatar

IOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg handler kalendergaver gjennom hele året, og i går sorterte jeg alle gavene og laget liste. Det eneste jeg mangler er å brodere ferdig kalenderen til minstemann (ikke så mye igjen), strikke blånisseluer og blånissevotter til dem begge, pluss lage julestrømper til dem. Det tror jeg blir bra!

Minstemann fikk barnehagebildene i går, det var kjempefine, så da er en del av gavene i boks.

Ellers har jeg begynt å planlegge gaver som ungene kan lage. Minsten liker å lage mat, så han tror jeg at jeg skal prøve å lage hjemmelaget fuglemat med, sånn meisebolleish. Det er sånt som er fin gave til oldeforeldrene. Snuppa skal få lage bordskånere av ullkuler, og tegne på kluter. Begge skal få lage fyrstikkesker og lys med motiv på. Jeg tar gjerne imot flere forslag på hjemmelagede gaver for en 2,5- og 6,5-åring!

Jeg tror også jeg skal bedrive litt småstrikk som jeg kan gi til venninner. Jeg har ikke mange gavene jeg skal gi, så det er egentlig ikke noe stress.

Gammel 26-10-11, 14:45   #487
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Til foreldre/besteforeldre/oldeforeldre kan jeg anbefale disse sokkene.

Gammel 26-10-11, 14:45   #488
star
bits and pieces

star sin avatar

Medlem siden: Mar 2010
Hvor: innlandet
Blogginnlegg: 228
star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

Der sa du noe IOA. Eldste tok jo skolebilder for 2 uker siden. Finfin julegave det da. Er jo 1.klassebilde. Håper det blir bra

Gammel 26-10-11, 14:55   #489
Lille meg
ihuga feminist

Lille meg sin avatar

Medlem siden: Jan 2010
Lille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nessie, her.

Det er salg på Jernia nå, en sånn Stelton presskanne som koster rundt 650 kr normalt (står det, men jeg finner den til 350 kr p ånett) er nedsatt til 99 kr. Men det er kun i dag tror jeg.

Det tror jeg ikke gjelder alle Jernia-butikker. Den jeg var innom for rundt 5 minutter siden hadde i alle fall ikke det salget.

oss ska ikkje sulke til jorda med blod!
Lille meg er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-10-11, 14:59   #490
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Lille meg, her.

Det tror jeg ikke gjelder alle Jernia-butikker. Den jeg var innom for rundt 5 minutter siden hadde i alle fall ikke det salget.

Det kom ikke veeldig godt frem der jeg var heller, men jeg spurte. Og da fant jeg de

Gammel 26-10-11, 15:00   #491
Lille meg
ihuga feminist

Lille meg sin avatar

Lille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt av
Standard

Det kom ikke veeldig godt frem der jeg var heller, men jeg spurte. Og da fant jeg de

Vel, jeg spurte, og da fant de det ikke.

Gammel 26-10-11, 15:01   #492
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Standard

Vel, jeg spurte, og da fant de det ikke.

Såpass ja.
Men det sto iallefall i reklame i avisa i dag, så jeg trodde liksom det var samme greia for alle Jerniabutikkene.

Gammel 26-10-11, 15:04   #493
Lille meg
ihuga feminist

Lille meg sin avatar

Standard

Men det sto iallefall i reklame i avisa i dag, så jeg trodde liksom det var samme greia for alle Jerniabutikkene.

Kanskje det er forskjell fra by til by?

Gammel 26-10-11, 15:07   #494
IOA

IOA sin avatar

IOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Hvilken by er du da, Lille meg? *vurderer om jeg skal løpe ut etterpå eller ikke*

Gammel 26-10-11, 15:25   #495
Lille meg
ihuga feminist

Lille meg sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av IOA, her.

Hvilken by er du da, Lille meg? *vurderer om jeg skal løpe ut etterpå eller ikke*

Kan ikke du løpe først, og så forteller jeg det etterpå? Jeg bor i Oslo.

Gammel 26-10-11, 15:26   #496
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Standard

Jeg bor i Trøndelag. Det går jo an å ringe til butikken og høre først.

Gammel 26-10-11, 15:31   #497
IOA

IOA sin avatar

Standard

Kan ikke du løpe først, og så forteller jeg det etterpå? Jeg bor i Oslo.

Da blir jeg sittende godt plassert på kontorstolen gitt. Ikke noe unødig løping på denne kontorrotta, nei.

Gammel 26-10-11, 20:15   #498
Grøten
Ser fremover!

Grøten sin avatar

Medlem siden: Jan 2009
Grøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt likt
Standard

Seks julegaver og en tilleggesgave er bestilt. Fra Sparkjøp.
Har noen ungdommer som jeg ikke har så mye med, så det blir mest en liten oppmerksomhet. De (tre stk) har fått Simpsons Boxer og Simpsons sokker. Så var det 50% på Simpsons joggebukse og genser, så det blei bestilt til en jeg er fadder til. Søstra fikk en pysj med Minni Mus.
Så til en kompis av sønnen, han bestilte jeg Skipper`n undertøysett til. (Boxer og T-skjorte.)
Tilleggsgaven er SimpsonBoxer og sokker til min lillebror. Han skal få dette samme med et gavekort. (Kjedelig med bare gavekort, og så lett å finne ut hva det er.)

Går unna nå.
Tenkte å legge med noe godt i de fleste gavene. Så blir de ikke såååå kjedelig.

Grøten er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-10-11, 15:24   #499
amor
Den som gir seg...

amor sin avatar

amor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt av
Standard

Her har vi hatt en morsom stund denne søndag ettermiddagen. Mer eller mindre frivillige kledde barna seg i pysj og tok på englevinger før de gikk ut av huset og ned i veien. Nå er de foreviget og julekort kan bestilles. I år kommer hilsenen fra englebarna med englevinger i englekoret i Englekorveien.

Fantastisk.

Vedlagte bilder
Filtype: jpg 458.jpg (205,2 KB, 142 visninger)

Sist redigert av amor : 30-10-11 kl 17:09.
amor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-10-11, 15:39   #500
dharma
Lager seg en tittel.

dharma sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
dharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt likt
Standard

Herlig, amor.

Etter en liten opptelling, så har jeg funnet ut at jeg har pakket inn 24 gaver. Noen bursdager tett opp til jul og resten julegaver.
Mangler en del enda, men er på god vei.

dharma er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:38.