Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Den nye enormt lange shoppingfrydetråden

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-10-11, 02:36   #1
mocci
Retromum

mocci sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Rogaland
Blogginnlegg: 3
mocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Den nye enormt lange shoppingfrydetråden

Opprinnelig lagt inn av Ina, her.

Hvor fant du denne?

Den er kjøpt hos en Noa Noa butikk på mitt bosted.

Gammel 08-10-11, 09:04   #2
Frøy
I endring

Frøy sin avatar

Medlem siden: Apr 2009
Blogginnlegg: 136
Frøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de fleste
Standard

Jeg hadde også bestillt brune timberlandsko på ellos, men nå står det sluttsolgt på bestillingen min så da får jeg dem ikke alikevel da. Dumme dumme ellos.

Du kan'kke gi Gud, så bare gi faen
Frøy er ikke aktiv  
Gammel 08-10-11, 17:59   #3
Bomull
www.bomulls.no

Bomull sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Jeg klarte selvsagt ikke motstå fristelser i dag heller, og har blant annet kommet hjem med denne ulljakken fra Mexx ... Den bare skrek på meg, og satt som et skudd, så da så!!

Gammel 08-10-11, 19:52   #4
Ina
i vesterled

Ina sin avatar

Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Trondheim
Ina imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Frøys skikkelig da jeg var ute i dag, så nå har jeg nettshoppet denne fra Bergans.

Ina er ikke aktiv  
Gammel 08-10-11, 19:59   #5
Tuppen
...

Tuppen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Tuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smart
Standard

De var fine, Minni. Hvor har du kjøpt dem?

Tuppen er ikke aktiv  
Gammel 08-10-11, 20:03   #6
Chablis
Drømmer

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tuppen, her.

De var fine, Minni. Hvor har du kjøpt dem?

Ellos.

Chablis er ikke aktiv  
Gammel 08-10-11, 20:23   #7
Huldra
Ferdig!

Huldra sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Huldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Minni, her.

Ellos.

Jeg kan ikke finne dem jeg. Har du en link?

Gammel 08-10-11, 21:19   #8
Chablis
Drømmer

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Huldra, her.

Jeg kan ikke finne dem jeg. Har du en link?

http://www.ellos.no/dv/20-Sko-Stovle...3zs0?Nr=321689

Chablis er ikke aktiv  
Gammel 08-10-11, 21:59   #9
Guttemammis
Sjokoholiker & hjemmekjær

Medlem siden: Jan 2007
Guttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt likt
Standard

Disse venter på meg på postkontoret
:drømmer om en vinter uten frosne tær:

Guttemammis er ikke aktiv  
Gammel 08-10-11, 22:04   #10
Vianne Rocher
Kamerat Pære

Vianne Rocher sin avatar

Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
Vianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de fleste
Standard

Bergans Rauma til meg.

Gammel 09-10-11, 10:42   #11
Teflona
audio, video, disco

Teflona sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Guttemammis, her.

Det blir slutt på det nå! Blir det VELDIG kaldt, legger jeg i ullsåle.

Hvordan staver man kjærlighet? sa Tussi.
Man staver ikke kjærlighet, man føler den, sa Brumm.
Teflona er ikke aktiv  
Gammel 09-10-11, 12:24   #12
Dronningen
Pauset

Medlem siden: Oct 2007
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Guttemammis, her.

Åssen er de i str?

Dronningen er ikke aktiv  
Gammel 09-10-11, 14:45   #13
Teflona
audio, video, disco

Teflona sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Dronningen, her.

Åssen er de i str?

Du kan ha din vanlige størrelse, da er de bittelitt store, men det er greit å ha plass til ullsåle også.

Hvordan staver man kjærlighet? sa Tussi.
Man staver ikke kjærlighet, man føler den, sa Brumm.
Teflona er ikke aktiv  
Gammel 08-10-11, 22:02   #14
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Her er mitt nyeste kjøp og jeg er kjempeførnøyd. Kan brukes til både bukse og kjole, converce og støveltter.

007 er ikke aktiv  
Gammel 09-10-11, 13:39   #15
Camomilla
Wooohhoooooo

Camomilla sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Denne ble min i går på Kielbåten:

Kjempefin ullytterkjakke som var helt perfekt til meg.

Gammel 09-10-11, 13:58   #16
Lottamor
Nybegynner

Medlem siden: Feb 2011
Lottamor har et hav av muligheter foran seg
Standard

Opprinnelig lagt inn av Camomilla, her.

Denne ble min i går på Kielbåten:

Kjempefin ullytterkjakke som var helt perfekt til meg.

Den var kjempefin!!!!

Lottamor er ikke aktiv  
Gammel 09-10-11, 17:08   #17
Epla
Fullverdig medlem

Epla sin avatar

Medlem siden: Oct 2011
Epla har et hav av muligheter foran seg
Standard

Jeg har også planer om en varm vinter, så i går bestilte jeg denne jakken:

Og disse skoene:

Epla er ikke aktiv  
Gammel 10-10-11, 17:58   #18
Bomull
www.bomulls.no

Bomull sin avatar

Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Tok litt av på HM i dag, så gjenstår det dog å se hva jeg beholder ... En del basic til garderoben da, litt sånn må-ha som passer til alt.

Sist redigert av Bomull : 10-10-11 kl 18:10.
Bomull er ikke aktiv  
Gammel 13-10-11, 21:01   #19
Bomull
www.bomulls.no

Bomull sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Absalone, her.

Tok litt av på HM i dag, så gjenstår det dog å se hva jeg beholder ... En del basic til garderoben da, litt sånn må-ha som passer til alt.

Her går sort skjørt, sort bluse, kitt bluse, kitt kjole, pologenser og muligens poncho i retur.

Skjortsen i innlegget over var knallfin, det samme den prikkete toppen, ja og olaskjørtet. Litt i beit over størrelsene bare, på generelt grunnlag - det stemmer overhode ikke overens fra plagg til plagg synes jeg, og er svært forskjellig fra i fjor høst. Jaja.

Gammel 14-10-11, 13:57   #20
dharma
Lager seg en tittel.

dharma sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
dharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt likt
Standard

Cardigan fra Soaked in Luxury, kjempefin på.

dharma er ikke aktiv  
Lukket tråd

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:56.