|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#481 |
kan tilsettes alkohol
|
![]() Sv: Hvorfor er du så lite på FP?
![]() |
#482 |
Den paranoide androide
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvorfor er du så lite på FP?Med samme klut?
"The most likely way for the world to be destroyed, most experts agree, is by accident. That's where we come in. We're computer professionals. We cause accidents." - Nathaniel Borenstein Pappa til G2002, G2003, G2009 og G2012. |
![]() |
![]() |
![]() |
#483 |
lykkelig
|
![]() Sv: Hvorfor er du så lite på FP?I enkelte andre land kjøres det reklamekampanjer for å få folk til å tisse i dusjen. Ved å gjøre det, sparer de ca. 12 liter vann hver gang de ikke trekker ned. |
![]() |
![]() |
![]() |
#484 |
Mother of Dragons
|
Og her er noen av kommentarene fra den debatten
Det burde være offentlig fiking for så dårlig humor som det her.
![]() |
#486 |
Den paranoide androide
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvorfor er du så lite på FP?Jeg merker jeg er veldig enig med overlege Jalil Davami.
"The most likely way for the world to be destroyed, most experts agree, is by accident. That's where we come in. We're computer professionals. We cause accidents." - Nathaniel Borenstein Pappa til G2002, G2003, G2009 og G2012. |
![]() |
![]() |
![]() |
#487 |
Introvert textrovert
|
![]() Sv: Hvorfor er du så lite på FP?Siden vi er inne på temaet hoteller; er det aktuelt for dere å sette dere ned med naken stump i hotellsofaen på rommet eller på sengeteppet?
![]() |
#488 |
|
Nei! :grøss og gru:
![]() |
#489 |
Introvert textrovert
|
![]() Sv: Hvorfor er du så lite på FP?Mannen min synes jeg er litt sær når jeg krever at ungene skal sitte på et badehåndkle på sofaen i leiligheten på sydenhotellet etter de har dusjet for kvelden (men ikke vil kle på seg).
![]() |
#490 |
Come what may...
|
![]() Sv: Hvorfor er du så lite på FP?Jeg er tydeligvis alt for lite her. Hvorfor har mange homoflagget(heter det så?) på avataren sin?
![]() |
#491 |
lykkelig
|
![]() Sv: Hvorfor er du så lite på FP?Jeg husker mamma fikk bortimot hysterisk anfall da hun fant ut at pappa hadde latt broren min og meg skli nakne på badesklien og ned i vannet på naturistcampingen. Det var bakterier og andre nakne barn og ekkelt og æsj og sykdom osv osv osv. |
![]() |
![]() |
![]() |
#492 |
Introvert textrovert
|
Du har det jo du også.
![]() |
#493 |
Come what may...
|
Jeg var kjapp til å få det med meg når jeg først leta..
![]() |
#494 |
Introvert textrovert
|
![]() Sv: Hvorfor er du så lite på FP?Du har tatt kokosbolle sin avatar, Azi.
Guttene 02 og 05. On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier. Sist redigert av Karamell : 08-10-10 kl 17:02. |
![]() |
![]() |
![]() |
#495 |
Come what may...
|
![]() Sv: Hvorfor er du så lite på FP?Typisk meg enten går det av "mote" eller jeg stjeler andre sin når jeg først oppdager noe.
![]() |
#497 |
Come what may...
|
Den va skikkelig kul. Takk jeg tar den.
![]() |
#498 |
Quiet, please
|
![]() Sv: Hvorfor er du så lite på FP?Jeg er ganske ofte innom, men er ikke like ivrig på skrivingen som jeg var tidligere. For meg handler det i all hovedsak om to ting. Først og fremst har jeg mye mindre tid enn før, og for det andre er jeg litt forumlei. Da jeg debuterte som forumist mot slutten av 2003, var alt så nytt og spennende, og jeg skrev innlegg og startet tråder og poller nesten bare fordi det var så gøy med alle disse nye mulighetene. Dessuten var alt dette med prøving, svangerskap, fødsel og babyer osv. fantastisk spennende, og jeg kunne ikke få snakket nok om det.
![]() |
|
|