Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Ønsketråd - vår!

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-04-11, 22:12   #481
Mei
Har fått viljen sin
 
Mei sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.606
Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Ønsketråd - vår!

Ring dem og legg den av?

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-04-11, 22:16   #482
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.891
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ønsketråd - vår!

Opprinnelig lagt inn av Martis, her.

Nydelig Containerskjørt, Bluen! Har du sett det live?

Har ikke det, dessverre. Stakk innom min lokale Container-forhandler i ettermiddag, men der hadde de bare ræl og masse dyre klær i beige, som vanlig. Hvis jeg skal tippe på hvor det er størst sjanser for å finne det, vil jeg si Pretty Woman på Linderudsenteret eller butikken til venstre når du kommer opp rulletrappa i 2. etasje på Glasmagasinet.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-04-11, 22:27   #483
Jenna
Det ordner seg alltid
 
Jenna sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.821
Jenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Ønsketråd - vår!

Fine Container-plagg! Jeg falt også for denne:


(Mulig du (Elinblu), har linket til den først, men ser bare et lite spørsmålstegn der)

Denne fargen ogsÅ:

Jenna er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 12-04-11, 22:28   #484
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.891
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ønsketråd - vår!

Opprinnelig lagt inn av Jenna, her.

Fine Container-plagg! Jeg falt også for denne:


(Mulig du (Elinblu), har linket til den først, men ser bare et lite spørsmålstegn der)

Fin bluse! Så rart - det funka i ettermiddag! Men nei, det var en kjole jeg hadde bilde av.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-04-11, 23:09   #485
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ønsketråd - vår!

Opprinnelig lagt inn av Mei, her.

Ring dem og legg den av?

Vurderer det, men skal stikke innom en butikk like ved der jeg jobber, som visstnok skal ha noe. Kanskje jeg har flaks!

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-04-11, 18:57   #486
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ønsketråd - vår!

Opprinnelig lagt inn av Joika, her.

Skal vi se:
Tunika

Cardigan

Jeg fant begge disse på butikken på Vinterbro i dag. Sorgen var bare at jeg ikke likte kjolen live. Syntes ikke stoffet var så fint, og den satt ikke bra på meg... Men cardiganen... Den var utrolig fin, men også utrolig mye for liten. De hadde ikke min størrelse. Dro derfor på butikken på Kolbotn også, men de hadde ikke der heller. :snufs:


Trøstekjøpte meg en thights, likegjerne.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-04-11, 18:58   #487
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.245
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ønsketråd - vår!

Den cardiganen ser fantastisk fin ut, Joika. Jeg lurer på om den finnes noe sted på nett.

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-04-11, 19:03   #488
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ønsketråd - vår!

Jeg vet hvor du får den i blå og rosa i alle fall. Litt usikker på om jeg skulle hatt blå evt...

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-04-11, 20:05   #489
amor
Den som gir seg...
 
amor sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.710
amor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ønsketråd - vår!

Jeg har den i blå og jeg har kjøpt på nettet. Landromantikk.no

__________________
Mamma til fem
Wish It ☆ Dream It ☆ Do It
amor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-04-11, 20:12   #490
Appelsin
Søt og rar
 
Appelsin sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bergen
Innlegg: 10.657
Blogginnlegg: 260
Appelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Ønsketråd - vår!

Åh, disse fikk jeg lyst på:
Dr. Martens vintage grå

__________________
2012, 2007 og 2004
Appelsin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-04-11, 20:35   #491
Camomilla
Wooohhoooooo
 
Camomilla sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.176
Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ønsketråd - vår!

De er kjempefine Appelsin.

__________________
Propellen januar 2005
Camomilla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-04-11, 19:13   #492
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
 
Angelique sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.805
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ønsketråd - vår!

Opprinnelig lagt inn av Joika, her.

Jeg fant begge disse på butikken på Vinterbro i dag. Sorgen var bare at jeg ikke likte kjolen live. Syntes ikke stoffet var så fint, og den satt ikke bra på meg... Men cardiganen... Den var utrolig fin, men også utrolig mye for liten. De hadde ikke min størrelse. Dro derfor på butikken på Kolbotn også, men de hadde ikke der heller. :snufs:


Trøstekjøpte meg en thights, likegjerne.

Den tightsen har jeg i sort, og den er så deilig og myk!!

__________________
Angelique
Angelique er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-04-11, 19:40   #493
Snippa
Jo flere jo bedre...
 
Snippa sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 6.080
Snippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Ønsketråd - vår!

Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.

Landromantikk og fransk landstil har Cream.

Jeg har sett en råsa Creamkjole på FB siden til Cream, men ikke funnet den i butikk og nett. Må begynne å tenke litt sommertøy.

Jeg har den i lysegrått og hvitt-de hadde den på Dorothea i Moss og Vinterbro, i alle fall.

Snippa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-04-11, 20:37   #494
Martis
Ute på tur
 
Martis sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bøgda
Innlegg: 9.433
Blogginnlegg: 142
Martis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Ønsketråd - vår!

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Har ikke det, dessverre. Stakk innom min lokale Container-forhandler i ettermiddag, men der hadde de bare ræl og masse dyre klær i beige, som vanlig. Hvis jeg skal tippe på hvor det er størst sjanser for å finne det, vil jeg si Pretty Woman på Linderudsenteret eller butikken til venstre når du kommer opp rulletrappa i 2. etasje på Glasmagasinet.

Ikke på Linderudsenteret.

__________________
I have learned that to be with those I like is enough.
Martis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-04-11, 20:40   #495
Kanina
Sviiisj!!
 
Kanina sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Innlegg: 12.952
Blogginnlegg: 838
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Ønsketråd - vår!



Denne bikinien ønsker jeg meg. Jeg ser for meg at den kan være vennlig mot blek hud også.

__________________

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:27.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no