Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Kan vi lage høstinspirasjonstråd no?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-09-10, 21:59   #461
m^2
Bør lage seg en tittel selv

m^2 sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kan vi lage høstinspirasjonstråd no?

70% merinoull i i masse flotte farger hos mytights.com. Strømpene altså

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-09-10, 21:59   #462
m^2

m^2 sin avatar

Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-09-10, 22:34   #463
D'Arcy
Snikende Ullteppe

D'Arcy sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
D'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Joika, her.

Legg ut det du syntes er fint da.

Opprinnelig lagt inn av Teflona, her.

Du kan jo bidra med du synes er fint, da vet du.

Ja, ikke noe problem. Jeg fant tråden nå, så jeg har ikke helt kommet dit. Jeg liker lag-på-lag-stilen. Store skjerf, Converse og basisfarger i svart, brun, grønn og grå

Jeg sikler på disse;

Jeg vurderer denne til vinterjakke:

Gammel 05-09-10, 22:35   #464
D'Arcy
Snikende Ullteppe

D'Arcy sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
D'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av m^2, her.

Den var superfin og veldig D'Arcy

Gammel 05-09-10, 22:56   #465
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Agurke, her.

Jeg dulter også på MissS. Jeg har kun sett en Desigualkjole som jeg syntes var fin, og det er en enkel hvit en som Karamell har.

resten har for mye fargegreier for meg også ja, selv om jeg synes den grå til Joika var litt kul.

Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-09-10, 23:18   #466
Teflona
audio, video, disco

Teflona sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av D'Arcy, her.

Ja, ikke noe problem. Jeg fant tråden nå, så jeg har ikke helt kommet dit. Jeg liker lag-på-lag-stilen. Store skjerf, Converse og basisfarger i svart, brun, grønn og grå

Jeg sikler på disse;

Dette er også min stil, faktisk. Kan godt kombineres med en topp fra OM, synes jeg.

Teflona er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-09-10, 11:26   #467
mocci
Retromum

mocci sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Rogaland
Blogginnlegg: 3
mocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Fine jakker fra NoaNoa, Nessie!

Ja de er nydelige, prøvde en i blått, men den var litt for stor selv i str XS.....

Gammel 06-09-10, 16:42   #468
Agurke
Fabelaktig

Agurke sin avatar

Blogginnlegg: 19
Agurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de fleste
Standard

Jeg har endelig funnet et par støvletter jeg vil ha. Gråsorte med hæl fra Bianco. Helt enkle, og kurant pris også.

Gammel 06-09-10, 16:47   #469
Agurke
Fabelaktig

Agurke sin avatar

Agurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av D'Arcy, her.

Jeg sikler på disse;

Den jakka har jeg også, Odd Molly style.

Gammel 06-09-10, 19:46   #470
GinaK
Tja...

GinaK sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tussilago, her.

Bergans Myrullkåpe da?
Finnes i flere farger

Disse er vel ikke foret? Da blåser det bare rett igjennom når høstblåsten setter inn..... *frossenpinn*

Gammel 06-09-10, 20:23   #471
Spoon
med mange baller i lufta

Spoon sin avatar

Hvor: I et grått hus i Trøndelag
Blogginnlegg: 66
Spoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt likt
Standard

Jeg har endelig funnet et par støvletter jeg vil ha. Gråsorte med hæl fra Bianco. Helt enkle, og kurant pris også.

De var jo fine, hva koster de da? Kan vurderes i stedet for de dyre jeg fant! Spørs hvordan de er i leggen også.

Gammel 06-09-10, 20:24   #472
Kaktus
St(r)ikkeplante

Kaktus sin avatar

Blogginnlegg: 120
Kaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg falt for denne i dag:

Studentlommeboka vrir seg i smerte og er helt uenig. Men det er fint å ha noe å drømme om da.

Gammel 06-09-10, 20:28   #473
Agurke
Fabelaktig

Agurke sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Spoon, her.

De var jo fine, hva koster de da? Kan vurderes i stedet for de dyre jeg fant! Spørs hvordan de er i leggen også.

De koster 1300 og er i skinn. Lette og gode på foten også, og ganske vide i leggen tror jeg.

Gammel 06-09-10, 20:32   #474
Spoon
med mange baller i lufta

Spoon sin avatar

Spoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt likt
Standard

De koster 1300 og er i skinn. Lette og gode på foten også, og ganske vide i leggen tror jeg.

Da er de aktuelle! Men er det glidelås, eller må man trekke de på? På de jeg fant var det glidelås bak, greit når man har tykke legger.

Gammel 06-09-10, 20:43   #475
Agurke
Fabelaktig

Agurke sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Spoon, her.

Da er de aktuelle! Men er det glidelås, eller må man trekke de på? På de jeg fant var det glidelås bak, greit når man har tykke legger.

Det var 15 cm glidelås nederst på innsida av leggen. Ikke hele veien altså.

Gammel 07-09-10, 10:29   #476
Tussilago
Spoon2

Tussilago sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Trøndelag
Tussilago er populærTussilago er populærTussilago er populærTussilago er populærTussilago er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av GinaK, her.

Disse er vel ikke foret? Da blåser det bare rett igjennom når høstblåsten setter inn..... *frossenpinn*

De er ikke foret nei (tror jeg), men tenkte mer som en erstatning for tykke strikkejakker etc. Veeeldig fine iallfall.

Gammel 07-09-10, 10:35   #477
MokkMokk

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: oppi der :peker:
MokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tussilago, her.

Hva med Bergans Myrullkåpe da? De er jo så fine.
Finnes i flere farger

OMG, den var superfin! En sånn en i mørkbrun vil jeg ha!

MokkMokk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-09-10, 14:26   #478
Bomull
www.bomulls.no

Bomull sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

En av de finere OM-klærne jeg har sett, om ikke den fineste - den strikkejakken kunne jeg hatt (liker ellers ikke OM særlig godt, ikke Desigual heller ...):

Gammel 07-09-10, 15:56   #479
Spoon
med mange baller i lufta

Spoon sin avatar

Standard

Prøvde disse i dag, og de var kjempelekre!
Men lurer på om hælen er bittelitt høy for meg.

Gammel 07-09-10, 16:30   #480
Daisy
Trademark: Imperfection

Daisy sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Daisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Absalone, her.

En av de finere OM-klærne jeg har sett, om ikke den fineste - den strikkejakken kunne jeg hatt (liker ellers ikke OM særlig godt, ikke Desigual heller ...):

Ja jøss, jeg vil gå så langt som til å si at dette er det eneste fine OM-plagget jeg har sett!

Tre stk!
Daisy er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:18.