|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#461 |
|
Dramaking
Medlem siden: Apr 2008
![]() ![]() |
Sv: Rødprikking i mangel av argumenter
|
|
|
#462 |
|
Protonterapeut
|
Sv: Rødprikking i mangel av argumenterJeg kommer litt sent inn. Kan noen legge inn en liste over hvem som skal ha røde og hvem som skal ha grønne prikker i denne tråden?
|
|
|
#463 |
|
Absolut ateist
|
Sv: Rødprikking i mangel av argumenterAlle mennene skal ha rødt, alle jentene grønt.
|
|
|
#465 |
|
|
Sv: Rød-prikking i mangel av argumenter
Heh, nå opplever du bare den fantastiske logikken i "you give some, you get some". Du har ikke akkurat vært mildheten selv i noen tråder her og der, og da ser jeg på det som greencard for å kunne legge silkehanskene litt til side. Det er vel egentlig ikke noe å bli fornærma for, ta det heller som et kompliment, siden du da har kommet over den første "vær snill mot rookiene"-fasen. |
|
|
|
|
|
#466 |
|
Absolut ateist
|
Beklager, du må nok lide for flertallet.
|
|
|
#467 |
|
Protonterapeut
|
Sv: Rødprikking i mangel av argumenterVel, mye tyder på at alle får rødt. Hele tiden.
|
|
|
#469 |
|
Protonterapeut
|
Sv: Rødprikking i mangel av argumenterSom sagt; nær hjerteinfarkt. Jeg lurte på hva i alle dager jeg hadde skrevet som gjorde at det røyset inn med en hel side med røde prikker.
|
|
|
#471 |
|
Hogger i stein
Medlem siden: Nov 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hadde jeg blitt fornærma, så hadde jeg hylt avgårde så mange anonyme rødprikker som jeg hadde klart. Jeg liker ikke silkehansker, og synes du er veldig rettferdig med meg (og dette er IKKE ironi. Ja, jeg tar den, tragisk å måtte forklare når en ikke er ironisk) |
|
|
|
|
|
#475 |
|
|
Anonyme rødprikker hadde dog vært ganske imponerende. |
|
|
|
|
|
#476 |
|
Absolut ateist
|
Eh, hallo! Vi venter da på NISSEN!
|
|
|
#477 |
|
Passiv
|
Sv: Rødprikking i mangel av argumenterJøsses. |
|
|
|
#478 |
|
Protonterapeut
|
Vi må med andre ord ha prikke-differensiering. Røde til de som venter på nissen, lilla til de som venter på jesusbarnet og de vise menn, gule til de som feirer vintersolverv etc.
|
|
|
#479 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Rødprikking i mangel av argumenterOi, så julekoselig det ble. |
|
|
|
|
|
#480 |
|
Hogger i stein
Medlem siden: Nov 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Min erfaring er at man drar på seg rødprikker om man antyder at noen er på sjekkern. |
|
|
|
![]() |
| Emneord |
| klassiker, prikkesutring, rødprikking |
|
|