Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Interiørshoppingtråden

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-09-09, 10:05   #1
cilen
re:designer

cilen sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
cilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Interiørshoppingtråden

Den nye sofa'n min er kommet! Den er både god å sitte i, myk og deilig å ligge i. Fikk "feil" farge, dvs på de 3 putene og på puffen, men de nye trekkene kommer på neste levering og jeg skulle få de da. Siden vi nå bruker sofa'n så regner jeg ikke med at de gidder å ta de andre trekkene tilbake? Alltid greit med noen ekstra trekk.

Har plassert den ene delen for seg selv, tenkte å kjøpe et lite bord og en leselampe. Så drar vi den bare bort til resten når vi har mange gjester. Sofa'n er stor nok så.. (veldig stor) Eldstegutten mente han kunne plassere alle delene etter hverandre og ha et megastort laneparty med gutta. Hadde nok fint fått plassert 12 av de uten problemer. Puffen er jeg ikke helt sikker om jeg vil ha i stua. Hvis vi noen gang får leiligheten i kjelleren for oss selv noen gang så hadde den vært superfin plassert midt den store gangen vi har nede? (Har SÅ lyst å ha hele huset nå som vi har ungene boende hjemme).

Veldig fornøyd!

cilen er ikke aktiv  
Gammel 06-09-09, 10:53   #2
Bomull
www.bomulls.no

Bomull sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Flott sofa - er det lov til å spøre om produsent, forhandler, pris? *på sofajakt*

Selv har jeg for en slikk og ingenting privat kjøpt to stk. Klubbo bord i brunsort og hvitt, til stuen og sofakroken - de er helt nye og akkurat det vi skulle ha handlet på IKEA i slutten av måneden, så det var jammen et kupp!

Vi flytter jo ikke inn i det nye huset helt enda, men jeg planlegger og shopper i vei litt etter litt!

Gammel 06-09-09, 10:14   #3
Macky
Flink jente

Macky sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Macky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Nå bytter vi ut tvsofaen ut med to av disse. Håper ryggene våre blir bedre

Macky er ikke aktiv  
Gammel 06-09-09, 11:06   #4
cilen

cilen sin avatar

cilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de fleste
Standard

Sofa'n er kjøpt på Trendmøbler. Betalte 13 tusen for den.

cilen er ikke aktiv  
Gammel 07-09-09, 10:24   #5
Nå også i farger

Medlem siden: Oct 2006
Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av cilen, her.

Er det den Milano-sofaen? Kjempe fin var den.

Gammel 07-09-09, 13:12   #6
Bomull
www.bomulls.no

Bomull sin avatar

Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Ny skjenk - gjenbruk på finn.no. Den skal selvsagt (!) males hvit, men akkurat hvor vi skal ha den vet jeg ikke - soverom, entree og kjøkken er alle alternativer, evt. annekset vårt når det innredes.

Vedlagte bilder
Filtype: jpg 80_-554572177.jpg (46,0 KB, 543 visninger)
Gammel 29-09-09, 11:26   #7
Nå også i farger

Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Er dere fortsatt fornøyd med sofaen? God å sitte OG ligge i?

Gammel 29-09-09, 12:58   #8
cilen

cilen sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Dora, her.

Er dere fortsatt fornøyd med sofaen? God å sitte OG ligge i?

Ja! Den er kjempegod å både sitte i og "sove" i.. haha
De løse ryggputene er geniale. De er både myke og faste og funker fint som hodestøtte når man ligger og ser på tv. (dytter de tilbake i form igjen etter man har ligget på dem).

Har delt den opp i to grupper. (bruker den ene sm sjeselong). I helgen hadde vi mange her på besøk og da bare flyttet vi dem sammen så vi fikk en stor god sofa med plass til alle. Er veldig fornøyd.

cilen er ikke aktiv  
Gammel 29-09-09, 21:39   #9
Nå også i farger

Standard

Ja! Den er kjempegod å både sitte i og "sove" i.. haha
De løse ryggputene er geniale. De er både myke og faste og funker fint som hodestøtte når man ligger og ser på tv. (dytter de tilbake i form igjen etter man har ligget på dem).

Har delt den opp i to grupper. (bruker den ene sm sjeselong). I helgen hadde vi mange her på besøk og da bare flyttet vi dem sammen så vi fikk en stor god sofa med plass til alle. Er veldig fornøyd.

Takk. Da tror jeg jammen vi må ta turen og se på den. Er jo en liten kjøretur for oss, men likte så godt designet.

Gammel 01-10-09, 18:24   #10
Nin
MORMOR

Nin sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Nin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de fleste
Standard

Kan noen hjelpe meg?
Jeg skal pusse opp doen. Ja ikke selve saken, men veggene rundt saken i alle fall.
Jeg har handlet inn alt jeg ville ha der inne som nytt teppe, stæsj og hylle ++.
Men jeg finner ikke dorullholder.
Jeg vil ha en småromantisk, helst i hvitt, tre. Jeg finner bare plast og porselen og stål.
Finnes det noen her inne som vet om en butikk eller nettbutikk som har masse fint sånt?

Blir veldig, veldig glad for hjelp.

Nin er ikke aktiv  
Gammel 06-09-09, 11:23   #11
Bomull
www.bomulls.no

Bomull sin avatar

Standard

Takk, og det må jeg så - mye sofa for pengene! Må vurderes!!

Gammel 06-09-09, 11:42   #12
Bomull
www.bomulls.no

Bomull sin avatar

Standard

Inspirert av Mjau vurdere jeg sterkt å begynne og samle på Whitewood fra Wik & Walsø som hverdagsservise.

Gammel 07-09-09, 13:21   #13
Salt
Salt in the rainbow

Salt sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 112
Salt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt av
Standard

Ny lampe: (Og ja, vinduskarmen er skeiv.. )

Gammel 07-09-09, 13:50   #14
Bomull
www.bomulls.no

Bomull sin avatar

Standard

Åååh, nå fikk jeg nesten hjemmelengsel, Salt - når jeg så taket på "velkjente bygårder"!! *oslojente*

Fin lampe!!

Gammel 07-09-09, 14:18   #15
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Salt, her.

Ny lampe: (Og ja, vinduskarmen er skeiv.. )

Kjøpt samme lampe Salt! I forrige uke.

Gammel 07-09-09, 14:25   #16
Salt
Salt in the rainbow

Salt sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Blogginnlegg: 112
Salt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Angelique, her.

Kjøpt samme lampe Salt! I forrige uke.

Morsomt! Jeg kjøpte også denne i forrige uke!

Gammel 08-09-09, 15:32   #17
Jenna
Det ordner seg alltid

Jenna sin avatar

Jenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Ikke så veldig spennende, men disse to er kommet i hus:

Miele tørketrommel (delvis en forsinket bryllupsgave fra svigers)

(Tror det er den modellen. Ligner i alle fall)

Jenna er ikke aktiv  
Gammel 08-09-09, 15:41   #18
-ea-
heimføing

-ea- sin avatar

Hvor: Heime
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har vært i hovedstaden og kjøpt meg nye blomstervaser

Vedlagte bilder
Filtype: jpg IMG_5097.jpg (194,8 KB, 35 visninger)
-ea- er ikke aktiv  
Gammel 08-09-09, 21:44   #19
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Musemus, den er veldig fin, men ganske liten. Mer nattbordslampestørrelse. Men fin hvis det er den størrelsen du skal ha da.

minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv  
Gammel 08-09-09, 22:05   #20
Musemus
<3

Musemus sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Musemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt likt
Standard

Han sa den var 43 cm høy, men får se på den først. Takk for svar.

Musemus er ikke aktiv  
Lukket tråd

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:34.