|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Passiv
|
Sv: Til alle nye, om FPs forumkultur og uskrevne reglerDu har skitten fantasi. |
|
|
|
#2 |
|
Endelig ferdigflyttet
Medlem siden: Sep 2009
![]() ![]() |
Sv: Til alle nye, om FPs forumkultur og uskrevne regler
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Nybegynner
Medlem siden: Dec 2009
![]() |
Sv: Til alle nye, om FPs forumkultur og uskrevne reglerJeg har sterk dystlekksi,vil bli litt pesete og bli pirket på heletiden. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Absolut ateist
|
Sv: Til alle nye, om FPs forumkultur og uskrevne reglerDyslektikeres adgang vil selvsagt bli begrenset til flisespikkeriet alene.
|
|
|
#7 |
|
Passiv
|
|
|
|
|
#8 |
|
Nybegynner
![]() |
Sv: Til alle nye, om FPs forumkultur og uskrevne reglerFlott å vite. |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Joda, men det blir mye artigere for oss andre hvis du ikke hadde lest disse på forhånd. |
|
|
|
|
|
#12 |
|
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
Sv: Til alle nye, om FPs forumkultur og uskrevne reglerAha! Av og til lurer jeg på om jeg aldri slutter å være fersking. |
|
|
|
|
|
#13 |
|
Ikke altetende
Medlem siden: Jan 2008
Sv: Til alle nye, om FPs forumkultur og uskrevne reglerAdventskalender?? |
|
|
|
|
|
#15 |
|
Passiv
|
Sv: Til alle nye, om FPs forumkultur og uskrevne reglerIkke mobbe ferskinger nå dere. |
|
|
|
#17 |
|
stressmonster
Hvor: Hammerfest
Sv: Til alle nye, om FPs forumkultur og uskrevne regler*kremt* Finnes det et sted man kan lese om kriteriene for å gi prikker (ryktebørsen) eller hva det nå heter, mine prikker blir nemlig grå. Det kan hende det står noen steder i denne tråden men den er på 29 sider og jeg vet ikke om jeg har tålmodighet til å saumfare den. |
|
|
|
|
|
#18 |
|
flisespikker
|
Det stemmer det de andre sier, om at du må opparbeide deg en viss mengde ryktepoeng og poster før du kan gi poeng selv.
|
|
|
#19 |
|
På lukket avdeling
|
Sv: Til alle nye, om FPs forumkultur og uskrevne reglerUskrevne skrevne regler burde leses uansett. |
|
|
|
|
|
#20 |
|
Quiet, please
|
Sv: Til alle nye, om FPs forumkultur og uskrevne reglerTror du må ha 50 innlegg for at prikkene skal bli grønne/røde og dermed gi poeng/minuspoeng.
|
![]() |
| Emneord |
| folkeopplysning, fotball, klassiker, prosopopeia, punktum før smilefjes, skrevne regler, skrevne uskrevne regler, spikking, teletubbyene, uskrevne regler |
|
|