Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Jeg er vakker

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-12-13, 23:23   #461
Harriet Vane
Epikur

Harriet Vane sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Da forlater jeg forumet for godt

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

:harpydance:

Ooooh, den er veldig clever!

:har lest GOT:

:diger:

Gammel 11-12-13, 23:35   #462
Storemor
Pauset

Medlem siden: Dec 2013
Storemor har opptrådd uhørt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Hondacrv, her.

Det heile framstår berre som særs ustabilt.

Men de neste dagene så blir det ikke så ofte. Da blir det bare av og til.

Storemor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-12-13, 23:36   #463
Storemor
Pauset

Standard

Opprinnelig lagt inn av mkj, her.

Get a life (den var kanskje mest til meg, men også litt til storemoren)

Men er det gret at jeg skriver et innlegg for dagen her i min egen tråd?

Gammel 11-12-13, 23:41   #464
Tangerine
Eklektisk

Tangerine sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Blogginnlegg: 1
Tangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner til
Standard

Tipper Store mor har vært her før.

Tangerine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-12-13, 23:42   #465
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Skal ikke skolejenter legge seg snart? :djupp:

Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-12-13, 23:44   #466
Pøblis
Panzerekstremfeminist

Pøblis sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Blogginnlegg: 361
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hjelpes og trøstes og bæres.

Har den tjukke dama sunget enda?

I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-12-13, 23:46   #467
Storemor
Pauset

Standard

Nå legger jeg meg, godnatt. Hugser dere meg som Jomfruer?

Gammel 11-12-13, 23:46   #468
Interference
Metallica!!

Interference sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Drømmeland
Blogginnlegg: 118
Interference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt av
Standard

Flott at du forsvinner, ikke la døren treffe deg for hardt i baken på vei ut.

Makan til fjols.

Gammel 11-12-13, 23:51   #469
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Storemor ser deg. :memlig:

Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-12-13, 23:55   #470
millact
Bør lage seg en tittel selv

Medlem siden: Mar 2008
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Jeg er vakker

Jeg joiner Poly kjenner jeg.

Gammel 11-12-13, 23:56   #471
Storemor
Pauset

Standard

Opprinnelig lagt inn av Interference, her.

Flott at du forsvinner, ikke la døren treffe deg for hardt i baken på vei ut.

Makan til fjols.

Ikke kall meg for et fjols.

Gammel 12-12-13, 00:07   #472
nokon
Librocubicularist

nokon sin avatar

Medlem siden: Dec 2011
Blogginnlegg: 175
nokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

Du er absolutt ikke idotisk!

Eg liker deg i denne tråden!

People who wonder whether the glass is half empty or half full miss the point.
The glass is refillable.
nokon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-12-13, 00:49   #473
Pøblis
Panzerekstremfeminist

Pøblis sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Blogginnlegg: 361
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Storemor, her.

Ikke kall meg for et fjols.

Oki. På tide å bidra eller rett og slett bare dra, synes jeg. Å tulle rundt og kaste bort folka tid er ikke ok. :fasit:

I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-12-13, 00:51   #474
Tangerine
Eklektisk

Tangerine sin avatar

Tangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner til
Standard

Like!

Gammel 12-12-13, 08:51   #475
Storemor
Pauset

Standard

Opprinnelig lagt inn av pøbelsara, her.

Oki. På tide å bidra eller rett og slett bare dra, synes jeg. Å tulle rundt og kaste bort folka tid er ikke ok. :fasit:

Nå var du lite forståelsesfull.

Gammel 12-12-13, 09:03   #476
Storemor
Pauset

Standard

Jeg var veldig søt og vannskelig som barn. Jeg ville alltid ha viljen min.

Gammel 12-12-13, 09:05   #477
Tangerine
Eklektisk

Tangerine sin avatar

Standard

Har du ikke forlatt oss ennå? :mater:

Gammel 12-12-13, 09:09   #478
Heiko
Helt konge

Heiko sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 106
Heiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Heiko er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-12-13, 09:17   #479
Storemor
Pauset

Standard

Opprinnelig lagt inn av Tangerine, her.

Har du ikke forlatt oss ennå? :mater:

Jeg skal på jobb nå så jeg blir vekke en god stund. Men jeg skriver litt mer i kveld.

Gammel 12-12-13, 09:34   #480
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Men i alle dager. Jeg skjønner at jeg har gått glipp av noe.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:14.