Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Spinnoff - katter og løsgjengeri

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-06-13, 12:04   #1
Pøblis
Panzerekstremfeminist

Pøblis sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Blogginnlegg: 361
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Spinnoff - katter og løsgjengeri

Katter er jo dyr som liker å streife rundt på egen hånd. Ergo forsvinner de noen ganger, de blir påkjørt, rømmer hjemmefra og er frie sjeler som gjerne adopterer nye familier, koser seg i andres hagemøbler og inntar andres hjem med den største selvfølge. Jfr. en annen tråd her inne hvor en FP-familie ble adoptert av en liten katt.

Selv har jeg et litt blandet forhold til katt. Jeg liker katter. De er søte og morsomme å se på, de er atletiske og fine og utrolig vakre, de aller fleste. Men de bæsjer i hagen min og gauler og hyler på terrassen min om natten. Eneste grunnen til at jeg tolererer å ha nabokattene på besøk, var at jeg så at en av dem fanget en rotte for ikke lenge siden. Da er jeg villig til å tilgi en viss grad av nattegauling i hvertfall, hvis de fanger ekle rotter. Jeg er dog ikke sikker på om jeg synes at en rottefangingen oppveier for bæsjing i hagen og kattehår i rottingmøblene på terrassen. For ikke å snakke om hvor utrolig redd pøbelprinsessen ble da hun var alene hjemme og naboens katt kom gående over stuegulvet hos oss.

Jeg har hund selv, og hun går bare løs i egen hage, og jeg plukker selvsagt opp etter henne når hun gjør fra seg. Hunden min spiser kattebæsj hvis hun finner det i hagen. Jeg synes det er utrolig mye eklere å plukke opp kattebæsj enn hundebæsj , og må innrømme at jeg av og til forbanner nabokattene opp og ned. Selv om det er trist når de blir påkjørt - og det blir de her vi bor, atlså - vi bor tett på en av Norges absolutt mest trafikkerte veier.

Er det greit at naboens katt utfolder seg fritt hos deg? Hva synes du om kattehold der kattene ferdes fritt ute? Hvordan synes du evt. katter skal holdes for at det skal være greit?

I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-06-13, 12:10   #2
Neket
Har diplom

Neket sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Sv: Spinnoff - katter og løsgjengeri

Jeg har katt selv, så jeg kan ikke akkurat klage på naboens. Men katten min jager uansett bort alle andre katter.

Ingen av naboene har klaget på vår, men jeg tenker at det er jo ikke så mye man får gjort. Jeg hadde spandert en sånn "bort med katten" spray da, hvis noen klaget. Og jeg kommer gjerne bort for å plukke bæsj, men ingen har spurt.

Vi bor ved siden av et jorde og en skog, katten er kastrert og holder seg i nærheten, så jeg tror egentlig han stort sett bruker jordet eller skogen når han må på do. Untatt om vinteren, da tror han hele hagen er en diger kattekasse - men han liker ikke snø, så han holder seg nok til egen hage, da blir det ikke så langt å gå.

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-06-13, 12:16   #3
Elisabet
Står på egne ben

Elisabet sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vi fikk katt etter sommerferien i fjor. En katt som adopterte oss og bodde på trappa vår noen uker før vi fant eieren. Og eieren ville ikke ha den tilbake, så da fikk den være hos oss videre og kom inn i varmen. Og etter at vi fikk katt så har vi ikke problemer kattebæsj siden katter sjelder bæsjer i egen hage. Men jeg tror vår katt også stort sett går i skogen på do. Har ikke fått noe klager fra de nærmeste naboene i alle fall.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-06-13, 12:16   #4
Chablis
Drømmer

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Jeg irriterer meg noe helt vannvittig over kattene som flyr i hagen vår. Å plukke opp masse kattebæsj, fjerne kattehår , få katten ut av huset igjen etter den har gått inn er ikke noe jeg vil bruke tid på.

Poden ønsker seg katt, men jeg har sagt nei . Så lenge vi bor i et boligfelt med hus tett i tett så er det helt uaktuelt.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-06-13, 12:24   #5
celebelen
Dragedytteren

celebelen sin avatar

Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Høgt oppi lia
Blogginnlegg: 7
celebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg har truet med å utlove skuddpremie på (enkelte av) nabokattene. Jeg er møkk lei av å finne kattebæsj på verandaen og plenen, og at de jakter på fugler påfuglebrettet vårt. Uling om natta har det heldigvis ikke vært så mye av, men jeg har vært ute med vannbøtta en gang eller to. Og sandkassene i borettslaget er fjernet fordi det ble så mye kattebæsj der.

Ville (nov. 07)
celebelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-06-13, 12:24   #6
banana
Har ingen tittel

banana sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
banana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de fleste
Standard

Jeg er en av dem som sterkt misliker at naboene velger å ha katt når de vet at det er til ulempe for andre som bort rundt. Jeg har grønnsakhage, og det slår ikke feil: når jeg har sådd er det gravd hull der jeg har sådd etter første natt.

Dere som sier at ingen naboer har bedt dere komme for å plukke bæsj, jeg ville synes det var ytterst pinlig å stå på naboens dør og be vedkommende grave litt i grønnsakshagen min for å lokalisere kattens bæsj og fjerne den. Tror dere virkelig at ingen av naboene er frustrert selv om de ikke har sagt noe?

banana er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-06-13, 12:26   #7
celebelen
Dragedytteren

celebelen sin avatar

Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Høgt oppi lia
Blogginnlegg: 7
celebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Neket, her.

Ingen av naboene har klaget på vår, men jeg tenker at det er jo ikke så mye man får gjort. Jeg hadde spandert en sånn "bort med katten" spray da, hvis noen klaget. Og jeg kommer gjerne bort for å plukke bæsj, men ingen har spurt.

Det er ikke så veldig lett å vite hvilken av kattene som har vært der og bæsjet i løpet av vinteren, når det plutselig begynner å stinke når snøen går.

Ville (nov. 07)
celebelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-06-13, 16:56   #8
FruLarsen
Småbyfrue

FruLarsen sin avatar

Medlem siden: Apr 2013
Hvor: I huset vårt...
FruLarsen er litt kul
Standard

Opprinnelig lagt inn av Neket, her.

Jeg har katt selv, så jeg kan ikke akkurat klage på naboens. Men katten min jager uansett bort alle andre katter.

Vi bor ved siden av et jorde og en skog, katten er kastrert og holder seg i nærheten, så jeg tror egentlig han stort sett bruker jordet eller skogen når han må på do. Untatt om vinteren, da tror han hele hagen er en diger kattekasse - men han liker ikke snø, så han holder seg nok til egen hage, da blir det ikke så langt å gå.

Signerer denne jeg, så slipper jeg å skrive akkurat det samme selv

Gammel 28-06-13, 12:19   #9
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Katter vil det alltid være i nabolag, så de gidder jeg ikke åbruke energi på å irritere meg over. Vi har to katter selv.

minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-06-13, 14:23   #10
Susse
Gal kattedame

Susse sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Blogginnlegg: 544
Susse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtid
Standard

Så fremt kattene er kastrert og ikke tisser ned døra/barnevogna osv. er det helt i orden. Alle rundt oss har katter her og vi har derfor f.eks lokk på sandkassa til ungene og katteluke med microciplås. Vi bor i villastrøk med store hager og med mye skog tett ved.
Har tre katter selv, men de går på do inne.( Det er ikke bare noe jeg tror, de har vokst opp som innekatter og har ikke skjønt at man kan gå på do ute, så det går mye kattesand her) Løper til og med inn for å tisse, så ingen har klaget på dem. De holder seg i dørene her, er stor sett der jeg er.

Sist redigert av Susse : 28-06-13 kl 15:26.
Susse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-06-13, 17:07   #11
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av kokosbolle, her.

Katter vil det alltid være i nabolag, så de gidder jeg ikke åbruke energi på å irritere meg over. Vi har to katter selv.

Jepp. Vi har dog bare en katt.

Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-07-13, 07:10   #12
SpetakkelRandi
Møllspist fletthurpe

SpetakkelRandi sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Storybrooke
Blogginnlegg: 16
SpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt av
Standard

Katter er katter. De er dyr som går løst og så lenge eierne passer på dem, steller med dem og gir dem mat og omsorg, så pleier de altså ikke adoptere nye familier.

Uansett, det er irriterende kanskje, for andre som ikke har katt, at nabokatter tar seg til rette, men sånn er det jo bare. Man får gjøre sitt for å hindre besøk, eller bruke energien på noe annet. Jeg blir arg på hjort som kommer forbi her fra tid til annen. Bæsjer utenfor og spiser opp alle blomsterknoppene. Men vanskelig å hindre.

Du kan jo legge presenning i hagemøbler, strø vekkmedkattpellets i bedene...
Ellerflytte langt fra folk.

Sist redigert av SpetakkelRandi : 03-07-13 kl 17:02.
SpetakkelRandi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-07-13, 10:01   #13
Teflona
audio, video, disco

Teflona sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av SpetakkelRandi, her.

Katter er katter. De er dyr som går løst og så lenge eierne passer på dem, steller med dem og gir dem mat og omsorg, så pleier de altså ikke adoptere nye familier.

Uansett, det er irriterende kanskje, for andre som ikke har katt, at nabokatter tar seg til rette, men sånn er det jo bare. Man får gjøre sitt for å hindre besøk, eller bruke energien på noe annet. Jeg blir arg på hjort som kommer forbi her framtid til annens. Bæsjer utenfor og spiser opp alle blomsterknoppene. Men vanskelig å hindre.

Seriøst? Gjøre sitt? Akkurat hvordan gjør man det? Aldri ha et vindu oppe? Huske å lukke alle dører selv om det et varmt, selv små barn må huske det? I mitt hode er det langt mer naturlig at folk kastrerer hankattene sine. DET hadde vært å gjøre sitt, dersom man skal ha katt i tettbygd strøk.

Hvordan staver man kjærlighet? sa Tussi.
Man staver ikke kjærlighet, man føler den, sa Brumm.
Teflona er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-07-13, 17:09   #14
SpetakkelRandi
Møllspist fletthurpe

SpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Teflona, her.

Seriøst? Gjøre sitt? Akkurat hvordan gjør man det? Aldri ha et vindu oppe? Huske å lukke alle dører selv om det et varmt, selv små barn må huske det? I mitt hode er det langt mer naturlig at folk kastrerer hankattene sine. DET hadde vært å gjøre sitt, dersom man skal ha katt i tettbygd strøk.

Nå skrev jeg jo over at så lenge katteieren steller med dyrene.... Burde kanskje utdype at jeg da mente kastrerre dyret.
Jeg passer på at han får mat og drikke og varmem do og en seng her hjemme, og at han er vaksinert og kastrert. Jeg gjør hvertfall mitt for at katten min ikke skal plage naboene, men jeg kan ikke overvåke katten ute på tur. Samme diskusjonen hadde jeg med halve nabolaget som klaget på at katten bæsjer i bedene/sandkassen. Jeg skjønner dette er fryktelig irriterende og ekkelt. Men ingen hadde da prøvd å forhindre det med feks nett over sandkassen eller pellets i bedene... Jeg kjøpte til og med pellets til naboen sitt bed. Men nett til sandkassen er ikke mitt ansvar å kjøpe. Det er et felles sameie.

Jeg har gjort mitt, og ser jeg katten i sandkassen/et bed så jager jeg den vekk. Mer kan jeg ikke gjøre. Det vil alltid være ulike dyr i et nabolag.
Jeg blir også litt irritert når katten til naboen hopper inn vinduet mitt, men så hopper den fort ut igjen når jeg klapper med hendene og brummer litt på den.

Gammel 03-07-13, 17:14   #15
SpetakkelRandi
Møllspist fletthurpe

Standard

Vil selvsagt føye til at jeg ikke liker katteiere som ikke tar alvorlig om katten deres går inn i stuen og tisser hos fremmede. En sånn katt burde vel ikke gått ute i det hele tatt...

Gammel 03-07-13, 10:35   #16
banana
Har ingen tittel

banana sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
banana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de fleste
Standard

Uansett, det er irriterende kanskje, for andre som ikke har katt, at nabokatter tar seg til rette, men sånn er det jo bare. Man får gjøre sitt for å hindre besøk, eller bruke energien på noe annet. Jeg blir arg på hjort som kommer forbi her framtid til annens. Bæsjer utenfor og spiser opp alle blomsterknoppene. Men vanskelig å hindre.

Det er akkurat denne "sånn er det jo bare" som viser en slik grenseløs mangel på evne til å forstå at folks aktive valg om å anskaffe katt er til ulempe for naboer. Hvorfor i alle dager skal jeg dekke utemøblene mine med presenning, strø kjemikalier (jeg antar at slike anti-katt-pellets inneholder stoffer som ikke naturlig forekommer i en hage) i kjøkkenhagen og ellers ta forholdsregler når det er du som velger å ha katten? Hagen min plager ikke deg, så forventer jeg at katten din ikke plager meg.

Og nei - jeg ønsker meg ikke storstilt avliving av eksisterende katter. Jeg ønsker meg at folk tenker seg om før de anskaffer katt, og hvis de ikke kan garantere at katten ikke er til ulempe for naboene så bør de la være å skaffe den.

banana er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-07-13, 10:49   #17
noen
This is normal!

noen sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Utenfor Sverige
Blogginnlegg: 129
noen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Uansett, det er irriterende kanskje, for andre som ikke har katt, at nabokatter tar seg til rette, men sånn er det jo bare.

Jeg må bare:

• Uansett, det er irriterende kanskje, for andre som ikke har barn, at nabobarna tar seg til rette, men sånn er det jo bare.
  • Uansett, det er irriterende kanskje, for andre som ikke har mann, at nabomannen tar seg til rette, men sånn er det jo bare.
  • Uansett, det er irriterende kanskje, for andre som ikke har hund, at nabohunden tar seg til rette, men sånn er det jo bare.
  • Uansett, det er irriterende kanskje, for andre som ikke har geit, at nabogeita tar seg til rette, men sånn er det jo bare.
  • Uansett, det er irriterende kanskje, for andre som ikke har svigermor, at nabosvigermora tar seg til rette, men sånn er det jo bare.
Jepp. Sånn er det bare. Såpass må vi tåle i verdens rikeste land.

Gammel 03-07-13, 11:26   #18
Guava
Bør lage seg en tittel selv

Guava sin avatar

Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av noen, her.

Jeg må bare:

• Uansett, det er irriterende kanskje, for andre som ikke har barn, at nabobarna tar seg til rette, men sånn er det jo bare.
  • Uansett, det er irriterende kanskje, for andre som ikke har mann, at nabomannen tar seg til rette, men sånn er det jo bare.
  • Uansett, det er irriterende kanskje, for andre som ikke har hund, at nabohunden tar seg til rette, men sånn er det jo bare.
  • Uansett, det er irriterende kanskje, for andre som ikke har geit, at nabogeita tar seg til rette, men sånn er det jo bare.
  • Uansett, det er irriterende kanskje, for andre som ikke har svigermor, at nabosvigermora tar seg til rette, men sånn er det jo bare.
Jepp. Sånn er det bare. Såpass må vi tåle i verdens rikeste land.

Ja det må man virkelig tåle. Ønsker man ikke at nabomenn tisser ned hagemøbler så er det bare å legge presenning der. Jeg er mer i tvil om hvilket pellets man bruker.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-07-13, 11:33   #19
noen
This is normal!

noen sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Utenfor Sverige
Blogginnlegg: 129
noen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Guava, her.

Ja det må man virkelig tåle. Ønsker man ikke at nabomenn tisser ned hagemøbler så er det bare å legge presenning der. Jeg er mer i tvil om hvilket pellets man bruker.

Menn liker best å gå løst, vet du, og så lenge kona passer på dem, steller med dem og gir dem mat og omsorg, så pleier de ikke adoptere nye familier.

Gammel 28-06-13, 12:20   #20
Røverdatter
Borte

Røverdatter sin avatar

Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hvis jeg kan være helt ærlig så kan jeg ikke fordra løsgjengerkattene og skulle ønske at naboene rundt meg kunne finne andre kjæledyr. Det er mange katter i nabolaget hos oss og det er bæsj, tiss og nattehyling og alle kjipe ting som følger med.

Jeg liker ikke katter heller og er generelt ikke opptatt av dyr, så jeg har vanskelig for å finne positive følelser for dyreeiere som bare slipper dyra ut på selvstyr. At kattene sikkert må gå rundt sånn og drite og hyle overalt for å trives spiller nix-nada rolle for meg. Jeg kan uansett ikke fordra å bli belemret med det.

: surmaga :

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:38.