Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Kasias krimskrams

Facebook-statusmeldinger. Del III

Kasias krimskrams Lenker, tester, vitser og andre kuriositeter

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-06-12, 10:54   #461
Fløyel
~~~~~~~

Fløyel sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Blogginnlegg: 30
Fløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Facebook-statusmeldinger. Del III

Gammel 18-06-12, 21:23   #462
Fløyel
~~~~~~~

Fløyel sin avatar

Fløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Etter ett tøft halvår følte jeg for å være schikkli barnslig og la ut følgende statusmeldig på Facebook. Jeg hater kryptiske meldinger i statusfeltene, men denne treffer veldig blink. Nå begynner snart ett nytt halvår med ett hav av nye muligheter. Det vanskelige er ryddet av veien - nye koster skal koste videre.

Vedlagte bilder
Filtype: jpg 270900_10151011545261539_1542493617_n.jpg (68,2 KB, 415 visninger)
Gammel 19-06-12, 22:50   #463
M&M
Superduper

M&M sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
M&M imponerer mange og er sikkert smartM&M imponerer mange og er sikkert smartM&M imponerer mange og er sikkert smartM&M imponerer mange og er sikkert smartM&M imponerer mange og er sikkert smartM&M imponerer mange og er sikkert smartM&M imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sitat:

Har meldt meg inn i en danseklubb. Endelig får jeg utfolde min kreativitet! Swingers tror jeg klubben het. De sa jeg skulle få kjørt meg fra dag en. Gleder meg!!!

Swing i vei...

Gammel 20-06-12, 00:10   #464
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av M&M, her.

Swing i vei...

Gammel 20-06-12, 00:42   #465
nokon
Librocubicularist

nokon sin avatar

Medlem siden: Dec 2011
Blogginnlegg: 175
nokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

10 reasons why we hate Facebook:

http://m.youtube.com/?reload=3&rdm=m...g9Q1d3kY&gl=US

nokon er ikke aktiv  
Gammel 20-06-12, 10:11   #466
amo
Bør lage seg en tittel selv

amo sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
amo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt av
Standard

Måtte knise littegrann...

Vedlagte bilder
Filtype: jpg ha,ha.jpg (55,5 KB, 62 visninger)

1987-storesøs 1997-mellombror 2004-lillesøs 2009-bonussøs
amo er ikke aktiv  
Gammel 20-06-12, 10:34   #467
Njulaif
Endelig mamma

Njulaif sin avatar

Medlem siden: May 2012
Hvor: Oslo
Njulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Fløyel, her.

Facebook er tydligvis en sjekkearena.. Dette lå ikke i ett statusfelt, men i innboksen min:
Så søtt

Hehehe... Jeg har også fått et par sånne. Skjønner ikke hvordan de har funnet meg? Må være via en eller annen gruppe eller noe...? Det er i alle fall ikke måte på hvor pen jeg er (de har jo rett selvsagt ) og hvor koselig det skal bli når vi blir bedre kjent (litt mer usikker der, kjenner jeg...).

Gammel 20-06-12, 10:40   #468
Note
Superduperaktiv

Note sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Note er populærNote er populærNote er populærNote er populærNote er populærNote er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av Fløyel, her.

Denne har irritert meg i lang tid. Jeg vet egentlig ikke helt hvorfor, bortsett fra at det er tull og tøys, selvfølgelig.

Note er ikke aktiv  
Gammel 20-06-12, 10:47   #469
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Den irriterer meg fordi det er irriterende at noen bruker så mye krefter (og løgnhistorier) på å irritere seg over hvordan andre velger å kle seg. Indignasjonen er fullstendig ute av proporsjoner.

Gammel 20-06-12, 19:00   #470
Njulaif
Endelig mamma

Njulaif sin avatar

Medlem siden: May 2012
Hvor: Oslo
Njulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt likt
Standard

Sitat:

Dette er for alle som er på min venneliste. Jeg liker å få høre om deg og din familie, de gode nyheter og støtte i de mørke tider. Jeg elsker bilder og links. Jeg er ikke bare glad for kunne telle deg som min venn, men også som familie. Uansett om du vet det eller ikke, jeg kommer til å besøke deg regelmessig (på FB). Takk fordi du vil være en del av mitt liv, uansett om vi snakker regelmessig er du stadig i mine tanker. Jeg ville ønske jeg kunne se dere oftere.. La oss se, hvem som faktisk er oppmerksom. Hvis du liker dette innlegg, skal du kopiere dette som din status i bare et minutt. Jeg kommer til å se, hvem som faktisk setter pris på familie og vennskap.. :-))

Er det bare jeg som synes sånne klissete kjedestatuser som dette er skikkelig irriterende og ikke noe koselig i det hele tatt?? Jeg kan godt være klissete og si fine ting til vennene mine jeg, altså, men ærlig talt... Og spesielt ille er de som inneholder sånne ting som "la oss se hvem som faktisk leser denne, jeg kommer til å følge med".

Gammel 20-06-12, 20:57   #471
Cuyahoga
etterpåklokest

Cuyahoga sin avatar

Medlem siden: Aug 2010
Blogginnlegg: 179
Cuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt av
Standard

Jeg klarer ikke slutte fjortisfnise av denne:

Cuyahoga er ikke aktiv  
Gammel 20-06-12, 22:58   #472
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Gammel 21-06-12, 00:36   #473
Fløyel
~~~~~~~

Fløyel sin avatar

Standard

Jeg har en forkjærlighet for Nemi.

Gammel 21-06-12, 13:47   #474
Ellisiv

Ellisiv sin avatar

Medlem siden: Mar 2012
Hvor: Rogaland
Ellisiv imponerer mange og er sikkert smartEllisiv imponerer mange og er sikkert smartEllisiv imponerer mange og er sikkert smartEllisiv imponerer mange og er sikkert smartEllisiv imponerer mange og er sikkert smartEllisiv imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Æsj....

2 jenter, -02 og -04
Ellisiv er ikke aktiv  
Gammel 21-06-12, 13:59   #475
Milfrid
Shake it out!

Milfrid sin avatar

Hvor: Stavanger
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Cuyahoga, her.

Var på konsert med Meatloaf for ikke så lenge siden, og han var fin! Begynte med å skrike til de oppe på balkongen med sitteplasser at om han, gamle mannen, kunne stå gjennom konserten, så fikk jammen de også gjøre det. Og så fortalte han om de som hadde fortalt at de hadde hatt en av hans sanger som brudevals. Hvilken? "Two out of three aint bad".

Gammel 21-06-12, 14:07   #476
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg dauer!

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv  
Gammel 21-06-12, 14:14   #477
Primrose
nju nja njo

Primrose sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Blogginnlegg: 16
Primrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de fleste
Standard

Denne må jeg kopiere!!

Gammel 21-06-12, 14:22   #478
Zulu
Make it count!

Zulu sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Zulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt av
Standard

Først var jeg:
Så:
Og så:

Gammel 21-06-12, 14:25   #479
Milfrid
Shake it out!

Milfrid sin avatar

Hvor: Stavanger
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Den måtte deles, ja. Fantastisk!!

Gammel 21-06-12, 14:32   #480
Ellisiv

Ellisiv sin avatar

Medlem siden: Mar 2012
Hvor: Rogaland
Ellisiv imponerer mange og er sikkert smartEllisiv imponerer mange og er sikkert smartEllisiv imponerer mange og er sikkert smartEllisiv imponerer mange og er sikkert smartEllisiv imponerer mange og er sikkert smartEllisiv imponerer mange og er sikkert smart
Standard

OK Milfrid. Jeg er tungnem. Jeg forstår den ikke!!

2 jenter, -02 og -04
Ellisiv er ikke aktiv  
Lukket tråd

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:35.