|
![]() |
#2 |
Javel?
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva har du på deg i dag?Rosa shorts og svart singlet, i Bergen |
![]() |
![]() |
#3 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Hva har du på deg i dag?Jeg har klippet hunden, så klærne mine havnet til vask og jeg måtte dusje en gang til i dag. Tok på løs treningsbukse og en myk t-skjorte og er sminkefri. |
![]() |
![]() |
#4 |
Fullverdig medlem
Medlem siden: Apr 2010
![]() |
![]() Sv: Hva har du på deg i dag?På jobb: Levi's Demi Curve Skinny, kremfarget singlet og ditto gjennomsiktig bestefarskjorte/tunika fra Culture, sorte sandaler fra THe Last Conspiracy og sort Mulberry dataveske. Nå: Levi's caprijeans og en utvasket rød polotrøye og barfot så det holder. |
![]() |
![]() |
#5 |
Trallallaa
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Viken
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva har du på deg i dag?Siden Jonas og jeg ble med min kjære inn til Oslo i dag måtte det litt pøntings til. Mørke blå smale bukser, grønn Desigual topp, olajakke (helt unødvendig med jakke egentlig) og balerinasko.
#6 |
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Hva har du på deg i dag?Korallfarget kjole, belte i livet, dongerijakke og høyhælte sandaler. |
![]() |
![]() |
#7 |
Borte
|
![]() Sv: Hva har du på deg i dag?Grønn kjole fra Esprit (den på bildet), svarte sandaler fra Clarks og et svart armbånd.
#8 |
Flawsome
Medlem siden: Aug 2011
![]() Sv: Hva har du på deg i dag?Hvit brodert blondebluse, beige skinny bomullsbukse og hvite/beige sneekers fra Vagabond. |
![]() |
![]() |
#9 |
Fortynnet
|
![]() Sv: Hva har du på deg i dag?Så fin grønn kjole, Røverdatter. Sist redigert av Filifjonka : 02-11-13 kl 08:58. |
![]() |
![]() |
#10 |
Pauset
Medlem siden: Oct 2007
![]() Sv: Hva har du på deg i dag?En slags rosa bukse, sort genser, sorte (høye) sko. |
![]() |
![]() |
#11 |
blid
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Hva har du på deg i dag?Jeg bruker sjelden klær med sterke farger, men i dag har jeg på meg en orange bomullstopp (Lindex) og sort, smal capribukse. Samme sorte sko som de siste dagene. Sølvfarget peace-smykke i sort snor
#12 |
jabbsaft
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
![]() Sv: Hva har du på deg i dag?Svart Craft treningsbukse og blå Nike treningstopp (vært på tur)
#13 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: Hva har du på deg i dag?Festivalkjolen min!
#15 |
Medlem siden: Jan 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva har du på deg i dag?Litt mørk ferskenfarget myk capribukse, sort topp og armbånd med grønne stener som vesla har lagd til meg. Fortsatt ferie. |
![]() |
![]() |
#19 |
Borte
|
![]() Sv: Hva har du på deg i dag?Skjørt fra Desigual, hvit singlet og en eldgammel strikket jakke i beige som har korte armer og sånn div. hullmønster eller hva det heter. Ballerinas fra Gabor og halskjede fra Pilgrim.
#20 |
blid
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Hva har du på deg i dag?
Veldig fint skjørt! Jeg er veldig glad i ballerinasko fra Gabor
|
|