Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Isbjørn vs P.o.P

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-02-11, 20:57   #461
Daisy
Trademark: Imperfection

Daisy sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Daisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Isbjørn vs P.o.P

Opprinnelig lagt inn av jolie, her.

Har? Som i han har ikke fått gjort noe med det enda? Vent et år til, så kan dere sikkert doble antallet alarmer og gjøre unna ekstra mange ærend på samme dag.

Jeg finnes ikke slem.

Hehe ja. Han fikk en ryggsekk til jul. Fant det ut i helgen da vi skulle bruke den. Vi er ikke så veldig frilufts vet du jo.

Tre stk!
Daisy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-02-11, 23:32   #462
Curly
Bør lage seg en tittel selv

Medlem siden: Sep 2010
Curly er litt kulCurly er litt kul
Standard

Endelig

Gammel 16-02-11, 07:59   #463
Bomull
www.bomulls.no

Bomull sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Jeg har kommet med skroener ... Den vinterdressen vi har, vanlig, kan ogsaa reguleres i livet. Ikke rart vaar ikke var saa trang da kanskje (?!), den var nesten helt strukket og jeg vil paastaa noksaa lik Expedition ut fra bilder. Dressen satt mye bedre paa snuppa naar jeg fikk strammet inn i livet.

Sist redigert av Bomull : 16-02-11 kl 09:23.
Bomull er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-02-11, 16:24   #464
Daisy

Daisy sin avatar

Daisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de fleste
Standard

Okei...

Sitat:

Det er meget beklageligt at vi ikke har fået alarmen af flyverdragten! Hvis du har mulighed for det, er du mere end velkommen til at klippe alarmen over. Hvis du tager en skruetrækker og får løsnet de to dele fra hinanden, kan du komme ind til den lille metal ”stang” der sidder og holder dem sammen, denne kan klippes over. Hvis dette ikke kan lade sig gøre, uden at du føler at flyverdragten vil blive ødelagt må du meget gerne lige skrive tilbage.
Håber det lykkes for dig!

Tre stk!
Gammel 16-02-11, 17:29   #465
Bomull
www.bomulls.no

Bomull sin avatar

Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Wow, du faar lov til aa klippe den av altsaa!?? Imponerende generoest!!!

Gammel 16-02-11, 18:29   #466
Stikka
...

Stikka sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Stikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg oppdaget i dag at det er strammemulighet i dressen vi har. Men det hjelper ikke. Problemet er jo ikke at den er for vid slik at den må strammes. Strikken som er fast i livet får man jo ikke gjort noe med. Godt jeg oppdaget strikken før jeg rakk å bestille expeditiondress til lillebror.

Gammel 16-02-11, 19:30   #467
Liljekonvall
Uhelbredelig B-menneske

Liljekonvall sin avatar

Liljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Stikka, her.

Jeg oppdaget i dag at det er strammemulighet i dressen vi har. Men det hjelper ikke. Problemet er jo ikke at den er for vid slik at den må strammes. Strikken som er fast i livet får man jo ikke gjort noe med. Godt jeg oppdaget strikken før jeg rakk å bestille expeditiondress til lillebror.

Strikken i selve dressen, er ikke stram på Expedition dressen. Om du ser på bildet jeg har lagt ut over her av vår dress, så er dressen helt rett i livet om man ikke strammer selv. Jeg har også hatt den andre dressen her (ikke brukt den da) og den var mye strammere

Liljekonvall er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-02-11, 19:44   #468
Stikka
...

Stikka sin avatar

Stikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Liljekonvall, her.

Strikken i selve dressen, er ikke stram på Expedition dressen. Om du ser på bildet jeg har lagt ut over her av vår dress, så er dressen helt rett i livet om man ikke strammer selv. Jeg har også hatt den andre dressen her (ikke brukt den da) og den var mye strammere

Vår ser ganske rett ut den også, men synet bedrar. Tror vi holder oss til Ticket til minstemann. Bedre å bevege seg når det er litt romsligere også.

Gammel 16-02-11, 20:39   #469
Daisy

Daisy sin avatar

Standard

Jeg har kjøpt ticket til lillesøster og den er veldig romslig på! Så blir spennende med to nye dresser neste sesong. Har ikke testet disse merkene før.

Tre stk!
Gammel 16-02-11, 20:43   #470
Nin
MORMOR

Nin sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Nin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Sybil, her.

Jeg har kjøpt ticket til lillesøster og den er veldig romslig på! Så blir spennende med to nye dresser neste sesong. Har ikke testet disse merkene før.

Vi har hatt Ticket ved siden av Isbjørn i to sesonger nå.
Fornøyd med Ticket, men mer fornøyd med Isbjørn, finere passform til de litt større barna. Neste sesong blir det kun Isbjørn her.

Gammel 16-02-11, 20:48   #471
Chablis
Drømmer

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Vi har kjøpt ticket til neste sesong.
Selv til mitt veldig smale barn virker Isbjørn dressen litt trang..

Sist redigert av Chablis : 24-02-11 kl 11:57.
Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-02-11, 20:51   #472
Nin
MORMOR

Nin sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Nin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Minni, her.

Vi har kjøpt ticket til neste sesong.
Sel il mitt veldig smale barn virker Isbjørn dressen litt trang..

Ja den er litt trang. Jeg har nå kjøpt expeditiondressen til neste sesong og denne er ikke trang, den har regulerbar strikk i livet.

Gammel 16-02-11, 20:54   #473
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Å, det er den "vanlige" dere snakker om. Jeg har Expedition-dressen til lillebror, og den virker ikke trang.

Gammel 16-02-11, 20:58   #474
Daisy

Daisy sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

Å, det er den "vanlige" dere snakker om. Jeg har Expedition-dressen til lillebror, og den virker ikke trang.

Jeg har Expedition til storebror, som er avbildet over, og den virket faktisk litt trang i livet. Men Bergans Stallo buksen hans er også litt sånn, uten at han har klaget. Og om han ikke er tynn, er han helt normalt slank. (i nederste skalaen på BMI skjemaet i en annen tråd)

Ticketdressen var alt annet enn trang! Lillesøster kunne sikkert fått plass i bredden på den, hehe.

Tre stk!
Gammel 16-02-11, 23:25   #475
Stikka
...

Stikka sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Nin, her.

Ja den er litt trang. Jeg har nå kjøpt expeditiondressen til neste sesong og denne er ikke trang, den har regulerbar strikk i livet.

Den vanlige har også strikk til å regulere, men det hjelper jo ikke når det er en fast strikk der også.

Finnes det noen som har expeditiondressen i butikk? Liker Isbjørn godt men gidder ikke kjøpe den uprøvd med erfaringen vi har.

Gammel 19-02-11, 18:48   #476
Daisy

Daisy sin avatar

Standard

Hadde nevøen min her i går, han er vel ja, 120 cm ca, blir 7 i August. Han bruker 122 i vanlige klær.

Fikk han til å prøve på, og den passet ham perfekt. Han hadde litt å gå på, så han kunne kanskje vokst et par tre cm til, men ikke mer. Hadde facebook funket, så skulle dere fått sett bilde, men det går jo ikke an å linke derfra lenger, knurr.

Tre stk!
Gammel 20-02-11, 16:50   #477
Daisy

Daisy sin avatar

Standard

Her, nevø på 6.5 i str 122 Expedition.

Og datter på snart tre i sin ticket 98, hun krevde å få posere på samme måte

Tre stk!
Gammel 20-02-11, 17:28   #478
Bomull
www.bomulls.no

Bomull sin avatar

Standard

Ja, da spoers det om ikke det blir en str. 122 til salgs til vinteren da - mulig det blir ALTFOR stort! Faar se naar den kommer i hus, men jeg gjetter paa at det ikke blir noe problem aa selge den mot neste sesong.

Gammel 20-02-11, 17:33   #479
Daisy

Daisy sin avatar

Standard

Det blir det helt sikkert ikke. Evt kan du jo spare den et ekstra år? Nevø her ligger på 50 percentilen eller kanskje hakket opp nå. Hvis det sier deg noe. Det gjør kanskje gutten din og? Min ligger på 85.

Tre stk!
Gammel 20-02-11, 17:38   #480
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Se det, ja, dressene virker ikke små i det hele tatt. Ser ut som han har god plass inni der. Både rundt livet og lengden.
Fiiine småtasser!

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:41.