Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Kasias krimskrams

Facebook – fine ord i statusfelt

Kasias krimskrams Lenker, tester, vitser og andre kuriositeter

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-03-11, 22:23   #461
Nora H
Magisk

Nora H sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Nora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Facebook – fine ord i statusfelt

Opprinnelig lagt inn av Kitty Bastard, her.

Ikke bare skrev jeg en status-update på mannens konto i den tro at jeg var innlogget på meg selv, jeg glemte hele greia fullstendig og klikket like på den et par timer senere (jeg VAR jo voldsomt enig, tross alt).

Gammel 22-03-11, 23:45   #462
safran
saftig

safran sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ikke bare skrev jeg en status-update på mannens konto i den tro at jeg var innlogget på meg selv, jeg glemte hele greia fullstendig og klikket like på den et par timer senere (jeg VAR jo voldsomt enig, tross alt).

Gammel 23-03-11, 11:54   #463
Magnolia
Stiv

Magnolia sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 119
Magnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt likt
Standard

Sitat:

"Jeg er stolt av hjertet mitt.... Det har blitt brukt, lekt med , brent og knust, men på en eller annen merkelig måte, virker det enda.. "

Gammel 23-03-11, 13:58   #464
-ea-
heimføing

-ea- sin avatar

Hvor: Heime
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

I anledning trøbbelet med altinn:

Sitat:

Beskjed til "han staten": Pengene som jeg eventuelt blir skyldig på skatten vil ikke være tilgjengelig i overskuelig framtid. Jeg beklager ulempene dette medfører.

-ea- er ikke aktiv  
Gammel 24-03-11, 10:11   #465
Bobbelur
...we have cookies

Bobbelur sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Blogginnlegg: 191
Bobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg likte denne:

Sitat:

Optimisten ser lyset i tunnelen, pessimisten ser mørket i tunnelen, realisten ser toget i tunnelen...Lokføreren ser 3 idioter i jernbanesporet.. ;-)

Bobbelur er ikke aktiv  
Gammel 25-03-11, 10:16   #466
Neket
Har diplom

Neket sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Sitat:

╔════════════════════ ೋღ☃ღೋ ══════════════════╗
♥ Har du herlige barn du elsker over alt på jord, sett denne på status ♥
╚═════════════════════ ೋღ☃ღೋ ═════════════════╝

Neket er ikke aktiv  
Gammel 25-03-11, 10:34   #467
Kitty Bastard
Jeg bor i en stubbe!

Kitty Bastard sin avatar

Medlem siden: Jan 2010
Blogginnlegg: 1
Kitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de fleste
Standard

Jeg har en unge jeg er sånn tålelig glad i. Hvor mange hjerter trenger jeg da?

Gammel 25-03-11, 10:36   #468
Neket
Har diplom

Neket sin avatar

Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Jeg har en unge jeg er sånn tålelig glad i. Hvor mange hjerter trenger jeg da?

Ingen:

╔════════════════════ ೋღ☃ღೋ ══════════════════╗
Har du en unge du er sånn passe glad i, sett denne på status
╚═════════════════════ ೋღ☃ღೋ ═════════════════╝

Neket er ikke aktiv  
Gammel 25-03-11, 13:04   #469
-ea-
heimføing

-ea- sin avatar

Hvor: Heime
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

I går var det denne:

Sitat:

La oss repetere badevettreglene
Bad aldri på full mage.
Bad aldri alene.
Bad aldri hos din lokale FrP-politiker...

-ea- er ikke aktiv  
Gammel 25-03-11, 13:18   #470
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Blogginnlegg: 228
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Gammel 25-03-11, 13:26   #471
Effie
wizzzard

Effie sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
Effie er populærEffie er populærEffie er populærEffie er populærEffie er populærEffie er populær
Standard

No har eg veldig mange venner med kirsebærstatus.

Google seier:
Blueberry: I'm single
Pineapple It's complicated
Raspberry: I'm a touch and go woman
Apple: Engaged
Cherry: In a relationship
Cucumber: I just had sex!
Banana: I'm married
Avocado: I'm the "other one"
Strawberry: Can't find the right one
Lemon: Wish I was single
Grape: Wants to get married.

Så da veit vi det.

Gammel 25-03-11, 14:08   #472
Magnolia
Stiv

Magnolia sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 119
Magnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av mums, her.

No har eg veldig mange venner med kirsebærstatus.

Google seier:
Blueberry: I'm single
Pineapple It's complicated
Raspberry: I'm a touch and go woman
Apple: Engaged
Cherry: In a relationship
Cucumber: I just had sex!
Banana: I'm married
Avocado: I'm the "other one"
Strawberry: Can't find the right one
Lemon: Wish I was single
Grape: Wants to get married.

Så da veit vi det.

Ja, nå ble du nok overrasket mange ganger. Jeg har ikke sett noen som har turd å legge inn cucumber som status.

Gammel 25-03-11, 14:10   #473
Neket
Har diplom

Neket sin avatar

Standard

Ikke lemon heller regner jeg med?

Heldigvis har jeg ikke sett noen på lista mi begynne med dette.

Neket er ikke aktiv  
Gammel 25-03-11, 14:23   #474
Tangerine
Eklektisk

Tangerine sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Tangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner til
Standard

Eller avocado?

Tangerine er ikke aktiv  
Gammel 25-03-11, 14:30   #475
Neket
Har diplom

Neket sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Tangerine, her.

Eller avocado?

Kanskje jeg skal skrive det bare for å se hva som skjer

Men jeg tror ikke det er alle jeg har på lista som hadde syns det var så gøy egentlig.

Neket er ikke aktiv  
Gammel 25-03-11, 14:39   #476
Pelle
Unik

Pelle sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Pelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtid
Standard

Gjør det
Gjør det
Gennomfør det!

*taktfast roping*

Gammel 25-03-11, 15:39   #477
Isprinsessen
Bør lage seg en tittel selv

Isprinsessen sin avatar

Medlem siden: Mar 2009
Isprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt likt
Standard

Avocado.....pineapple

Isprinsessen er ikke aktiv  
Gammel 25-03-11, 15:42   #478
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ah, så nå skjønte jeg den greia noen heller perifere venner av meg på FB har holdt på med. Mange banan-statuser som har florert i det siste.

Gammel 25-03-11, 17:55   #479
Nextlife
Rockesøster

Nextlife sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Nextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nextlife er ikke aktiv  
Gammel 25-03-11, 18:20   #480
Nextlife
Rockesøster

Nextlife sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Nextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nå dukket denne opp i nyhetsfeeden :

Den jenta du bare kalte feit? Hun sulter seg og har mistet over 15 kg. Gutten du kalte dum? Han har lærevansker og studerer over 4 timer hver natt. Den jenta du bare kalte stygg? Hun tilbringer timer med å ta på seg sminke i håp at folk vil like henne. Gutten du nettopp spente bein på? Han blir misbrukt nok hjemme. Det er ikke alltid folk er som du tror. Sett dette som statusen din hvis du er mot MOBBING!!!!!!!

Nextlife er ikke aktiv  
Lukket tråd

Emneord
facebook staus, facebookstatus, status på facebook

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:40.