|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#461 |
|
Tøff i frakk
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvorfor er du så lite på FP?Jeg trives godt som kjedelig grå masse. Omtrent som hjernemasse.
|
|
|
#464 |
|
Gullfisk
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvorfor er du så lite på FP?
Ja. Katter lukter nydelig.
|
|
|
|
#466 |
|
maler
|
Re: Hvorfor er du så lite på FP?Katter har ikke godt av å dusje. Katter drikker av dusjen. Katta er ikke steril....
|
|
|
#467 |
|
Mother of Dragons
|
Sv: Hvorfor er du så lite på FP?Ler av torskens avatarforslag. Gender Bender er jo kjempefin, Baltie!
|
|
|
#469 |
|
Den paranoide androide
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvorfor er du så lite på FP?Gender Bender var veldig knall, made my day, torsk!
"The most likely way for the world to be destroyed, most experts agree, is by accident. That's where we come in. We're computer professionals. We cause accidents." - Nathaniel Borenstein Pappa til G2002, G2003, G2009 og G2012. |
|
|
|
|
|
#470 |
|
Mother of Dragons
|
Nja, det var nå folk fra mange forskjellige land i den forsamlingen, India, Canada, USA, Samoa som lo godt av den vitsen og knakk helt sammen da jeg sa at bekreftet på spørsmål, at om jeg er i dusjen og kjenner at jeg må tisse så går jeg ut av dusjen og setter meg på do. The whitest chick alive var ord som ble sagt.
|
|
|
#471 |
|
guru advisor
|
Sv: Hvorfor er du så lite på FP?Snakker man om tissing i dusjen på internasjonale konferanser også? |
|
|
|
|
|
#475 |
|
Mother of Dragons
|
Neida, det var en forsamling, men den besto av fulle studenter.
|
|
|
#476 |
|
Leser
|
Men de var internasjonale fulle studenter.
|
|
|
#477 |
|
villende
|
Sv: Hvorfor er du så lite på FP?Jeg skjønner den fortsatt ikke, selv etter at du forklarte den. |
|
|
|
|
|
#478 |
|
Mother of Dragons
|
Jeg tror det er store sjanser for at du er erkeWASP ja. De syntes det var fisefint å gå ut av dusjen for å tisse. Virkelig sånn haha-du-er-ikke-sann-fisefin.
|
|
|
#479 |
|
Den paranoide androide
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvorfor er du så lite på FP?Jeg merker dette er noe jeg komme til å tenke litt for mye over neste gang jeg er i sydligere strøk og skal dusje... Og så kommer jeg sikkert til å tenke "haha, de vasker vel med klor og sprit mellom hver gjest".. Men det gjør de vel ikke?
"The most likely way for the world to be destroyed, most experts agree, is by accident. That's where we come in. We're computer professionals. We cause accidents." - Nathaniel Borenstein Pappa til G2002, G2003, G2009 og G2012. |
|
|
|
|
|
#480 |
|
villende
|
Jeje, jeg får bare leve med det. |
|