Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

True Blood sesong 3

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-09-10, 12:32   #441
SpetakkelRandi
Møllspist fletthurpe

SpetakkelRandi sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Storybrooke
Blogginnlegg: 16
SpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt av
Standard

Sv: True Blood sesong 3

Opprinnelig lagt inn av kristine, her.

Jeg vil ikke kalle det problematisk at han har lite klær på altså. Det har da vært en scene eller to fra kjelleren på Fangtasia der han har vært særdeles lite lano-vampyr selvom klær var mangelvare.

ja herregud nam.. han kunne fått torturere meg så mye han ville altså..

jeg syns eric egentlig er så søt og følsom jeg da.. han bare skjuler det med sin latesomjegerhardsomstein oppførsel.

SpetakkelRandi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-09-10, 12:34   #442
Slettet bruker
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av SpetakkelRandi, her.

ja herregud nam.. han kunne fått torturere meg så mye han ville altså..

jeg syns eric egentlig er så søt og følsom jeg da.. han bare skjuler det med sin latesomjegerhardsomstein oppførsel.

Jeg syns egentlig han er en drittsekk jeg. Men med pent utseende. Han hadde kommet lenger med pen oppførsel herigår'n.

Svar med sitat
Gammel 01-09-10, 12:59   #443
Neket
Har diplom

Neket sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av smilefjes, her.

Jeg syns egentlig han er en drittsekk jeg. Men med pent utseende. Han hadde kommet lenger med pen oppførsel herigår'n.

Heller nok mot at han er fin innerst jeg også altså.

Men jeg har hatt en sånn greie for bad-boys i min ungdom jeg også, så egentlig kan han gjøre som han vil

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-09-10, 13:03   #444
SpetakkelRandi
Møllspist fletthurpe

SpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt av
Standard

hehe ville aldri hatt en sånn dritt i virkeligheten.. men i den serien så hadde jeg virkelig falt for han..

Gammel 01-09-10, 13:11   #445
Slettet bruker
Passiv

Standard

På den annen side så er jeg vel glad jeg kan leve i trua på at jeg er litt skarpere og litt mindre drevet av min libido alene enn Sookie også, så jeg hadde nok styrt klar.

Svar med sitat
Gammel 01-09-10, 19:18   #446
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av smilefjes, her.

Nah, han er jo ganske følsom innerst inne, men etter traumet av å få hele familien sin utslettet (til og med den lille babyen ) og av å leve i tusen år som vampyr, er det jo ikke rart man blir litt avstumpet.

Gammel 01-09-10, 19:20   #447
Slettet bruker
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Nah, han er jo ganske følsom innerst inne, men etter traumet av å få hele familien sin utslettet (til og med den lille babyen ) og av å leve i tusen år som vampyr, er det jo ikke rart man blir litt avstumpet.

Hjelper ikke. Man må te seg fint uansett herigår'n.
Tusen år gamle traumer må man bearbeide og uansett må man behandle andre ålreit.

Svar med sitat
Gammel 01-09-10, 19:22   #448
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nei, ikke når man er vampyr, da er man jo et rovdyr vet du og det er ikke like enkelt å være "menneskelig".

Gammel 01-09-10, 19:35   #449
Stompa
50 & somewhat fab

Stompa sin avatar

Hvor: Nordpå
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Menneh atte, i bøkene er Eric i grunnen primært sympatisk etter de første to-tre, men han spiller ofte drittsekk fordi han har en plan med det. Jeg satser på at det er det samme i tv-serien, jeg.

Gammel 01-09-10, 21:07   #450
Bomull
www.bomulls.no

Bomull sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Jeg ser på øyeblikket ...har ikke rukket før, men hvis det er 1.5 uke til neste episode, så er jo det virkelig like greit at jeg ikke har fått satt meg ned før nå. Blir ikke liiiike lenge å vente dah!!

Gammel 06-09-10, 20:29   #451
SpetakkelRandi
Møllspist fletthurpe

Standard

denne ukes episode ligger ute nå ser jeg så jeg laster ned... ? eller er det juks? evil is going heter den..

Gammel 06-09-10, 20:45   #452
SpetakkelRandi
Møllspist fletthurpe

Standard

lot meg lure igjen jeg gitt..

Gammel 06-09-10, 20:45   #453
AprilRyan
Bør lage seg en tittel selv

Blogginnlegg: 2
AprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av SpetakkelRandi, her.

denne ukes episode ligger ute nå ser jeg så jeg laster ned... ? eller er det juks? evil is going heter den..

Den episoden sendes ikke før 12 september i følge tv.com.

AprilRyan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-09-10, 20:57   #454
Kula
Trallallaa

Kula sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Viken
Kula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Hvorfor i himmelens navn skal de vente i 2 uker før siste episode? Ubegripelig.

Lanovampyr var ett godt begrep.

Gammel 06-09-10, 20:59   #455
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Standard

Årh, nå så jeg tråden her og levde i himmelrike i hele 30 sekunder før det gikk opp for meg at det jo ikke er TB-episode i dag. Og enda verre ble det da det gikk opp for meg at det er S I S T E episode neste mandag.

Gammel 06-09-10, 21:04   #456
Fibi
Prematurmamma

Fibi sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

*hyl*

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-09-10, 21:27   #457
iben
oppbevares tørt

iben sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
iben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smart
Standard

No blood today

iben er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-09-10, 22:46   #458
Morella
Superbasinella

Morella sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 276
Morella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Da er jeg endelig like langt som dere. Men, men... siste episode neste uke? :skingrestemme:

Morella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-09-10, 22:47   #459
SpetakkelRandi
Møllspist fletthurpe

Standard

*hyl* siste???

Gammel 07-09-10, 08:39   #460
Bomull
www.bomulls.no

Bomull sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

...er det nå jeg faktisk skal/kan være litt glad for at jeg reiser til syden på torsdag og blir borte i 14 dager og kan "spare" siste episoden til ca 26. september!? Løkke i uløkka, så varer sesongen ørlittebittegranne lenger ...

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:04.