|
Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#441 |
Ekvilist
|
![]() Sv: SE Xperia-tråden
Ah, kanskje det er det jeg gjorde feil. Skal sjekkes ut.
![]() |
#442 |
Prematurmamma
|
![]() Sv: SE Xperia-trådenMini Pro-en min sluker batteri. Jeg ladet den fullt i går kveld, og da jeg sto opp i morges var batteriet nesten tomt igjen. Nå har jeg ladet den igjen, og den ble fulladet for ca tyve minutter siden, og allerede er det et "hakk" mindre enn fullt på batteriikonet på displayet. Jeg trykker på knappen oppå hver gang jeg er ferdig med å bruke den, og den eneste appen som får stå suse er task killer, som jeg bruker for å stenge alle apps hver gang jeg har brukt telefonen. Jeg har også skrudd av alt på strømsparingsmodulen (bluetooth, trådløst nett, lys på displayet osv.). Jeg skjønner virkelig ikke hva som gjør at den sluker batteri på den måten.
![]() |
![]() |
#443 |
anglofil
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: SE Xperia-tråden
Min er også slik, en av grunnene til at jeg ikke orker bruke den. Måtte lades morgen og kveld, brukte jeg den til å trene så ble den jo tom på batteri etter 5 sanger ... jeg trodde jo det var feil på telefonen men på NetCom sa de at det er dårlig batteri på den mobilen. Steike, det var et bomkjøp uten sidestykke
![]() |
#444 |
Etylbarbital
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: SE Xperia-trådenJeg lader hvert annet døgn.
![]() |
#446 |
Etylbarbital
![]() Sv: SE Xperia-trådenEt tips om lading er at den slutter å lade når den er full og begynner så å bruke batteriet. Det er no-no å lade telefonen over natten, altså.
![]() |
#448 |
Passiv
|
![]() Sv: SE Xperia-trådenJeg lyver så det renner av meg. Jeg lader hver dag. |
![]() |
![]() |
#449 |
Må man ha en tittel?
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
![]() Sv: SE Xperia-trådenDere som sliter med batteriet: last inn siste SW på telefonen.
![]() |
#451 |
Passiv
|
![]() Sv: SE Xperia-trådenSoftWare. |
![]() |
![]() |
#452 |
Prematurmamma
|
![]() Sv: SE Xperia-trådenNå har jeg plutselig hatt strøm i to døgn. Jeg aaaner at det har en sammenheng med at jeg ikke har latt den lades helt ut før jeg lader den, og kanskje ikke ladet den helt opp. Nå skal den få gå tom for strøm (skjer nok i løpet av ettermiddagen) og så skal den få lade til i morgen tidlig. I følge fyren hos telenor kundeservice, så skulle det hjelpe.
![]() |
![]() |
#453 |
godtemonster
Medlem siden: Feb 2007
![]() Sv: SE Xperia-trådenJeg leste et eller annet sted at hvis man lader ofte til å begynne med, vil batterikapaisteten bli bedre og bedre. Min holder seg nå i både to og tre dager hvis ikke jeg spiller sudoku i timesvis om kvelden eller surfer mye.
![]() |
#454 |
XXX
Hvor: Orkdal
![]() Sv: SE Xperia-trådenJeg måtte også lade en gang pr. døgn til å begynne med. Etterhvert så har batterikapasiteten blitt bedre og bedre, og nå lader jeg kanskje hvert tredje døgn!
![]() |
#455 |
En anelse distre
Medlem siden: Feb 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: SE Xperia-trådenEn SE Xperia X10 mini pro har også blitt i mitt eie. |
![]() |
![]() |
![]() |
#456 |
En anelse distre
![]() Sv: SE Xperia-trådenJa, og tlf skal visstnok være levert med et 2G minnekort. Javel? Hvor? Internminnet er jo på 128mb, så det er jo ikke internminne det er snakk om her? Er det bare noe jeg ikke forstår, igjen? Man får vel forøvrig kjøpt til større minnekort, eller? |
![]() |
![]() |
![]() |
#457 |
Passiv
|
![]() Sv: SE Xperia-trådenJeg hater telefonen min. |
![]() |
![]() |
#458 |
Passiv
|
![]() Sv: SE Xperia-trådenDet er meget god lyd i min, kanskje det er noe galt med den, Albertine? |
![]() |
![]() |
#459 |
VeloppDragen
|
![]() Sv: SE Xperia-trådenMin har fortsatt ikke funnet minnekortet, og mener følgelig at jeg ikke har noe eget telefonnummer.
Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22) |
![]() |
![]() |
![]() |
#460 |
En anelse distre
![]() Sv: SE Xperia-trådenPrøver igjen jeg. Ingen som kan fortelle en dum stakkar som meg om minnekortet på 2gb som visstnok følger med? (Se post et par hakk over). |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|