Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Emms hobbyhjørne

Shamus barnetøy

Emms hobbyhjørne Har du en hobby? Har du laget noe fint? Vil du skaffe deg en hobby, vil du dele tips, eller spørre? Her er stedet.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-10-08, 14:28   #441
Maiden
Fear of the dark

Maiden sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Maiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Shamus barnetøy

Jeg elsker fargene du bruker, kjempe fine klær.

Gammel 02-10-08, 22:02   #442
Shamu
På opplading

Shamu sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Flekkefjord
Shamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt likt
Standard

Tusen takk Cron og Maiden!

- Museskritt er også skritt. -
Shamu er ikke aktiv  
Gammel 02-10-08, 22:26   #443
Pelikan
Tåler regn

Pelikan sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Home, but not alone
Blogginnlegg: 24
Pelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de fleste
Standard

Jeg er helt målløs. Du er bare så flink. Elsker fargekombinasjonene du bruker.

Pelikan er ikke aktiv  
Gammel 02-10-08, 22:37   #444
Beckett
Fornøyd

Beckett sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 48
Beckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Så mye fint! Du er knall-flink!

Hvor har du kjøpt flodhest-stoffet?

Beckett er ikke aktiv  
Gammel 03-10-08, 01:23   #445
LilleLeo
A friend with benefits

LilleLeo sin avatar

Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Arken: Det er fra Ikea.

Gammel 03-10-08, 01:29   #446
Obelix
Ferdig!

Obelix sin avatar

Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Jeg kjenner jeg har veldig lyst til å lære meg å sy når jeg ser alt det fine dere sydamer får til altså.

Obelix er ikke aktiv  
Gammel 03-10-08, 09:46   #447
Left
Passiv

Standard

Du er bare RÅ altså!!
Denne var fin den!

Jeg kunne veldig ønske meg en tilsvarende, men med polstring inni, slik at det passer til en liten datamaskin. Eller som en av de oransje lenger opp

Jeg ser for meg litt større enn A4, polstret rom midt inni, og med litt lenger hank slik at den er god å ha over skulderen. Gjerne litt polstring midt på hanken også, sånn at den blir god å bære.
Det polstrede "rommet" inni kunne vært festet med borrelås, slik at den kunne brukes til andre ting også med bare et stort rom når pc-delen var tatt ut - skjønner?

Gammel 03-10-08, 10:12   #448
Ami
kamelkonsument

Ami sin avatar

Hvor: Fjordland
Blogginnlegg: 74
Ami er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt likt
Standard

Høres ut som det kan være marked for PC-vesker, Shamu.

Ami er ikke aktiv  
Gammel 03-10-08, 10:21   #449
Tangerine
Eklektisk

Tangerine sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Blogginnlegg: 1
Tangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av Amidriel, her.

Høres ut som det kan være marked for PC-vesker, Shamu.

Tangerine er ikke aktiv  
Gammel 03-10-08, 10:32   #450
Shamu
På opplading

Shamu sin avatar

Shamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt likt
Standard

Tuuusen takk for masse koselige kommentarer!!!

Men PC veske da?
Jeg som ikke aner hvordan jeg lager sånn svært rom inni midten av vesken. Oppskrifter er jeg ikke god på heller...

Kan dere gi meg litt tid til å teste ut litt, så kommer jeg tilbak med en prototype? hehe.

Må bare få unna disse messene mine, samt noen bestillinger, så er jeg klar for en utfordring.

Shamu er ikke aktiv  
Gammel 03-10-08, 10:58   #451
Tangerine
Eklektisk

Tangerine sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Blogginnlegg: 1
Tangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner til
Standard

Klart du skal få tid

Produktutvikling er viktig

Tangerine er ikke aktiv  
Gammel 03-10-08, 11:33   #452
Hjertensfryd
Unik

Hjertensfryd sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Casa Del Troll
Blogginnlegg: 98
Hjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de fleste
Standard

Åhhh. *vil ha*

Gammel 03-10-08, 12:17   #453
Shamu
På opplading

Shamu sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Urt, her.

Åhhh. *vil ha*

Den er reservert til messe. Men er den ikke solgt på siste messa 2. November kan jeg reservere den til deg?

Shamu er ikke aktiv  
Gammel 03-10-08, 12:17   #454
Shamu
På opplading

Shamu sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Tangerine, her.

Klart du skal få tid

Produktutvikling er viktig

Sjempeviktig!

Shamu er ikke aktiv  
Gammel 03-10-08, 12:26   #455
Obelix
Ferdig!

Obelix sin avatar

Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Jeg har til informasjon sydd vesker i hele natt. De gikk unna som varmt hvetbrød så de ble nok veldig fine

Obelix er ikke aktiv  
Gammel 03-10-08, 12:30   #456
Shamu
På opplading

Shamu sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Obelix, her.

Jeg har til informasjon sydd vesker i hele natt. De gikk unna som varmt hvetbrød så de ble nok veldig fine

Vi må jo få se dem da!!!

Shamu er ikke aktiv  
Gammel 03-10-08, 12:37   #457
Obelix
Ferdig!

Obelix sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Shamu, her.

Vi må jo få se dem da!!!

Det skulle du gjerne, men de eksisterte bare i drømmen min.

Obelix er ikke aktiv  
Gammel 03-10-08, 12:46   #458
Shamu
På opplading

Shamu sin avatar

Standard

Tullehøne!

Shamu er ikke aktiv  
Gammel 03-10-08, 12:49   #459
Obelix
Ferdig!

Obelix sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Shamu, her.

Tullehøne!

Det er sant. Jeg har drømt i hele natt om at jeg har sydd vesker og solgt før de ble ferdig omtrent. Ble tydeligvis veldig inspirert av veskene dine og du kan gjerne sette meg opp på venteliste på den grønne med det svarte hjertet.

Obelix er ikke aktiv  
Gammel 03-10-08, 13:03   #460
Shamu
På opplading

Shamu sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Obelix, her.

Det er sant. Jeg har drømt i hele natt om at jeg har sydd vesker og solgt før de ble ferdig omtrent. Ble tydeligvis veldig inspirert av veskene dine og du kan gjerne sette meg opp på venteliste på den grønne med det svarte hjertet.

Det er i drømme man henter mest kreativ inspirasjoin har jeg hørt. Bare å sette i gang!

Da setter jeg deg opp på venteliste hvis ikke Urt vil (siden hun var først ute med interessen mener jeg. ).

Shamu er ikke aktiv  
Lukket tråd

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:18.