Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Idol ...?

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-11-07, 12:39   #441
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Idol ...?

Ja, riktig. Hun ja. Husker ikke hva hun sang og sånt, men det ringer noen bjeller langt baki der når jeg ser bilde av henne.

Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-11-07, 12:40   #442
Left
Passiv

Standard

Timian må ut, samme om jeg er nesten fra Kristiansund selv - det får være måte på patriotisme. Han breker.

Svar med sitat
Gammel 25-11-07, 15:05   #443
Frantzen
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Tove, her.

Ser for meg at kanskje Åste kan ryke i dag...håper egentlig det....det var ikke særlig country gitt...hun kan jo bare synge på den måten der hun....kjedelig

Må si meg mer og mer enig i det du sier om Åste her. Hun har en stor stemme, men den favner ikke særlig mange sjangere. Blir spennende å høre henne synge storband. Hører ikke det helt for meg...tipper hun og Timian kommer til å slite mest der

Svar med sitat
Gammel 25-11-07, 15:31   #444
Silence
٩(●̮̮̃●̃)۶ ٩(●̮̮̃●̃)۶

Silence sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Silence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Mammatuss, her.

Må si meg mer og mer enig i det du sier om Åste her. Hun har en stor stemme, men den favner ikke særlig mange sjangere. Blir spennende å høre henne synge storband. Hører ikke det helt for meg...tipper hun og Timian kommer til å slite mest der

Men Åste har i det minste stemme som bærer over et storband. Det tror jeg Timian kan slite med...

Silence er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-11-07, 11:13   #445
*HH*
Frøken

*HH* sin avatar

Hvor: Østlandet
*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg syntes ikke KR sin versjon av Hellbillies sin Ei Krasafaren steibu var bra

Mamma til poden 05 og prinsessen 11.
*HH* er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-11-07, 11:42   #446
Silence
٩(●̮̮̃●̃)۶ ٩(●̮̮̃●̃)۶

Silence sin avatar

Silence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av *HH*, her.

Jeg syntes ikke KR sin versjon av Hellbillies sin Ei Krasafaren steibu var bra

Hva er "krasafaren"?

Gammel 26-11-07, 20:22   #447
*HH*
Frøken

*HH* sin avatar

Hvor: Østlandet
*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Jill, her.

Hva er "krasafaren"?

Det betyr vel nedslitt.

Fant en definisjon som sa:

Sitat:

nedslite av ytre påvirkningar over lang tid.

Mamma til poden 05 og prinsessen 11.
*HH* er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-11-07, 20:48   #448
Zip
I farta!!

Zip sin avatar

Blogginnlegg: 59
Zip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de fleste
Standard

Det betyr vel nedslitt.

Det stemmer

Gammel 26-11-07, 20:52   #449
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Er "krasafaren" et vanlig ord i enkelte dialekter, eller er det litt sært?

Gammel 26-11-07, 21:30   #450
Silence
٩(●̮̮̃●̃)۶ ٩(●̮̮̃●̃)۶

Silence sin avatar

Standard

Det betyr vel nedslitt.

Fant en definisjon som sa:

Heter det erodert?

Gammel 26-11-07, 21:32   #451
Silence
٩(●̮̮̃●̃)۶ ٩(●̮̮̃●̃)۶

Silence sin avatar

Standard

Heter det erodert?

Siterer meg selv nå... Erodert gjelder visst mest på jord.

Gammel 26-11-07, 21:33   #452
Zip
I farta!!

Zip sin avatar

Blogginnlegg: 59
Zip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Er "krasafaren" et vanlig ord i enkelte dialekter, eller er det litt sært?

Det er nok bittelitt sært men det blir absolutt brukt her
Kan ikkje hugse sist eg brukte det men kunne fint sagt det for noko som var nedslitt, eller mest falleferdig eigentleg.

Gammel 26-11-07, 22:12   #453
Frantzen
Passiv

Standard

Men Åste har i det minste stemme som bærer over et storband. Det tror jeg Timian kan slite med...

Sant nok!

Svar med sitat
Gammel 30-11-07, 08:16   #454
Kaija
WF: Sausnebbet

Kaija sin avatar

Blogginnlegg: 120
Kaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt av
Standard

Stakkar Timian. Nå er det slutt med kjæresten, og så synes alle at han ikke synger fint... Han kommer vel til å få nok sympati- og forhåpningsfulle fjortisstemmer til å gå videre i dag også.

Kaija er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-11-07, 08:29   #455
Føniks
padawan

Føniks sin avatar

Føniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kaija, her.

Stakkar Timian. Nå er det slutt med kjæresten, og så synes alle at han ikke synger fint... Han kommer vel til å få nok sympati- og forhåpningsfulle fjortisstemmer til å gå videre i dag også.

Neeeei, ikke si det. Det verste er at du sannsynlig har helt rett. Blir jo aldri kvitt han jo.

Men jeg lurer på om han vet det selv, at han er definitivt den dårligste av alle. Kan ikke være så gøy å gå videre når alle synes du synger surt.

Gammel 30-11-07, 08:30   #456
Frantzen
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Kaija, her.

Du skal se han er en real taktiker

Svar med sitat
Gammel 30-11-07, 20:14   #457
Frantzen
Passiv

Standard

GLENN!!!

Svar med sitat
Gammel 30-11-07, 20:44   #458
Katinka
Skriv og skriv og skriv

Katinka sin avatar

Hvor: Det meste er nord
Katinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Åste ruler, for å si det med ungdommen.
Med Bjørn Johan hakk i hæl.
Jeg er kjempeimponert over kvaliteten på årets Idol-gjeng.

Gammel 30-11-07, 20:46   #459
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Flinke folk i dag ja!

Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-11-07, 21:04   #460
Benzo
Teller ned

Benzo sin avatar

Benzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt av
Standard

Veldig bra i dag, bortsett fra Mikke Mus.

Benzo er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:29.