Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Game of Thrones

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-04-14, 08:08   #441
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Game of Thrones

Gammel 09-04-14, 09:36   #442
GinaK
Tja...

GinaK sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Jeg ramlet av en eller annen gang men angrer litt nå.
Ligger de tidligere seriene på Netflix?

Gammel 09-04-14, 10:33   #443
Teflona
audio, video, disco

Teflona sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

Jeg likte ikke helt den nye Daario-skuespilleren, men jeg venner meg vel til det. Ellers var det GROMT! Gleder meg til sommerferien, da skal jeg lese bøkene. Får dem i paperback, ja?

Hvordan staver man kjærlighet? sa Tussi.
Man staver ikke kjærlighet, man føler den, sa Brumm.
Teflona er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-04-14, 10:44   #444
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

En dag på overtid, men nå har altså første episode blitt sett her i huset også. Vi har Samsung smart-tv på soverommet og der funker HBO-app direkte på tven, så vi ser fra senga. Oppe i stua har vi LG (ikke så)smart-tv og der er det ikke mulig med HBO-app på tven.

minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-04-14, 10:48   #445
Ruslebiffen
biffvase

Ruslebiffen sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Ruslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Teflona, her.

Gleder meg til sommerferien, da skal jeg lese bøkene. Får dem i paperback, ja?

Jepp, jeg kjøpte hele settet på Amazon for under 200 kr for et par år siden iallefall. Tror nesten de er umulig å oppdrive i hardback....

Uansett, gled deg! Jeg er på gjennomlesning nummer to nå. *nerd* Liker faktisk bøkene enda bedre nå - nå slipper jeg å bruke tid og energi () på å huske hvem alle folkene er, hvor ting er på kartet osv., og jeg legger merke til langt flere detaljer. Det er mye i de bøkene som nok ikke er helt slik man tror.

Gammel 09-04-14, 11:12   #446
torsk
<*(((<

torsk sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Barteby
Blogginnlegg: 1
torsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av GinaK, her.

Ligger de tidligere seriene på Netflix?

Nei. Du må nok ha HBO Nordic.

Gammel 09-04-14, 12:33   #447
GinaK
Tja...

GinaK sin avatar

GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Takk for svar. Har satt meg opp på kø på sesong 3 på Biblioteket nå, tror det var der jeg ramlet av.
Men noen som vet om den vil bli vist på NRK3 eller noe etter hvert da? Fant ikke noe om det på nett..

Gammel 09-04-14, 12:34   #448
Ruslebiffen
biffvase

Ruslebiffen sin avatar

Ruslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt likt
Standard

Det tar en god stund fra sesongene går på HBO / Cmore til de kommer på NRK. Et halvt års tid eller litt mer tror jeg.

Gammel 09-04-14, 12:35   #449
allium
Bare sær

allium sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
allium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg mener sesong 3 har gått på Nrk.

Forget your perfect offering, there is a crack in everything, that's how the light gets in.
allium er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-04-14, 13:27   #450
noen
This is normal!

noen sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Utenfor Sverige
Blogginnlegg: 129
noen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av allium, her.

Jeg mener sesong 3 har gått på Nrk.

Jepp, den gikk på NRK i februar/mars i år, tror jeg.

Gammel 09-04-14, 13:32   #451
Ruslebiffen
biffvase

Ruslebiffen sin avatar

Standard

Ja, sesong 3 er vist på NRK. Trodde Gina mente sesong 4.

Gina: Jeg har sesong 3 på Blu-ray om du er interessert i å låne.

Gammel 09-04-14, 18:53   #452
GinaK
Tja...

GinaK sin avatar

Standard

Ja, jeg mente selvfølgelig sesong 4.
Tusen takk for tilbudet, Ruslebiffen.
Jeg sendte en sms om det til mannen og han hadde snakket om dette på jobben sin så han får visst låne en DVD samling av en kollega så da har vi vel noe å titte på gjennom påsken, tenker jeg.

Gammel 12-04-14, 15:12   #453
iben
oppbevares tørt

iben sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
iben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Teflona, her.

Jeg likte ikke helt den nye Daario-skuespilleren, men jeg venner meg vel til det. Ellers var det GROMT! Gleder meg til sommerferien, da skal jeg lese bøkene. Får dem i paperback, ja?

Noen som vet hvorfor han er byttet ut?? Likte bedre han forrige...

iben er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-04-14, 15:37   #454
Nelly Nickers
Slow reader

Nelly Nickers sin avatar

Nelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt likt
Standard

Elsket avslutningsscenen.

Skulle ønske forfatteren kunne skrive ferdig den siste boka!

Tenk om mine to favoritter kunne finne hverandre, fall in love og rule the seven Kingdoms together happily ever after. (as if...)

Nelly Nickers er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-04-14, 16:11   #455
Fuja
Superaktiv

Fuja sin avatar

Medlem siden: May 2013
Hvor: Tromsø
Fuja er litt kulFuja er litt kul
Standard

Opprinnelig lagt inn av iben, her.

Noen som vet hvorfor han er byttet ut?? Likte bedre han forrige...

"Well, a report from Variety may have revealed the reason for Skrein’s departure. In February, Variety reported Skrein will star in a new “Transporter” movie, taking over the role of Frank Martin from Jason Statham in the franchise. As Daario would become more of a focal point in “Game of Thrones” season 4, and in future seasons, it could lead to conflicts with the shooting schedule for “Transporter.” Shooting for “Transporter” is expected to begin in June, reports Variety."

Noe jeg leste på et annet forum jeg bruker.

Fuja er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-04-14, 11:05   #456
Ruslebiffen
biffvase

Ruslebiffen sin avatar

Standard

Av alle sesongene så synes jeg at starten sesong 4 er den som virkelig har vært mest vellykket. En del snarveier og omskrivinger i forhold til bøkene, men sånn må det bare være for å få flyten i historien. Episode 2 var også knallbra! Mannen, som var hyperaktiv under sesong 1, dypt skuffet over slutten på sesong 1 og bare sånn delvis begeistret for sesong 2 og 3, er helt i fyr og flamme over sesong 4.

Jeg er så imponert over Alfie Allens tolkning av Theon/Reek. Han klarer virkelig å få frem hvordan den fysiske og psykiske torturen har brutt ham ned. Arme fyr!

Gammel 15-04-14, 11:09   #457
mocci
Retromum

mocci sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Rogaland
Blogginnlegg: 3
mocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Ruslebiffen, her.

Jeg er så imponert over Alfie Allens tolkning av Theon/Reek. Han klarer virkelig å få frem hvordan den fysiske og psykiske torturen har brutt ham ned. Arme fyr!

Uff, jeg kjente det skikkelig i magen, for en skjebne!

Gammel 15-04-14, 11:16   #458
Ruslebiffen
biffvase

Ruslebiffen sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av mocci, her.

Uff, jeg kjente det skikkelig i magen, for en skjebne!

Jeg husker jeg hadde ordentlige problemer med å lese kapitlene i bøkene som omhandler ham. Bøkene er langt mindre eksplisitte en tv-serien, men man får virkelig innblikk i sinnet hans og hva han blir utsatt for. Jeg tror det er noe av det aller verste jeg har lest. Huff.

Gammel 15-04-14, 11:41   #459
Nelly Nickers
Slow reader

Nelly Nickers sin avatar

Nelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Ruslebiffen, her.

Av alle sesongene så synes jeg at starten sesong 4 er den som virkelig har vært mest vellykket. En del snarveier og omskrivinger i forhold til bøkene, men sånn må det bare være for å få flyten i historien. Episode 2 var også knallbra! Mannen, som var hyperaktiv under sesong 1, dypt skuffet over slutten på sesong 1 og bare sånn delvis begeistret for sesong 2 og 3, er helt i fyr og flamme over sesong 4.

Kan du ikke spoile litt for meg hva som skjer med han i episode to? Jeg må være litt forberedt (gjerne et par linjer på PM). :sart:

Nelly Nickers er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-04-14, 11:53   #460
Daisy
Trademark: Imperfection

Daisy sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Daisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de fleste
Standard

Åh i går altså!

Tre stk!
Daisy er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:04.