|
|||||||
| Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#441 |
|
Fru Jacobsen
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Julesinkesjusker - skal vi forene oss?Jeg hadde definitivt tatt den ut av plasten nå og krydret den mer. Jeg prøvde en gang å steke den slik den var, og den var alt for lite saltet og pepret, synes jeg.
|
|
|
|
|
|
#442 |
|
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
Sv: Julesinkesjusker - skal vi forene oss?Jeg har skrevet en liste. |
|
|
|
|
|
#443 |
|
Hulder
Medlem siden: Mar 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Julesinkesjusker - skal vi forene oss?Uff, jeg er sent ute som vanlig.
|
|
|
|
#444 |
|
Palliasjonsnurse
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Julesinkesjusker - skal vi forene oss?Æsj, jeg skulle jo ut og kjøpe julegaver i dag, når ungene var på skole/bhg... så sitter jeg her da med febersyk gutt.
|
|
|
#445 |
|
Ute av drift
Medlem siden: Nov 2007
Sv: Julesinkesjusker - skal vi forene oss?Julevasken er tatt. 2 timers rydding.
|
|
|
#446 |
|
.
Medlem siden: Sep 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Julesinkesjusker - skal vi forene oss?
Nesten, men siden du har laget liste utgår dronningtittel med høye kneløft. |
|
|
|
|
|
#447 |
|
...we have cookies
|
Var nesten så jeg parerte den med: "Julevasken er tatt. Jeg startet oppvaskmaskinen. |
|
|
|
|
|
#448 |
|
VeloppDragen
|
Sv: Julesinkesjusker - skal vi forene oss?Jeg leder. Jeg gjemmer meg på jobben - jeg har nemlig fått spørsmål om hvor pepperkakeformene er. Så jeg blir her litt til.
Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22) |
|
|
|
|
|
#452 |
|
audio, video, disco
Medlem siden: Sep 2007
Sv: Julesinkesjusker - skal vi forene oss?Jeg har stekt bunner til Sarah Bernard og kjøpt nesten alle julegavene i dag. Dessuten har vi kjøpt rødkål (de kostet 30 kr pr stk!) og medisterdeig (etter at mannen hadde kjøpt medisterfarse i år også).
|
|
|
#453 |
|
Permakulturell
|
Nå følte jeg meg såpass ertet at jeg rett og slett har gjort meg fortjent til å gå ut herfra.
|
|
|
#454 |
|
Sviiisj!!
|
Sv: Julesinkesjusker - skal vi forene oss?Åja, strømpefyll! Og sånn annen fyll (polet, eller forresten, jeg lover at det ikke blir noe sånt fyll, altså). Takk for påminnelse.
|
|
|
#455 |
|
Ute av drift
Medlem siden: Nov 2007
Sv: Julesinkesjusker - skal vi forene oss?Jeg har åpnet årets første julegave.
|
|
|
#456 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Aug 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Julesinkesjusker - skal vi forene oss?Jeg lagde adventstake i går jeg. Det må vel bety at jeg vinner denne tråden? Eller? |
|
|
|
|
|
#457 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: østfold
Sv: Julesinkesjusker - skal vi forene oss?Cumulus hah streber, jeg har fortsatt ikke funnet vår -den er i flyttekassene et sted....jeg har lett litt i allefall tenkt litt på det.
|
|
|
#458 |
|
lider av tastleksi
|
Sv: Julesinkesjusker - skal vi forene oss?Gulp. Jeg fant nettopp ut at eldste faktisk ikke har en eneste kjole som ikke er sliten eller har en flekk her eller der. Så spørsmålet blir om man skal insistere på en sommerkjole-ish sak med bolero for å dekke til en ustrategisk flekk, eller om man skal kle på henne den kjolen med flekk bak, og be henne alltid stå med ryggen til en vegg?
|
|
|
#459 |
|
kamerat
|
Sv: Julesinkesjusker - skal vi forene oss?Pepperkakedeigen står fortsatt i kjøleskapet. Jaja™.
|
|
|
#460 |
|
I endring
|
Sv: Julesinkesjusker - skal vi forene oss?Jeg har brukt utrolig mye penger på julegaver i dag, vist ungene mine ikke blir fornøyde i år så blir de aldri det.
|
![]() |
|
|