|
|||||||
| Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Julesinkesjusker - skal vi forene oss?Eg byrja desember bra med å ha stålkontroll og usedvanleg god tid. I dag vakna eg til ungar som forkynte at det er to -2- dagar igjen til jul. Kjente eg vart litt kvalm då.
|
|
|
#2 |
|
på slep
Medlem siden: Aug 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Julesinkesjusker - skal vi forene oss?Jeg sitter og plukker bilder til julekort.
|
|
|
#3 |
|
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
Sv: Julesinkesjusker - skal vi forene oss?Øh. Jeg har vært å handlet i lunsjen. Jeg er glad jeg ikke hadde høy blodtrykk fra før, for jeg har det nå. Ikke fant jeg det jeg skulle heller. Hva er egentlig greia med at folk ikke kan kjøre bil i desember? |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
Sv: Julesinkesjusker - skal vi forene oss?Nå har jeg vært på polet. Jeg skulle levere noen julegaver for jobben, og med et lite besøkt pol i nærheten av julegaveutleveringdestinasjonen snek jeg meg til en liten shoppingrunde. Det blei dyrt gitt.Noe av det er gaver, så nå er jeg jo nesten helt ferdig med julegavene. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Tidsklemma
|
Sv: Julesinkesjusker - skal vi forene oss?Jeg kan melde meg ut herfra.
|
|
|
|
#6 |
|
Einsam
|
Sv: Julesinkesjusker - skal vi forene oss?Jeg kommer til å få det mest kreative juletreet hvertfall! Vesla insisterte på å pynte det selv. Og det gjør hun. Og det er ikke snakk om at noe skal ligge igjen esken etterpå, så her blir det hummer og kanari |
|
|
|
|
|
#8 |
|
.
Medlem siden: Sep 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Julesinkesjusker - skal vi forene oss?Ta det med ro cora, vi er flere i den båten. Det blir jul her også, til slutt. |
|
|
|
|
|
#11 |
|
Ute av drift
Medlem siden: Nov 2007
Sv: Julesinkesjusker - skal vi forene oss?Fordelen med å utsette å finne frem lilla lys, er at når man først skal finne noen lys, kan man like gjerne gå rett på de røde.
|
|
|
#12 |
|
Står på egne ben
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Julesinkesjusker - skal vi forene oss?Nå får jeg bare innse at jeg ikke rekker å få ryddet alt som var planen, så i kveld blir det å bare få ryddet bort de haugene som ikke er ryddet. Det hjelper veldig å bare få det ut av syne. |
|
|
|
|
|
#13 |
|
godtemonster
Medlem siden: Feb 2007
Sv: Julesinkesjusker - skal vi forene oss?
|
|
|
#15 |
|
Tøff i frakk
Medlem siden: Nov 2006
Sv: Julesinkesjusker - skal vi forene oss?Jeg er så flink til å delegere!
|
|
|
#16 |
|
Superduperaktiv
Medlem siden: Apr 2011
![]() ![]() |
Sv: Julesinkesjusker - skal vi forene oss?Her står huset på hodet |
|
|
|
|
|
#17 |
|
...we have cookies
|
Sv: Julesinkesjusker - skal vi forene oss?Jeg fant røde lys i butikken i går, men ikke pepperkakene eller juleduk. Jaja. Ikke har jeg kjøpt juleblomster heller. Det får så være. Røde lys - som jeg sikkert glemmer å tenne - får være julepynt nok i år. |
|
|
|
|
|
#18 |
|
Like blid
Medlem siden: Jun 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Julesinkesjusker - skal vi forene oss?Nå kom jeg på at jeg har dyrisk lite julepynt, i alle fall slik pynt som jeg vil ha framme. |
|
|
|
|
|
#19 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Julesinkesjusker - skal vi forene oss?Julesinkesupersjuske nr 1 melder seg. |
|
|
|
![]() |
|
|