Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Shoppingtråd høst og vinter 2011/2012

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-10-11, 16:15   #441
Marlen
Superaktiv

Marlen sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Sunnhordland
Marlen er litt kul
Standard

Sv: Shoppingtråd høst og vinter 2011/2012

Vossatassar Tomlebukse, har kjøpt den med rosa til storesøster i dag.

Gammel 18-10-11, 20:12   #442
Kims
Aktiv

Kims sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sør-Trøndelag
Kims er litt kulKims er litt kulKims er litt kul
Standard

Jeg har vært en tur på Barnas hus og kjøpt vintersko i dag. Superfit Husky 1 som er nedsatt fra 599 til 399.

Vedlagte bilder
Filtype: jpg DSCF0321.JPG (155,1 KB, 13 visninger)
Gammel 18-10-11, 21:09   #443
millact
Bør lage seg en tittel selv

Medlem siden: Mar 2008
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Lego tec vinterdress til yngste. Endelig fant jeg en dress som satt godt på han.

Gammel 19-10-11, 15:42   #444
Embriksmamma
Bokglad

Embriksmamma sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
Embriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de fleste
Standard

Luer til vesla:

Har også kjøpt en stripete lue fra Kivat så nå bør hun være dekket på luefronten.

When tomorrow comes

Sist redigert av Embriksmamma : 19-10-11 kl 17:04.
Embriksmamma er ikke aktiv  
Gammel 19-10-11, 17:22   #445
Embriksmamma
Bokglad

Embriksmamma sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
Embriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de fleste
Standard

Ullshopping:

Til niåringen:

Til 11-åringen:

Til vesla:

When tomorrow comes
Embriksmamma er ikke aktiv  
Gammel 19-10-11, 18:11   #446
Chablis
Drømmer

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Chablis er ikke aktiv  
Gammel 19-10-11, 20:01   #447
Luvi
En anelse distre

Luvi sin avatar

Medlem siden: Feb 2009
Luvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt likt
Standard

For 2 dager siden bestilte jeg tovede votter fra govotten.no, i dag hadde de sannelig dumpa ned i postkassa. Snuppa er ikke hjemme og har fått prøvd de, men synes de virker en anelse store, men vokser da alltids inn i de senere. Kanskje jeg rett og slett bestiller et par til i mindre str. Kjempefine var de i alle fall.

Luvi er ikke aktiv  
Gammel 19-10-11, 20:32   #448
millact

millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Luvi, her.

For 2 dager siden bestilte jeg tovede votter fra govotten.no, i dag hadde de sannelig dumpa ned i postkassa. Snuppa er ikke hjemme og har fått prøvd de, men synes de virker en anelse store, men vokser da alltids inn i de senere. Kanskje jeg rett og slett bestiller et par til i mindre str. Kjempefine var de i alle fall.

Hvilken str bestilte du?

Gammel 19-10-11, 21:32   #449
Luvi
En anelse distre

Luvi sin avatar

Luvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av millact, her.

Hvilken str bestilte du?

3-5 år.

Var usikker siden str tilgjengelig var 1-2 år og 3-5, kan være de minste ville blitt for små. Kan hende de sitter som støpt også altså, må bare få prøvd de på henne på søndag.

Luvi er ikke aktiv  
Gammel 20-10-11, 20:23   #450
Grøten
Ser fremover!

Grøten sin avatar

Medlem siden: Jan 2009
Grøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt likt
Standard

I dag kom Bergansdressen til mellomste. Levert på døren og greier!!! Super service fra Mx sport.
Den er liten i str ja, min sønn på 5 år har på seg nå 122 som de kaller 7 år. Den er litt lang på bena, men ellers kunne den ikke vært mindre.
Den er ikke så tykk, men det passer eieren supert. Han er veldig aktiv og varm, så godt å kunne regulere mellomlaget.
Første inntrykk er topp.
Han har også ny Berganslue, den er kjøpt på G-sport.

(Han liker ikke så godt å ta bilder da, så...)

Vedlagte bilder
Filtype: jpg 2011_1019BergansLasse0002.jpg (195,6 KB, 42 visninger)
Filtype: jpg 2011_1019BergansLasse0003.jpg (192,0 KB, 36 visninger)
Grøten er ikke aktiv  
Gammel 20-10-11, 21:35   #451
Luvi
En anelse distre

Luvi sin avatar

Standard

I går ble det vintersko på snuppa. Ble Ecco Gore-tex i år også, mørkeblå. "Jente"-modellen de hadde inne var lilla, noe som hun absolutt kunne hatt, men de var alt for glorete med strass på. Derfor ble de blå. Kjenner jeg ble litt skuffet over at de ikke fantes med snøring da jeg hadde en ide om at jeg ville hun skulle ha det, slet veldig med borrelåsen i fjor.

Legger ved bilde av Kivat-luen vi endte opp med også, vi byttet jo den blå som jeg først bestilte og la ut bilde av.

Vedlagte bilder
Filtype: jpg 2011-10-20 20.30.48.jpg (190,0 KB, 7 visninger)
Luvi er ikke aktiv  
Gammel 20-10-11, 21:44   #452
star
bits and pieces

star sin avatar

Medlem siden: Mar 2010
Hvor: innlandet
Blogginnlegg: 228
star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

til lillebror

Og en større rød til storebror som jeg ikke fant bilde av

Gammel 20-10-11, 22:06   #453
eka
Grubler.

eka sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
eka imponerer mange og er sikkert smarteka imponerer mange og er sikkert smarteka imponerer mange og er sikkert smarteka imponerer mange og er sikkert smarteka imponerer mange og er sikkert smarteka imponerer mange og er sikkert smarteka imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av star, her.

til lillebror

Og en større rød til storebror som jeg ikke fant bilde av

Hva er dette?

Gammel 20-10-11, 22:27   #454
Grøten
Ser fremover!

Grøten sin avatar

Medlem siden: Jan 2009
Grøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av eka, her.

Hva er dette?

Veldig gode drikkeflasker.

Grøten er ikke aktiv  
Gammel 20-10-11, 22:34   #455
star
bits and pieces

star sin avatar

star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av eka, her.

Hva er dette?

Drikkeflaske som ikke lekker

Gammel 21-10-11, 00:06   #456
millact

Standard

Drikkeflaske som ikke lekker

Tror vi må ha slike, for jeg er lei av våt skolesekk. Hvor kjøpes de rimeligst?

Gammel 21-10-11, 00:29   #457
Chablis
Drømmer

Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Poden fikk velge, aller helst ville han ha oransje , det hadde de heldigvis ikke.

Sist redigert av Chablis : 21-10-11 kl 11:38.
Chablis er ikke aktiv  
Gammel 21-10-11, 00:32   #458
star
bits and pieces

star sin avatar

Standard

Min hadde garantert valgt orange ja, eller aller helst gul.
Flott jakke!

Søk på Contigo millact. Enklere liv har flaskene, jeg kjøpte våre på Byporten uten at jeg husker hva butikken heter.

Gammel 21-10-11, 00:52   #459
Blomst
nygift

Blomst sin avatar

Medlem siden: May 2008
Hvor: beste plassen
Blogginnlegg: 4
Blomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Dette har lykketrollet fått fra hm, jakken i mørkeblå.

Denne fra Wheat og superfit husky vintersko

Knoll & Tott 04 lykketrollet 10
Blomst er ikke aktiv  
Gammel 21-10-11, 11:39   #460
Chablis
Drømmer

Standard

Min hadde garantert valgt orange ja, eller aller helst gul.
Flott jakke!

Søk på Contigo millact. Enklere liv har flaskene, jeg kjøpte våre på Byporten uten at jeg husker hva butikken heter.

Oransje er visst yndlingsfargen til poden.
Han ville ikke ha svart jakke med oransje detaljer da, det var ikke bra nok. Han valge den blå isteden. Helt greit for meg.

Chablis er ikke aktiv  
Lukket tråd

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:30.