Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Når gir dere rød prikk, og hva skal til?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-11-07, 19:56   #441
Pebbles
By the Sea
 
Pebbles sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 12.571
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Når gir dere rød prikk, og hva skal til?

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Men det er jo supert. Raushet er flott.

Sånn generelt pleier jeg å forholde meg til innholdet i en tråd når jeg kommenterer innholdet i en tråd, så da er det jo ikke så rart at jeg ikke oppfattet deg som spesielt raus. I denne tråden.

Ja, det er sant - må korrigere meg selv (igjen... pokker!), for leser nå at du skrev at den holdningen jeg viste i denne tråden ikke var raus.
Det kan jeg jo være enig i - jeg viser ingen rauset med de som klør i rødprikkefingeren.

Trodde også at du karakteriserte det å trekke fram en av egne (ihvertfall i egne øyne...) gode egenskaper som "ovenfra- og ned" - men det du mente, var at jeg hadde en nedlatende holdning overfor "rødprikkerne" (herregud, det har visst blitt en egen rase... ; ) .

Jeg er ikke så sikker på at det å være kritisk til noe er det samme som å være nedlatende - men jeg kan godt skjønne at du mener jeg har vært ufin i ordbruket.

(...men jeg står for hovedbudskapet mitt altså - at jeg synes det er mer enn tilstrekkelig å vise uenighet i tråden. But that's only my humble opinion.)

Ha en fin (fortstt røykfri?) fredagskveld!

__________________
"I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel." - Maya Angelou -
Pebbles er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-11-07, 20:05   #442
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.120
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Når gir dere rød prikk, og hva skal til?

Zoë:
Hvem er det som klør i rødprikkefingeren? Og hvem er det som rødprikker for å korrigere andre? Er det alle som rødprikker du mener? Eller kun dem som godter seg når de rødprikker? Eller mener du dem som rødprikker kun for å korrigere? Eller skjærer du alle over en kam?

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-11-07, 20:14   #443
Pebbles
By the Sea
 
Pebbles sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 12.571
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Når gir dere rød prikk, og hva skal til?

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Så mange ganger som du har løpt armviftende til for å forklare "det var en spøk! det var en spøk!", så kan man begynne å lure.

Litt mer seriøst så virker du på meg (NB! jeg sier altså ikke at du helt garantert er!) noe humørløs når du tar såpass mye i verste mening som du ser ut til å gjøre her. (Som når Kasia sier at du fremstår som hårsår i denne diskusjonen (noe jeg er enig i), og du straks sier "hvorfor er du så overbevist om at jeg er hårsår?".) Og da er det ikke alltid så lett å forstå for dem du diskuterer med at du i neste setning kanskje egentlig er ironisk eller forsøksvis vittig og sier det motsatte av det du mener.

Nei, det kan du sannelig si.

Forklaringen på den forvirrende blandingen av humor og alvor, er at jeg blir lattermild av røde prikker og det føles naturlig å kommentere dette med uhøytidelighet - samtidig som jeg selv tenker at det kanskje er en sammenheng mellom å være innmari glad i å rødprikke og det å være glad i å gi andre mennesker en korreks sånn generelt sett. Og DET tar jeg jo aldeles ikke lett på, for det har jeg jo uttallige ganger karakterisert som både kjipt og lite generøst.

Så det ble en salig blanding, og overdrivelser og (forsøksvis, som du sier) humor tåkela igrunnen temaet jeg ville fremheve - hvor inderlig jeg irriterer meg over mennesker som gleder seg over å gi andre en smekk.

Skal ikke se bort ifra at jeg tar dette opp i en ny tråd. Og da blir det ingen uønsket armvifting med hastige forsøk på å forklare hva som er overdrivelser, hva som er ment som humor - og hva som er alvor.
Da skal jeg være så klinkende klar, atte.

__________________
"I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel." - Maya Angelou -
Pebbles er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-11-07, 20:19   #444
Pebbles
By the Sea
 
Pebbles sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 12.571
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Når gir dere rød prikk, og hva skal til?

Opprinnelig lagt inn av Liven, her.

Zoë:
Hvem er det som klør i rødprikkefingeren? Og hvem er det som rødprikker for å korrigere andre? Er det alle som rødprikker du mener? Eller kun dem som godter seg når de rødprikker? Eller mener du dem som rødprikker kun for å korrigere? Eller skjærer du alle over en kam?

Jeg skjærer alle over én kam - for før denne tråden ante jeg ikke hvem som var glad i å rødprikke og ikke. Jeg hadde (merk "hadde" ; ) bare én rød prikk, og var aldeles ikke sår eller vonbroten på egne vegne.

Det slo meg bare at det kunne være en sammenheng.
Og for noen, er det kanskje det?
Mange som har svart i denne tråden, mener at det ikke er noen sammenheng.
At det å sende en rød prikk bare er en form for kommunikasjon som de synes fungerer godt - og at det ikke har noe som helst med gleden over å smekke andre på fingrene å gjøre.

__________________
"I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel." - Maya Angelou -
Pebbles er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-11-07, 20:21   #445
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.183
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Når gir dere rød prikk, og hva skal til?

Jeg tror egentlig det rødprikkes ganske lite her. (Hvis det er interesse for det, kan vi jo spørre admin om det går an å få en oversikt over hvor mange røde og hvor mange grønne prikker som gis i løpet av en viss periode.)

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-11-07, 20:30   #446
Pebbles
By the Sea
 
Pebbles sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 12.571
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Når gir dere rød prikk, og hva skal til?

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Jeg tror egentlig det rødprikkes ganske lite her. (Hvis det er interesse for det, kan vi jo spørre admin om det går an å få en oversikt over hvor mange røde og hvor mange grønne prikker som gis i løpet av en viss periode.)

Ja, det vet jeg jo ingenting om.
Og omfanget av rødprikkingen var jo heller ikke interessant.

Men her ble det nå engang startet an tråd om røde prikker - og da syntes jeg det var relevant å lufte mitt syn på fenomenet.

Det har blitt endel sure miner, fordi mitt synspunkt selvfølgelig er fornærmende.

Men om jeg hadde trukket paralleller mellom å være glad i å sende ut grønne prikker og det å være flink til å gi andre positive tilbakemeldinger generelt, så ville nok ikke det blitt mottatt med samme indignasjon, vil jeg tro. Og det blir jo to sider av samme sak - eller?

__________________
"I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel." - Maya Angelou -
Pebbles er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-11-07, 20:33   #447
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.183
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Når gir dere rød prikk, og hva skal til?

Opprinnelig lagt inn av Zoë, her.

Men om jeg hadde trukket paralleller mellom å være glad i å sende ut grønne prikker og det å være flink til å gi andre positive tilbakemeldinger generelt, så ville nok ikke det blitt mottatt med samme indignasjon, vil jeg tro. Og det blir jo to sider av samme sak - eller?

Mens hvis du hadde vinklet det til at de som sender mange grønne prikker sikkert er av den sorten som alltid skal smiske med folk og som rotter seg sammen bak andres rygg, og at det må jo være mye bedre å komme med kommentarene i tråden så alle kan se dem, så kan det jo tenkes at noen hadde protestert litt da også. Det er rart med det, folk blir gjerne mer provosert av at man tillegger dem negative egenskaper enn positive.

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-11-07, 20:43   #448
Pebbles
By the Sea
 
Pebbles sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 12.571
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Når gir dere rød prikk, og hva skal til?

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Mens hvis du hadde vinklet det til at de som sender mange grønne prikker sikkert er av den sorten som alltid skal smiske med folk og som rotter seg sammen bak andres rygg, og at det må jo være mye bedre å komme med kommentarene i tråden så alle kan se dem, så kan det jo tenkes at noen hadde protestert litt da også. Det er rart med det, folk blir gjerne mer provosert av at man tillegger dem negative egenskaper enn positive.

Jeg skjønner godt at folk blir irritert når man tillegger dem negative egenskaper.
Men skal man ikke kunne lufte det som en problemstilling av den grunn, synes du?

Vi er jo så stolte av at vi ikke er et kozemozeforum, er vi ikke?

__________________
"I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel." - Maya Angelou -
Pebbles er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-11-07, 20:47   #449
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.183
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Når gir dere rød prikk, og hva skal til?

Opprinnelig lagt inn av Zoë, her.

Jeg skjønner godt at folk blir irritert når man tillegger dem negative egenskaper.
Men skal man ikke kunne lufte det som en problemstilling av den grunn, synes du?

Selvsagt skal man kunne det. Jeg har da ikke vært i nærheten av å si at det var galt av deg å si hva du mener i denne diskusjonen - det er helt klart lov å si negative ting til og om folk her, men da må man naturligvis også regne med å få reaksjoner.

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-11-07, 20:50   #450
Pebbles
By the Sea
 
Pebbles sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 12.571
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Når gir dere rød prikk, og hva skal til?

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Selvsagt skal man kunne det. Jeg har da ikke vært i nærheten av å si at det var galt av deg å si hva du mener i denne diskusjonen - det er helt klart lov å si negative ting til og om folk her, men da må man naturligvis også regne med å få reaksjoner.

Selvfølgelig.

Jeg har da heller ikke vært sjokkert over få reaksjoner - men det faller seg jo naturlig å svare på reaksjonene etter beste evne.

__________________
"I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel." - Maya Angelou -
Pebbles er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-11-07, 21:08   #451
Noba
🎈
 
Noba sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 3.803
Noba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Når gir dere rød prikk, og hva skal til?

Nå har jeg hatt underholdning av denne tråden i tre kvelder på rad.

Selv rødprikker jeg aldri uten at det ligger en veldig gjennomtenkt filosofi bak det. Jeg har holdt på å gjøre det noen ganger, hver gang fordi jeg har blitt rasende.

__________________
Frøkna (mai 03) og Junior (mars 07)

Noba er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-11-07, 21:25   #452
Frantzen
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Når gir dere rød prikk, og hva skal til?

Opprinnelig lagt inn av noba, her.

Nå har jeg hatt underholdning av denne tråden i tre kvelder på rad.

Jeg har sendt èn rød prikk og da syns jeg vedkommende var virkelig ufin og helt utrolig usaklig mot en annen (som jeg selv var totalt uenig med men likevel ikke syns fortjente en så usaklig karakteristikk).

Det jeg ser er jo at det er de som virkelig tør å mene noe som skaper de fengende diskusjonene her inne. Selv om noen trekker det litt vel langt (og utrettelig svarer utdypende på enhver kommentar )

  Svar med sitat
Gammel 09-11-07, 21:41   #453
Pebbles
By the Sea
 
Pebbles sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 12.571
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Når gir dere rød prikk, og hva skal til?

Opprinnelig lagt inn av Mammatuss, her.

Det jeg ser er jo at det er de som virkelig tør å mene noe som skaper de fengende diskusjonene her inne. Selv om noen trekker det litt vel langt (og utrettelig svarer utdypende på enhver kommentar )

Sorry, Mammatuss, men jeg er ikke alltid så flink til å gi meg mens leken er god...

__________________
"I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel." - Maya Angelou -
Pebbles er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-11-07, 21:47   #454
Frantzen
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Når gir dere rød prikk, og hva skal til?

Opprinnelig lagt inn av Zoë, her.

Sorry, Mammatuss, men jeg er ikke alltid så flink til å gi meg mens leken er god...

Litt synd, for jeg syns jo du har gode grunnverdier, og jeg er ikke uenig med deg. Akkurat i denne tråden så har du rotet det litt til for deg selv, virker det som.
Men du skal ha for å stå på ditt

  Svar med sitat
Gammel 09-11-07, 23:17   #455
Nooria
Stadig underveis
 
Nooria sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.111
Nooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Når gir dere rød prikk, og hva skal til?

Opprinnelig lagt inn av Mammatuss, her.

Litt synd, for jeg syns jo du har gode grunnverdier, og jeg er ikke uenig med deg. Akkurat i denne tråden så har du rotet det litt til for deg selv, virker det som.
Men du skal ha for å stå på ditt

Jeg har ikke lagt så mye merke til Zoë før denne tråden, men nå kommer jeg alltid til å huske at hun er en fornuftig person med verdier jeg setter stor pris på.

Jeg synes ikke det er så rart at hun ikke har gitt seg sett i lys av hvordan folk har "kjørt henne" i tråden.

Nooria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-11-07, 23:25   #456
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.120
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Når gir dere rød prikk, og hva skal til?

Opprinnelig lagt inn av Nooria, her.

Jeg synes ikke det er så rart at hun ikke har gitt seg sett i lys av hvordan folk har "kjørt henne" i tråden.

Folk har "kjørt henne"? Det har hun vel klart helt selv?

Ellers er jeg enig i at hun har mange fine verdier.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-11-07, 23:54   #457
Nooria
Stadig underveis
 
Nooria sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.111
Nooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Når gir dere rød prikk, og hva skal til?

Opprinnelig lagt inn av Liven, her.

Folk har "kjørt henne"? Det har hun vel klart helt selv?

Ellers er jeg enig i at hun har mange fine verdier.

Jeg synes blant annet du har bidratt godt .

Nooria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-11-07, 23:57   #458
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.120
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Når gir dere rød prikk, og hva skal til?

Opprinnelig lagt inn av Nooria, her.

Jeg synes blant annet du har bidratt godt .

Nå har jeg lest gjennom tråden på ny (og alle mine innlegg) og er dørgende uenig med deg. Jeg har gjort rede for mitt syn på rødprikking, men "kjørt" Zöe? Ikke tal om!

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-11-07, 00:07   #459
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.254
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Når gir dere rød prikk, og hva skal til?

Jeg har ikke en gang følelsen av at Zoë har fornærmet noen. Jeg har ikke blitt fornærmet, i hvert fall, selv om jeg var en av dem som sto frem som rødprikker før korstoget startet. Tvert i mot har jeg fyrt en rødprikk til henne med godt humør.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-11-07, 00:10   #460
safran
frakoblet
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.318
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Når gir dere rød prikk, og hva skal til?

Opprinnelig lagt inn av Scarlett, her.

Jeg har ikke en gang følelsen av at Zoë har fornærmet noen. Jeg har ikke blitt fornærmet, i hvert fall, selv om jeg var en av dem som sto frem som rødprikker før korstoget startet. Tvert i mot har jeg fyrt en rødprikk til henne med godt humør.

Join the club.

__________________
In vino veritas
safran er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Emneord
klassiker, rødprikking


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:01.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no