Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

True Blood sesong 3

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 31-08-10, 19:52   #1
SpetakkelRandi
Møllspist fletthurpe

SpetakkelRandi sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Storybrooke
Blogginnlegg: 16
SpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt av
Standard

Sv: True Blood sesong 3

hehe.. så enkelt ja..

SpetakkelRandi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-08-10, 21:10   #2
Magica
søt

Magica sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Magica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt av
Standard

Neimen - hallo, det kommer da ikke til å skje! (da skal jeg boikotte alt som er!)
Er ikke bekymret.

Mens vi venter...

Gammel 31-08-10, 23:03   #3
Lilith
Hulder

Lilith sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Lilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smart
Standard

http://www.kjendis.no/2010/08/31/kje.../hbo/13196789/

Den godeste Alexander må da ha noe lignende, skal vi spleise, damer?

-02
-06
Lilith er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-09-10, 09:05   #4
maggypop
nye muligheter

maggypop sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
maggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Thula, her.

http://www.kjendis.no/2010/08/31/kje.../hbo/13196789/

Den godeste Alexander må da ha noe lignende, skal vi spleise, damer?

Han MÅ ikke det.
http://nyheter.no.msn.com/kultur/art...ntid=154474750

Gammel 01-09-10, 12:21   #5
Slettet bruker
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Magica, her.

Neimen - hallo, det kommer da ikke til å skje! (da skal jeg boikotte alt som er!)
Er ikke bekymret.

Mens vi venter...

Problemet er alle sånne bilder som det her. Han blir fremstilt omtrent som om han er Britney Spears. Dette er da ikke særlig tøft. Han bør ha langt hår, litt mer klær på og være litt svett eller noe. Ikke sånn lano-vampyr.

Jeg mener - hvor sexy er egentlig de nybarberte armhulene der da?

Svar med sitat
Gammel 01-09-10, 12:23   #6
Neket
Har diplom

Neket sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av smilefjes, her.

Problemet er alle sånne bilder som det her. Han blir fremstilt omtrent som om han er Britney Spears. Dette er da ikke særlig tøft. Han bør ha langt hår, litt mer klær på og være litt svett eller noe. Ikke sånn lano-vampyr.

Jeg vil ikke kalle det problematisk at han har lite klær på altså. Det har da vært en scene eller to fra kjelleren på Fangtasia der han har vært særdeles lite lano-vampyr selvom klær var mangelvare.

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-09-10, 12:24   #7
Slettet bruker
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av kristine, her.

Jeg vil ikke kalle det problematisk at han har lite klær på altså. Det har da vært en scene eller to fra kjelleren på Fangtasia der han har vært særdeles lite lano-vampyr selvom klær var mangelvare.

Jah - det var bra saker. Men lano-vampyren? Not so much.

Svar med sitat
Gammel 01-09-10, 12:32   #8
SpetakkelRandi
Møllspist fletthurpe

SpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av kristine, her.

ja herregud nam.. han kunne fått torturere meg så mye han ville altså..

jeg syns eric egentlig er så søt og følsom jeg da.. han bare skjuler det med sin latesomjegerhardsomstein oppførsel.

Gammel 01-09-10, 12:34   #9
Slettet bruker
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av SpetakkelRandi, her.

ja herregud nam.. han kunne fått torturere meg så mye han ville altså..

jeg syns eric egentlig er så søt og følsom jeg da.. han bare skjuler det med sin latesomjegerhardsomstein oppførsel.

Jeg syns egentlig han er en drittsekk jeg. Men med pent utseende. Han hadde kommet lenger med pen oppførsel herigår'n.

Svar med sitat
Gammel 01-09-10, 10:19   #10
SpetakkelRandi
Møllspist fletthurpe

Standard

Yum!!!

Gammel 01-09-10, 12:02   #11
Katie
:)

Katie sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Katie er litt kul
Standard

Jeg leste et sted at de skal kvitte seg med den fantastiske Mississippikongen, og hele cluet er vel at han brenner opp raskere enn Eric, siden han er så gammel. Eric kommer ikke til å daue, jeg føler nesten at det sier seg selv.

Gammel 01-09-10, 12:22   #12
jolie
Kom ut av tellinga.

jolie sin avatar

Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 201
jolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt av
Standard

Så dere at Eric hadde langt hår igjen, eller? Han hadde da ikke det for bare noen episoder siden?

Gammel 01-09-10, 13:11   #13
Slettet bruker
Passiv

Standard

På den annen side så er jeg vel glad jeg kan leve i trua på at jeg er litt skarpere og litt mindre drevet av min libido alene enn Sookie også, så jeg hadde nok styrt klar.

Svar med sitat
Gammel 01-09-10, 19:22   #14
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nei, ikke når man er vampyr, da er man jo et rovdyr vet du og det er ikke like enkelt å være "menneskelig".

Gammel 01-09-10, 19:35   #15
Stompa
50 & somewhat fab

Stompa sin avatar

Hvor: Nordpå
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Menneh atte, i bøkene er Eric i grunnen primært sympatisk etter de første to-tre, men han spiller ofte drittsekk fordi han har en plan med det. Jeg satser på at det er det samme i tv-serien, jeg.

Gammel 01-09-10, 21:07   #16
Bomull
www.bomulls.no

Bomull sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Jeg ser på øyeblikket ...har ikke rukket før, men hvis det er 1.5 uke til neste episode, så er jo det virkelig like greit at jeg ikke har fått satt meg ned før nå. Blir ikke liiiike lenge å vente dah!!

Gammel 06-09-10, 20:29   #17
SpetakkelRandi
Møllspist fletthurpe

Standard

denne ukes episode ligger ute nå ser jeg så jeg laster ned... ? eller er det juks? evil is going heter den..

Gammel 06-09-10, 20:45   #18
AprilRyan
Bør lage seg en tittel selv

Blogginnlegg: 2
AprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av SpetakkelRandi, her.

denne ukes episode ligger ute nå ser jeg så jeg laster ned... ? eller er det juks? evil is going heter den..

Den episoden sendes ikke før 12 september i følge tv.com.

AprilRyan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-09-10, 20:57   #19
Kula
Trallallaa

Kula sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Viken
Kula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Hvorfor i himmelens navn skal de vente i 2 uker før siste episode? Ubegripelig.

Lanovampyr var ett godt begrep.

Gammel 06-09-10, 20:45   #20
SpetakkelRandi
Møllspist fletthurpe

Standard

lot meg lure igjen jeg gitt..

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:00.