Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Shoppingtråd vinter/vår 2010

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-03-10, 14:54   #1
Salt
Salt in the rainbow

Salt sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 112
Salt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Shoppingtråd vinter/vår 2010

Hva står det nederst på beinet? Voss...?

Salt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-03-10, 14:58   #2
Hulda
Bør lage seg en tittel selv

Hulda sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Trondheim
Hulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Re: Shoppingtråd vinter/vår 2010

Vossatassar

Gammel 26-03-10, 15:04   #3
Salt
Salt in the rainbow

Salt sin avatar

Salt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt av
Standard

Er det sant?! Den MÅ jeg kjøpe! Har hjerte hengende på vogna til S hvor det står "VOSSAGUT".

Edit: Åja, det er White Planet, ja! Vossamerke, det!

Edit 2: Æsj, fra 2 år...

Gammel 27-03-10, 10:58   #4
Pelikan
Tåler regn

Pelikan sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Home, but not alone
Blogginnlegg: 24
Pelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Salt, her.

Er det sant?! Den MÅ jeg kjøpe! Har hjerte hengende på vogna til S hvor det står "VOSSAGUT".

Edit: Åja, det er White Planet, ja! Vossamerke, det!

Edit 2: Æsj, fra 2 år...

Det er Skigutane som står bak whiteplanet, og ja Voss står sentralt her

Pelikan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-03-10, 15:27   #5
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Denne til Hannah:

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-03-10, 17:11   #6
Salt
Salt in the rainbow

Salt sin avatar

Standard

Bitesmokker:

Bil.merk. tenner på vei

Gammel 26-03-10, 21:18   #7
Liljekonvall
Uhelbredelig B-menneske

Liljekonvall sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Liljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Dette kom i dag, Jonathan vårjakke og bukse + votter. Virker veldig veldig bra, gleder meg til å teste det ut på lillesøster

Storesøster har fått denne og er veldig fornøyd:

Og så venter jeg på denne til lillesøster (prøver billigvarianten først, for å se om dressen blir brukt (fra www.barnogleker.no)

Liljekonvall er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-03-10, 13:32   #8
eka
Grubler.

eka sin avatar

eka imponerer mange og er sikkert smarteka imponerer mange og er sikkert smarteka imponerer mange og er sikkert smarteka imponerer mange og er sikkert smarteka imponerer mange og er sikkert smarteka imponerer mange og er sikkert smarteka imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Storesøster fikk dette i går:

Ecco joggesko.

Sorte Roots gummistøvler. (Finner ikke bilde)

Reimatec vårbukse. 50% avslag på BarnasHus.

Gammel 28-03-10, 22:08   #9
Bean
Erfaren

Bean sin avatar

Medlem siden: Jan 2010
Bean er populærBean er populærBean er populær
Standard

Handlet til minstejenta noen sommerkjoler:

Vårdress ble kjøpt inn på lørdag. Hun skulle ha den på da vi gikk fra butikken! Med andre ord en veldig fornøyd jente i grønn dress.

Fått fra besteforeldrene:

Gammel 28-03-10, 22:25   #10
Bean
Erfaren

Bean sin avatar

Standard

Vårbukse til storebror:

Gammel 28-03-10, 22:27   #11
Nin
MORMOR

Nin sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Nin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de fleste
Standard

Oooo jeg har vært lenge fraværende, og fy så mye som jeg har shoppet. Skal titte litt rundt å se om jeg i alle fall får lagt inn noe av det.

Forøvrig har jeg snart shoppet hele pompdeluxe sin guttekolleksjon. Legger ikke inn bilder av det.

Nin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-03-10, 22:29   #12
Nin
MORMOR

Nin sin avatar

Nin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de fleste
Standard

Disse, men rødt i stedet for blått.

Gammel 28-03-10, 22:30   #13
star
bits and pieces

star sin avatar

Medlem siden: Mar 2010
Hvor: innlandet
Blogginnlegg: 228
star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av Bean, her.

Vårbukse til storebror:

Har du prøvd denne før? Vurderer en sånn til storebror nemlig....

Gammel 28-03-10, 22:42   #14
Bean
Erfaren

Bean sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av star, her.

Har du prøvd denne før? Vurderer en sånn til storebror nemlig....

Har hatt flere av de andre PoP-buksene uten glidelås og vært veldig fornøyd. Prøver denne i år. Storebror klarte justeringen i livet selv og ville ha på strikk under foten den første tiden. Den skal prøves ut i morgen på SFO

Gammel 28-03-10, 22:42   #15
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

ooooo, pumaskoene var fine...*iler inn på brandos*

Gammel 28-03-10, 22:52   #16
Nin
MORMOR

Nin sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Bauche, her.

ooooo, pumaskoene var fine...*iler inn på brandos*

Jeg tok to par like. Ett par til barnehagen og ett par til hjemme. De hvite altså.
De svarte koster faktisk 599 kroner på brandos mens jeg fikk de for 249 kroner på Obs.

Gammel 28-03-10, 22:54   #17
Nin
MORMOR

Nin sin avatar

Standard

Jeg har et stort lass med klær fra Nova Star og Molo som ligger og venter på meg hos Barneparadis og. Tror kanskje jeg må på kjøretur denne uka.

Gammel 29-03-10, 19:43   #18
Liljekonvall
Uhelbredelig B-menneske

Liljekonvall sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Liljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nin, her.

Jeg tok to par like. Ett par til barnehagen og ett par til hjemme. De hvite altså.
De svarte koster faktisk 599 kroner på brandos mens jeg fikk de for 249 kroner på Obs.

Har du kjøpt de på Obs nå ?? Hadde dem på barnogleker før, men jeg kom aldri så langt at jeg bestilte dem og nå har de ikke lenger. Tror ikke de har dem på Obs her jeg bor......

Er på leting etter halvhøye goretex sko til snuppa, hm...

Liljekonvall er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-03-10, 20:28   #19
Nin
MORMOR

Nin sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Liljekonvall, her.

Har du kjøpt de på Obs nå ?? Hadde dem på barnogleker før, men jeg kom aldri så langt at jeg bestilte dem og nå har de ikke lenger. Tror ikke de har dem på Obs her jeg bor......

Er på leting etter halvhøye goretex sko til snuppa, hm...

Ja. Jeg kjøpte dem for et par uker siden.

Gammel 29-03-10, 20:00   #20
eka
Grubler.

eka sin avatar

eka imponerer mange og er sikkert smarteka imponerer mange og er sikkert smarteka imponerer mange og er sikkert smarteka imponerer mange og er sikkert smarteka imponerer mange og er sikkert smarteka imponerer mange og er sikkert smarteka imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Handlet litt i dag også:

Knerten fikk velge selv, og det ble den grønne!
Med regnvotter:

Fra name it; shorts, trøye og boxer.

Spiderman joggesko som knerten bare MÅTTE ha (Din sko):

+ en petrol farget genser fra Katvig med sokker i samme farge. + en hvit pique t-skjorte.

Til frøkna (Katvig):

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:55.