|
|
#422 |
|
Klare sjøl
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Gruffetråd #22
|
|
#423 |
|
<3
Medlem siden: Jan 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Gruffetråd #22Underbemanning.
|
|
#424 |
|
Lesende
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Sv: Gruffetråd #22Jeg hater intenst disse strømmetjenestene som endrer hvordan man får på ting annenhver måned. Nå er det ny metode igjen for å få sett på snooker. Ingen varsler om endring og ingen forklaring på hva som er nytt. Hva er poenget? Sånn i tillegg til å få meg til å rive meg i håret og banne høyt? |
|
|
|
|
#426 |
|
Smugleser
|
Sv: Gruffetråd #22At jeg må ringe -RINGE- Telias kundetjeneste og bruke 13 minutter av arbeidsdagen min på å si opp et gammelt abonnement. På nettet og min side og hvahardu kan man enkelt kjøpe seg opp og selge sjela si, men komme seg ut? Da må du ringe og stå i kø på en hverdag, ja. Gruff.
|
|
#427 |
|
Klare sjøl
Sv: Gruffetråd #22Jeg er sur og vet hvorfor, også kan jeg ikke gjøre noe med situasjonen som har gjort meg sur.
|
|
#428 |
|
Bokglad
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
Sv: Gruffetråd #22Vondt i ryggen. Død og fordervelse, dette har jeg ikke tid til.
|
|
#429 |
|
interlektuell
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Gruffetråd #22Overdragelse av eiendom. Må sendes inn per brevpost. For så å få brev tilbake om feil i vedlegg og fullmakt. For så å måtte fylle ut på nytt, etter beste evne og med uforståelige krav til hva som skal fylles ut. Og returnere i brevpost på nytt, for å avvente eventuelle feilmeldinger. I 2025.
|
|
#431 |
|
interlektuell
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Nei, statens kartverk. Vi er to arvinger, min søster skal overta eiendommen; en andel av en hyttetomt, men jeg skal gjøre papirarbeidet . All dokumentasjon må sendes per post, og eiendomsoverdragelses, konsesjons-, tinglysingsspråket er helt nytt for meg. I tillegg til at vi må vedlegge en svært detaljert fullmakt eller få advokat til å bevitne en tidligere fullmakt. Vi solgte også en annen eiendom gjennom megler i arveoppgjøret og slapp alt det her styret.
|
|
#432 |
|
Ser lyst på livet
|
Det kan bli mange runder. |
|
|
|
|
#434 |
|
Klare sjøl
Sv: Gruffetråd #22Egentlig ikke gruff, bare leit. Vofsen er tydeligvis syk med noe magegreier. Mulig vi må en tur til veterinær.
|
|
#435 |
|
Enda en som trener
Medlem siden: Sep 2007
Sv: Gruffetråd #22Covid'en min blusset opp igjen på flytur i går. Så er jeg sylta igjen |
|
|
|
|
#438 |
|
Klare sjøl
Sv: Gruffetråd #22Sliten og tom.
|
|
#439 |
|
ctrl+z
|
Sv: Gruffetråd #22Jeg er så forkjølet som jeg ikke har vært på lang tid, helt nedsylta og med tjukk hals. Feber tre netter på rad. Da passer det så godt at jeg ikke får sove på dagtid pga byggearbeidet rundt øra. Bah.
![]() |
|
|