|
|
|
|
#1 |
|
Semiaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Gruffetråd
Det er det samme. Hver gruppe har sitt "konsept" (navn, sang, logo etc, og i alle fall her i byen, eget festlokale). Derfor kaller de det konseptgruppe noen steder, kanskje mest der du har en "buss" som ikke er en buss. Her har de jo aldri drevet med busser, og de kaller det bare russegrupper. Men det er samme opplegg.
µ 05 07 07 Sist redigert av My : 12-04-25 kl 12:15. |
|
|
|
|
#2 |
|
Har ingen tittel
Medlem siden: Mar 2007
Sv: GruffetrådKonseptgruppe er noe de som tjener penger på russen har funnet opp. For å tjene penger. |
|
|
|
|
#3 |
|
ekstremt trøtt
|
Sv: GruffetrådEpilepsialarm som går konstant, og det er min feil som har plassert den feil.
|
|
#4 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Det er jo helt sinnssykt at vi endrer skolesystemet på grunn av en privat fest. Det er virkelig totalt galskap, og vil være veldig ødeleggende for mange. Kanskje særlig mange som tar påbygg, når LK20 har gjort gapet mellom yrkesfag og påbygg enda større enn det var, og så skal de få kortere skoleår i tillegg. Jeg fatter ikke at vi aksepterer det.
|
|
|
#5 |
|
ctrl+z
|
Sv: GruffetrådJeg er så pisselei av at «alle» skal ha en mening om leilighetssalg og hva vi burde gjøre. Vi spør ikke om tips, da kan vi vel bare droppe det?
It takes a forum to raise a child Sist redigert av Blondie : 12-04-25 kl 14:25. |
|
|
|
|
#6 |
|
lettere utlada
|
Sv: GruffetrådJeg sover ikke, og det bare kverner og jeg griner hele natta... Jeg prøver å konsentrere meg om andre ting men det er bare jævlig nå. Påske står for døra, og her er det INGENTING! Jeg som elsker å pynte til påske, orker ikke det engang.
|
|
#7 |
|
lettere utlada
|
Og nå har vi fått avslag på sosialhjelp...jeg lurer på hva de mener vi skal spise I påsken og fremover? Kokt ris? Jeg er fly forbanna, fortvilt og kjenner at Nå orker jeg ikke mer.
|
|
#8 |
|
|
Uff, det er virkelig helt vanvittig!
|
|
|
#9 |
|
ctrl+z
|
Sv: GruffetrådStor klem, Taien! Jeg håper det ordner seg fort.
|
|
#10 |
|
Klare sjøl
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
|
|
#17 |
|
superbruker
|
Sv: GruffetrådUff, Taien det høres bra ut. Hvorfor fikk dere avslag?
|
|
#18 |
|
bits and pieces
|
Sv: GruffetrådBilen, igjen. Vi kom nesten hjem før den begynte.
|
|
|
#19 |
|
intro
|
Sv: GruffetrådSå fryktelig, Malama.
Defekt dynamo? Vi fikk en masse lysende lamper på dashbordet forleden, stadig flere. Til slutt lyste alle, og bilen begynte liksom å miste krefter og funksjoner. Hauggammel Toyota. Jeg googlet, og dynamo dukket opp i alle treff. Da vi stoppa på en bensinstasjon, fikk vi ikke starte igjen - redningsbil og full pakke, og en reparasjon på 8000-9000 for ny dynamo.
|
|
|
#20 |
|
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Sv: GruffetrådMange år etter at jeg var sikker på at jeg i løpet av tenårene et sted vokste av meg pollenallergi en min, lurer jeg sannelig på om den er tilbake.
![]() |
|
|