|
|
|
|
#1 |
|
Semiaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Gruffetråd #17Det er et veldig underlig fenomen, for ellers synes jeg da alle går rundt med airpods eller hodetelefoner.
|
|
#2 |
|
Unik
Medlem siden: Apr 2008
Sv: Gruffetråd #17Har sagt det før, men jeg blir gal av slik mobilbruk. Skulle ønske det var regler mot det, eller flere stillevogner. Opplevd det samme på fly; actionfilm med masse skyting og høyt volum. What???!!!
|
|
#3 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Gruffetråd #17Jeg satt to timer og 40 minutter på et fly med en unge som så på Peppa Gris på gresk ved siden av meg. Peppa Gris er jævlig nok på norsk.
|
|
|
#4 |
|
Lesende
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Sv: Gruffetråd #17Du har min medfølelse Input. |
|
|
|
|
#5 |
|
Semiaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Sv: Gruffetråd #17
Jeg har også vært utsatt for Peppa Gris (på norsk) en gang, på restaurant.
|
|
#6 |
|
can-jur
|
Sv: Gruffetråd #17Jeg fant noise canceling på podsa, så jeg slapp å snakke til noen. Viste seg at den ene HADDE ørepropper for da personen fikk en telefon kom proppene fram. Takk og lov for det altså. Men lell da!!
|
|
|
#7 |
|
|
Sv: Gruffetråd #17Jeg flyr sånn ca. aldri, så jeg hadde helt fullstendig glemt at jeg måtte gjøre musikk tilgjengelig offline. Ellers hadde det vært redningen.
|
|
|
#8 |
|
Enda en som trener
Medlem siden: Sep 2007
Sv: Gruffetråd #17Jeg har alltid headset på fly og som regel på buss også. Hadde jeg ikke hatt og dermed lagt merke til noen som så/hørte på noe med lyden på kan du være sikker på at jeg hadde sagt fra. Hadde jeg vært i dårlig humør hadde jeg nok sagt fra på en ikke så hyggelig måte. |
|
|
|
|
#11 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Hvis det er på t-banen, så bare biter jeg meg i det. Og på lengre turer har jeg en viss toleranse for små barn. Men jeg er en sånn som sier ifra. Ungene mine synes det er utrolig pinlig å være på reise med meg når jeg gjør sånt.
|
|
|
#12 |
|
Absolute Beginner
|
Sv: Gruffetråd #17Var mange mer obs på mennesker rundt seg, og det å ta hensyn før? Jeg vet at jeg blir eldre og mer gretten altså |
|
|
|
|
#13 |
|
bits and pieces
|
Sv: Gruffetråd #17Enda godt jeg hadde en full og polstret sekk på. Kunne gått hardt utover både rygg og hode når jeg gikk i bakken. I morgen går jeg på veien.
|
|
|
#14 |
|
Lesende
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Ævv. Typisk er jo at man forstrekker nakkemusklene når man faller. Kan det hjelpe deg å rulle med hodet? Sånn for å myke opp og hindre at det blir stivt og vondt. |
|
|
|
|
#15 |
|
Panzerekstremfeminist
|
Sv: Gruffetråd #17Stappfullt (som i STAPPFULLT!) tog, og fyr som stiller seg opp og lener seg inntil den vertikale stangen som ca fem andre av oss veldig gjerne skulle holdt oss fast i. Der sto han, surfet på mobilen og enset ingenting, men vi andre ble kastet rundt på det fulle toget.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
|
|
|
|
#16 |
|
Ute av drift
Medlem siden: Nov 2007
Hvorfor sier ikke folk fra??
|
|
#17 |
|
Panzerekstremfeminist
|
Han hadde headset. Men etter å ha neste falt en gang, smøg jeg armen min bak ryggen hans for å få tak i stangen. Da jeg måtte gå av for å slippe av folk, var det på samme viset igjen.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
|
|
|
|
#18 |
|
|
Jeg har allerede irritert meg en del over at bussen «din» bare går hver halvtime i helgene, for skituren vår slutter ofte nedi «dumpa» og en treåring er ikke sååååå lett å motivere til å gå opp igjen.
|
|
|
#19 |
|
Klare sjøl
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Sv: Gruffetråd #17Jeg syntes det har blitt verre etter pandemien jeg da. Og at folk er mer ego enn før.
|
|
#20 |
|
|
Sv: Gruffetråd #17Hvordan skal Ruter ordne opp i busskaoset? Jo, færre avganger i området hvor jeg bor.
![]() |
|
|