|
|
|
|
#1 |
|
Slim på hovednerven
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Rogaland
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Gruffetråden #11Aha. Takk for oppklaring! |
|
|
|
|
#2 |
|
Semiaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Sv: Gruffetråden #11Og utadrettet, ting man kunne ropt ut om på torget (fra en såpekasse). Elsparkesykler. Kommentarfeltfolk. Brudd på trafikkregler. Særskrivingsfeil.
|
|
#4 |
|
Lesende
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Sv: Gruffetråden #11Oi Fersken, sånt er så leit og vondt. Kondolerer. |
|
|
|
|
#5 |
|
interlektuell
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Gruffetråden #11Jeg panikkshoppet flybilletter til sommerferien når streiken var et faktum og presterte å bestille fly til Bergen i stedet for til Stavanger!
|
|
#6 |
|
Passe aktiv
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Sv: Gruffetråden #11
4 til 12 timers angrerett har flere. Jeg kjøpte billetter til Trondheim, før det gikk opp for meg at jeg hadde unger i skole.
|
|
|
#7 |
|
Semiaktiv
Sv: Gruffetråden #11Ja, vi kjøpte flybilletter til hele familien noen sekunder før 17-åringen fikk tilbud om sommerjobb. Var 24 timers åpent kjøp (flyr) og ingen problem å kansellere hennes billett.
µ 05 07 07 Sist redigert av My : 04-07-22 kl 14:42. |
|
|
|
|
#8 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Gruffetråden #11Ja, det er 24 timers angrerett! Men da tror jeg du må ringe dem, så sett av tid til telefonkø...
|
|
#9 |
|
interlektuell
Sv: Gruffetråden #11Vi har avfunnet oss med situasjonen, og benytter anledningen til å besøke slekt i Bergen og nyte Vestlandet fra en spennende buss til vår endelige destinasjon i Rogaland. Nå er det dessuten utsolgt for billetter til Stavanger. Herlighet, at det går an!
|
|
#10 |
|
Semiaktiv
Sv: Gruffetråden #11Ja ja, men Bergen er jo også fint!
|
|
#14 |
|
interlektuell
Sv: Gruffetråden #11Helt enig, 007! Det er egentlig min yndlingsby, så det kan hende det var underbevisstheten som slo inn. Ser ikke fram til den lange bussturen, men vi kommer oss i det minste fram til slutt.
|
|
#15 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Gruffetråden #11
Dere kan jo ta en liten skjærgårdstur? Dere kommer dere vel et godt stykke ned i Sunnhordland med snøggbåten, tror jeg, selv om Flaggruten ikke går til Stavanger mer. Det er en fin båttur!
|
|
#16 |
|
interlektuell
Sv: Gruffetråden #11Nenne
|
|
#19 |
|
50 & somewhat fab
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Sv: Gruffetråden #11Har fått feil skruer til innmaten i to skap som jeg har venta på i to mnd. De MÅ bli ferdige i dag så jeg får rydda på plass alt som skal i dem før ungene kommer over helga, men skruene er ikke akkurat butikkstandard.
|
|
#20 |
|
WF: Sausnebbet
|
Sv: Gruffetråden #11Skulle leie slipemaskin på jernia, for å få unna en mindre jobb. De styret mye og lenge for å få reservert maskin til meg. Men så viste det seg at det ikke fulgte med oppladingsenhet til maskinen. DET måtte man leie utenom. -Uten at jerniafolkene informerte om det. Slikt måtte man visst finne ut selv. Jeg ble så grinete at jeg droppa hele leiinga, og kjøpte slipemaskin på CO for en billig penge i stedet. Det ble vel omtrent 200 kr mer enn for å leie. Virka gjorde den også... |
|
|
![]() |
|
|