Gĺ tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > HPs vevstove

Pokémon Map

HPs vevstove Forum for datasnakk.

Svar

Trĺdverktřy Visningsmĺter
Gammel 10-02-17, 22:09   #1
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrřm
Blogginnlegg: 391
Bluen har et rykte de fleste bare kan drřmme omBluen har et rykte de fleste bare kan drřmme omBluen har et rykte de fleste bare kan drřmme omBluen har et rykte de fleste bare kan drřmme omBluen har et rykte de fleste bare kan drřmme omBluen har et rykte de fleste bare kan drřmme omBluen har et rykte de fleste bare kan drřmme omBluen har et rykte de fleste bare kan drřmme omBluen har et rykte de fleste bare kan drřmme omBluen har et rykte de fleste bare kan drřmme omBluen har et rykte de fleste bare kan drřmme om
Standard

Sv: Pokémon Map

Har i alle fall fĺtt mange 2-kilometersegg etter at eventen startet. Men jeg har alltid 9 egg hele veien, som regel kun 5-ere.

Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-02-17, 23:14   #2
Timar
Klar

Timar sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sentralt
Blogginnlegg: 56
Timar har mye ĺ vćre stolt avTimar har mye ĺ vćre stolt avTimar har mye ĺ vćre stolt avTimar har mye ĺ vćre stolt avTimar har mye ĺ vćre stolt avTimar har mye ĺ vćre stolt avTimar har mye ĺ vćre stolt avTimar har mye ĺ vćre stolt avTimar har mye ĺ vćre stolt avTimar har mye ĺ vćre stolt avTimar har mye ĺ vćre stolt av
Standard

Jeg har fĺtt en haug 2-kilometeregg og faktisk flere 10 km ogsĺ. Men electakid har jeg nok av nĺ, ellers takk!

Ellers fanget jeg TO dratinier i byen i gĺr, fikk 16 candy og sparte meg dermed for 80 kilometer til fots!

Det er mye morsommere ĺ jakte nĺ med doble candy, altsĺ!

Timar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-02-17, 23:27   #3
Malama
Břr lage seg en tittel selv

Malama sin avatar

Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmřre!
Malama har mye ĺ vćre stolt avMalama har mye ĺ vćre stolt avMalama har mye ĺ vćre stolt avMalama har mye ĺ vćre stolt avMalama har mye ĺ vćre stolt avMalama har mye ĺ vćre stolt avMalama har mye ĺ vćre stolt avMalama har mye ĺ vćre stolt avMalama har mye ĺ vćre stolt avMalama har mye ĺ vćre stolt avMalama har mye ĺ vćre stolt av
Standard

JEg har fĺtt tre eller fire to km egg og minst et ti km av de mange nye jeg har fĺtt. Jeg hadde alltid 9 fřr, men etter den runde med fri inkubator en gang for dagen kombinert med at jeg siden har gĺtt mye og tatt for fĺ stop (det ER bare et stop her!) har jeg altsĺ kommet ned i to. Men i lřpet av denne uken tilbake pĺ 9

Gammel 11-02-17, 11:57   #4
Nabbe
Skrekkřgle

Nabbe sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Blogginnlegg: 26
Nabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Ekstra morsomt er det jo at Lures varer i 6 timer da

Vi skal ut og spille nĺ, minste og jeg en tur i byen, tenkte kjřpe meg ett par inkubatorer og sĺnn, er lenge til jeg levler nĺ, siden jeg er halveis til 32.

Gammel 11-02-17, 11:58   #5
Nabbe
Skrekkřgle

Nabbe sin avatar

Nabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Og sĺ om man har ett lucky egg til etter eventen er ferdig, sparer pĺ sĺ mange som mulig, kan man jo evolve masse og fĺ dobbelt XP.

Gammel 11-02-17, 12:11   #6
Timar
Klar

Timar sin avatar

Timar har mye ĺ vćre stolt avTimar har mye ĺ vćre stolt avTimar har mye ĺ vćre stolt avTimar har mye ĺ vćre stolt avTimar har mye ĺ vćre stolt avTimar har mye ĺ vćre stolt avTimar har mye ĺ vćre stolt avTimar har mye ĺ vćre stolt avTimar har mye ĺ vćre stolt avTimar har mye ĺ vćre stolt avTimar har mye ĺ vćre stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nabbe, her.

Og sĺ om man har ett lucky egg til etter eventen er ferdig, sparer pĺ sĺ mange som mulig, kan man jo evolve masse og fĺ dobbelt XP.

Det mĺ vi vel gjřre fřr eventen er over? For ĺ fĺ dobbel candy tilbake?

Gammel 11-02-17, 12:19   #7
Nabbe
Skrekkřgle

Nabbe sin avatar

Standard

Jeg tenker ikke sĺ mye pĺ candy, er mest i behov for XP.

Gammel 11-02-17, 16:50   #8
Elisabet
Stĺr pĺ egne ben

Elisabet sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Elisabet har et rykte de fleste bare kan drřmme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drřmme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drřmme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drřmme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drřmme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drřmme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drřmme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drřmme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drřmme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drřmme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drřmme om
Standard

Jeg har planlagt sřndagstur i morgen med lucky egget mitt. For da er det dag 7 pĺ fřrste pokestop og fřrste pokemon for dagen. Det er jo 10.000 xp bare det. Ogsĺ har jeg samlet opp 18 stykker som skal evolves (bare 3 nye) mens lucky egget er, samt klekke 4 egg samme tidspunkt. Da gjřr det et lite hopp pĺ XP i alle fall. Fanger sikkert noen flere pokemons underveis ogsĺ. Er effektiv de 30 minuttene egget varer.

Plutselig de siste dagene har det dukket opp 3 nye pokemons for meg rett der hvor jeg er enten hjemme eller pĺ jobb som jeg ogsĺ har fĺtt fanget. Blir litt mer morsomt igjen nĺr en fĺr litt nytt.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-02-17, 17:07   #9
Timar
Klar

Timar sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Nabbe, her.

Jeg tenker ikke sĺ mye pĺ candy, er mest i behov for XP.

Men er ikke candy enkleste mĺten ĺ fĺ XP? Ved ĺ evolve med lucky egg? Eller har du andre smarte triks?

Gammel 15-02-17, 19:54   #10
Pelle
Unik

Pelle sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Pelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtid
Standard

Mitt spill har lĺst seg, sĺ alt henger om jeg trykker pĺ spilleren min for feks skifte av buddy. Sĺ nĺ er jeg stuck med Mr Mime....

Gammel 15-02-17, 20:09   #11
Lille meg
ihuga feminist

Lille meg sin avatar

Medlem siden: Jan 2010
Lille meg har mye ĺ vćre stolt avLille meg har mye ĺ vćre stolt avLille meg har mye ĺ vćre stolt avLille meg har mye ĺ vćre stolt avLille meg har mye ĺ vćre stolt avLille meg har mye ĺ vćre stolt avLille meg har mye ĺ vćre stolt avLille meg har mye ĺ vćre stolt avLille meg har mye ĺ vćre stolt avLille meg har mye ĺ vćre stolt avLille meg har mye ĺ vćre stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Pelle, her.

Mitt spill har lĺst seg, sĺ alt henger om jeg trykker pĺ spilleren min for feks skifte av buddy. Sĺ nĺ er jeg stuck med Mr Mime....

Oi! Mr Mime som buddy hřrte ganske bortkastet ut. Restarte app? Oppdatere app? Restarte telefon?

oss ska ikkje sulke til jorda med blod!
Lille meg er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-02-17, 21:31   #12
Linella
Erfaren

Linella sin avatar

Medlem siden: Apr 2012
Linella er litt kulLinella er litt kul
Standard

Opprinnelig lagt inn av Pelle, her.

Sĺnn er det hos meg ogsĺ, eller dvs. det hender en sjelden gang i ny og ne at det gĺr bra, men som regel kastes jeg rett ut om jeg trykker pĺ spilleren.

Linella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-02-17, 22:15   #13
Mex
Tidsklemma

Mex sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Blogginnlegg: 461
Mex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de fleste
Standard

Etter en helg i vest har jeg fĺtt en haug med geoduder og exeggcute, sĺ nĺ er alle evolvingene der pĺ plass. Men det er jo ingen dratinier eller balbasours ĺ oppdrive.

Mex er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-02-17, 22:26   #14
Timar
Klar

Timar sin avatar

Standard

Jeg har faktisk klart ĺ fange nok dratini til ĺ evolve dragonite i lřpet av denne eventen. Sĺ ferdig med generasjon 1!

Nĺ skulle jeg bare ta meg en evolve-runde sĺnn at jeg bikka level 30, tenkte jeg, og ta en laaaang pause fra hele spillet.

Men hva skjer, joda, DENNE uka til og med, skal de slippe 80 nye Sĺ da var det vel pĺ'an igjen, da

Gammel 15-02-17, 23:02   #15
Mex
Tidsklemma

Mex sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Blogginnlegg: 461
Mex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de fleste
Standard

Grattis med full generasjon 1

Mex er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-02-17, 11:05   #16
Elisabet
Stĺr pĺ egne ben

Elisabet sin avatar

Elisabet har et rykte de fleste bare kan drřmme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drřmme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drřmme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drřmme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drřmme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drřmme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drřmme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drřmme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drřmme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drřmme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drřmme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Lille meg, her.

Nei, jeg tror ikke det har noe med level ĺ gjřre.

Hvis du fĺr fatt i en Pokémon som har et hřyt nummer, sĺ vil jo denne legge seg inn i pokedexen, og de andre Pokémon-ene med lavere nummer (som du da ikke har sett/fanget) vil ligge som tomme elementer fřr denne Pokémon-en.

Slik var det jo ogsĺ i starten nĺr man begynte ĺ spille. Da ble pokedexen utvidet nĺr man fikk en Pokémon med hřyt nummer.

Hvor mange pokemon er det i generasjon 1? Hvordan skal jeg klare ĺ skaffe meg alle de tomme nummerene nĺr jeg nĺ plutselig fikk nr. 238? Dukket ingen andre nye opp i gĺr, og nĺ har jeg plutselig sĺ mange tomme plasser jeg manger. Hvordan fĺ tak i alle disse? I alle fall noen av dem.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-02-17, 13:37   #17
Timar
Klar

Timar sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Elisabet, her.

Hvor mange pokemon er det i generasjon 1? Hvordan skal jeg klare ĺ skaffe meg alle de tomme nummerene nĺr jeg nĺ plutselig fikk nr. 238? Dukket ingen andre nye opp i gĺr, og nĺ har jeg plutselig sĺ mange tomme plasser jeg manger. Hvordan fĺ tak i alle disse? I alle fall noen av dem.

Det er sluppet 143 pokémons i generasjon 1. 3-4 av disse er kun tilgjengelig i spesifikke omrĺder. Asia/USA..

I tillegg er det sluppet 8 pokémons fra senere generasjoner. Disse fĺr du kun i egg, forelřpig, men de kommer kanskje vilt ogsĺ nĺ?

Hver pokémon har et spesifikt nummer i pokédexen. Det er derfor du har fĺtt opp pokédex helt til nummer 238. Det har jeg ogsĺ. Pokémons mellom 146 og 238 slippes muligens i andre generasjon som kommer pĺ lřrdag. Hĺpet ihvertfall at alle slippes.

Gammel 16-02-17, 17:07   #18
Guava
Břr lage seg en tittel selv

Guava sin avatar

Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drřmme omGuava har et rykte de fleste bare kan drřmme omGuava har et rykte de fleste bare kan drřmme omGuava har et rykte de fleste bare kan drřmme omGuava har et rykte de fleste bare kan drřmme omGuava har et rykte de fleste bare kan drřmme omGuava har et rykte de fleste bare kan drřmme omGuava har et rykte de fleste bare kan drřmme omGuava har et rykte de fleste bare kan drřmme omGuava har et rykte de fleste bare kan drřmme omGuava har et rykte de fleste bare kan drřmme om
Standard

Magby er 239.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-02-17, 09:25   #19
Linella
Erfaren

Linella sin avatar

Medlem siden: Apr 2012
Linella er litt kulLinella er litt kul
Standard

De nye har kommet, og jeg har vćrt ute og fanget tre av dem pĺ morgenkvisten:
Ledyba, evolvingen Ledyan og Sentret.

Linella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-02-17, 09:38   #20
Timar
Klar

Timar sin avatar

Standard

Endelig her! Jeg har vćrt en snartur i byen i annet ćrend, og har allerede fĺtt mange nye. Dessverre er jeg straks tom for strřm, sĺ fĺr gi meg nĺ.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye trĺder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nĺ 08:04.