|
|||||||
| Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#421 |
|
Opp og fram, - framover
Medlem siden: Oct 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Jeg er vakker
Jeg har spist opp mitt forlenge siden. Det var faktisk bare en, EN, poppcorn i hele boksen min. Den spiste katten min. Så nå går jeg å legger litt mer mascara.
|
|
|
|
#423 |
|
Pauset
Medlem siden: Dec 2013
![]() |
Sv: Jeg er vakkerJeg har en veldig spesiell stemme. Jeg høres ut som en mann når jeg snakker. Stemmen min er ekstra grov. |
|
|
|
|
|
#424 |
|
Pauset
![]() |
Sv: Da forlater jeg forumet for godtDet kjedeligste jeg har opplevd på andre forum, er at ingen svarer meg til slutt når jeg troller og skriver mye tull. Men dere svarer heldigvis. Da er det mye mer festliggere. |
|
|
|
|
|
#425 |
|
Shake it out!
|
Tråden har jo blitt uendelig mange innlegg lengre og sikkert skiftet retning ti ganger, men jeg ble sjekker opp mellom radene med doruller en gang: "do you mind if I ask you out on a date".
|
|
|
#426 |
|
Langøret
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: I byen..
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
OMG,NÅ måtte jeg le,høyt og inderlig! |
|
|
|
|
|
#428 |
|
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Da forlater jeg forumet for godtJeg har allerede gitt meg. :infårmerer: |
|
|
|
|
|
#429 |
|
Pauset
![]() |
Sv: Jeg er vakkerI morgen skal jeg på jobb, så da kommer jeg ikke til å være så aktiv her inne. Men om kvelden kommer jeg tilbake. Men da skal jeg ikke skrive så mye som jeg gjør nå. |
|
|
|
|
|
#430 |
|
Pauset
![]() |
Sv: Jeg er vakkerDet blir kjedeligt å skrive her visst ingen her inne svarer meg. Da er det ikke noe moro lenger. Jeg synes vi har hatt det veldigt moro i dag og i går. |
|
|
|
|
|
#431 |
|
Flawsome
Medlem siden: Aug 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det hender at vi her inne liker å snakke om litt mer alvorlige ting. Tror du at du har lyst til det, du også? |
|
|
|
|
|
#434 |
|
Pauset
|
|
|
|
|
|
|
#435 |
|
Panzerekstremfeminist
|
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
|
|
|
|
|
#436 |
|
Panzerekstremfeminist
|
Sv: Da forlater jeg forumet for godt
Agree. :nelmig:
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
|
|
|
|
|
#437 |
|
Pauset
![]() |
Sv: Jeg er vakkerÅ trivest på jobben er viktig. Å ha gode kollegaer og at somme får tilrettelagt arbeid. |
|
|
|
|
|
#439 |
|
Panzerekstremfeminist
|
Sv: Da forlater jeg forumet for godt
Vi er rause. Vi tar sakte livet av folk med uendelig vennlighet. :sinll:
|
|
|
![]() |
|
|