|
|||||||
| Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#421 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Noen som har begynt å tenke på jul og planlegge enda?Julekort og kalendere må jeg ordne. Snart. |
|
|
|
|
|
#422 |
|
Eppur si muove.
Medlem siden: Jan 2012
Sv: Noen som har begynt å tenke på jul og planlegge enda?Da var fotokalendere laget og bestilt.
|
|
|
#423 |
|
passe nerd
Medlem siden: Sep 2010
Sv: Noen som har begynt å tenke på jul og planlegge enda?Har ikke så veldig mange presanger igjen nå og det er bra for nå er jeg litt lei; Mest pga økonomien gjør at jeg må bruke mer tid på smarte kjøp og tenke/lete/være kreativ - ja, og at jeg har satt meg som mål å være ferdig før desember. Om helsa tillater det(og det vil jeg selvsagt helst at den skal) så blir det mye jobbing før jul, ekstra godt å ha det unngagjort da. Har selvsagt storkost med med presangene, det ble bare litt mye på en gang.
|
|
|
#425 |
|
passe nerd
Sv: Noen som har begynt å tenke på jul og planlegge enda?Flink du er, Nenne!
|
|
|
#426 |
|
Erfaren
Medlem siden: Apr 2011
![]() ![]() |
Sv: Noen som har begynt å tenke på jul og planlegge enda?
Må man?? Jeg fant nemlig igjen de fra i fjor forrige helg, usendt, bakerst i skapet... Med fotografbilde på også.... |
|
|
|
|
|
#427 |
|
|
Sv: Noen som har begynt å tenke på jul og planlegge enda?Jeg har i alle fall kommet et stykke lenger i planleggingen. |
|
|
|
|
|
#428 |
|
Flink jente
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Noen som har begynt å tenke på jul og planlegge enda?Jul |
|
|
|
|
|
#429 |
|
nju nja njo
|
Sv: Noen som har begynt å tenke på jul og planlegge enda?Jeg har bestilt kalendere. Før jeg kan bestille julekort må jeg få tatt brukbart bilde.
|
|
|
#431 |
|
lader
Medlem siden: Mar 2009
Sv: Noen som har begynt å tenke på jul og planlegge enda?Jeg er i gang! Har bestilt noen julegaver og kalendergaver. |
|
|
|
|
|
#432 |
|
Medlem siden: Mar 2008
Sv: Noen som har begynt å tenke på jul og planlegge enda?Jeg skal på Vinmonopolet på lørdag og kjøpe vin/gavekort til de voksne som har alt. Har i tillegg "funnet" presanger hjemme som kan brukes, så de skal pakkes inn i helgen så jeg får en oversikt.
|
|
|
#434 |
|
Flawsome
Medlem siden: Aug 2011
Sv: Noen som har begynt å tenke på jul og planlegge enda?48 pakker til pakkekalenderen er ferdige. Jeg er halvveis med julegavene. |
|
|
|
|
|
#435 |
|
Superduper
Medlem siden: Apr 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Noen som har begynt å tenke på jul og planlegge enda?Jeg har sendt juleferieønske til sjefen! Får jeg det innvilget har jeg fri fra 21/12 til og med 5/1!
|
|
|
#436 |
|
En Som Trener
|
Sv: Noen som har begynt å tenke på jul og planlegge enda?
Julekort allerede ankommet! Og fine var de også!
|
|
|
#437 |
|
passe nerd
Sv: Noen som har begynt å tenke på jul og planlegge enda?Fikk handlet noen flere smågaver idag, veldig fornøyd med det. Jeg kunne aldri i verden ha handlet julepreesanger i siste liten, det hadde jeg ikke rukket om jeg hadde hatt aldri så god råd. Ingen skal si jeg ikke bruker tid på å tenke ut julepresangene iallfall!
|
|
|
#438 |
|
Eppur si muove.
Medlem siden: Jan 2012
Sv: Noen som har begynt å tenke på jul og planlegge enda?Det er i allefall én god grunn til å ikke vente for lenge med julegaver, og det er at fra midten av desember setter mange butikker opp prisene på varene sine. Jeg husker det kom fram for et par år siden, at nøyaktig samme vare kunne bli betydelig dyrere fra en dag til en annen. Enhver butikk har selvsagt lov å sette den prisen de vil, men det er jo ganske åpenbart at de prøver å sko seg på de som venter til siste liten.
|
|
|
#440 |
|
lader
Medlem siden: Mar 2009
Sv: Noen som har begynt å tenke på jul og planlegge enda?Ja, for så å ha de samme varene på salg i romjula! |
|
|
|
![]() |
|
|