|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#422 |
|
Bedreviter
|
Sv: Hjelp oss å få lovforslaget om eie av eksotiske dyr til høring!
Nei, nei. Det er en konspirasjonsteori som går ut på at de hvite stripene man ser på himmelen etter fly, de inneholder giftige gasser som myndighetene sprayer over folk for å … for å … tja, for å oppnå ett eller annet livsfarlig og kontrollerende. (Ikke vet jeg.) |
|
|
|
|
|
#423 |
|
Reptilentusiast
Medlem siden: Apr 2013
![]() |
Sv: Hjelp oss å få lovforslaget om eie av eksotiske dyr til høring!Hvis vi ser andre veien, hvis alle andre dyr hadde blitt behandlet som reptiler, så hadde alle vært ulovlig.
|
|
|
#424 |
|
ER faktisk grei i bånn!
![]() |
Det er dette jeg liker også. Derfor har jeg gjerne altfor store terra til dyr, for at jeg må lete litt før jeg ser de.
ja, da lærte dere meg noe også! ja, skal ikke nevne ditt navn teotelia |
|
|
|
|
|
#426 |
|
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg både legger og ligger merke til det, og synes det er hårreisende- the irony! Jeg håper du har postet meldingen på vedkommendes vegg også, for sikkerhets skyld. |
|
|
|
|
|
#428 |
|
Reptilentusiast
![]() |
Jeg kan ikke huske å ha sett noe lignende gjesteopptredner i våre forum. (Av samme kaliber vel å merke)
|
|
|
#430 |
|
Halloen!
Sv: Hjelp oss å få lovforslaget om eie av eksotiske dyr til høring!Hva var poenget, da? Jeg har lest fryktelig fort her, skjønner du. |
|
|
|
|
|
#431 |
|
ER faktisk grei i bånn!
![]() |
Nei, du har nok ikke lært meg noe ved å kommentere at jeg ikke kan skrive! |
|
|
|
|
|
#432 |
|
ER faktisk grei i bånn!
![]() |
ja dere er jo det! vi også! |
|
|
|
|
|
#433 |
|
Halloen!
Sv: Hjelp oss å få lovforslaget om eie av eksotiske dyr til høring!Det er helt greit å ikke være på topp når det gjelder rettskrivning, du er ganske på det jevne, tipper jeg. Det jeg ikke liker, er at du skylder på dialekt og telefon. Jeg sier også "ligger i ovnen," (når jeg ikke tenker meg om, jeg retter alltid på meg selv :tvangsnevrotiker: ) men jeg skriver det ikke. Jeg hadde ikke reagert om du hadde skrevet at du ikke var sterk i rettskriving eller at du ikke brydde deg om det, men jeg synes du var så kverulrende en periode, og jeg irriterte meg også over at du skyldte på telefonen. |
|
|
|
|
|
#434 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: Hjelp oss å få lovforslaget om eie av eksotiske dyr til høring!Teo, så vidt jeg erindrer, er bakgrunnen for chemtrails at alle verdens statsledere egentlig er reptiler, og dermed bruker chemtrails til å endre klimaet akkurat så mye at de skal ha en fordel. Blant annet.
|
|
|
#435 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: østfold
Sv: Hjelp oss å få lovforslaget om eie av eksotiske dyr til høring!Jeg tror jeg har landet på at det er vel i orden å tillate reptilhold under gode forhold, så får en fortsette å kjempe for alle dyrs velferd uansett om de kommer fra egg eller ikke. Jeg er først og fremst veldig imot å la kipinge få styre markedet og jeg mener det er i alles interesse at veterinærer og folk får kunnskap om disse dyrene slik at de kan holdes og ikke minst avles under optimale forhold. Ikke interesert i gift slanger og krokodiller i kloakken, men positivlisa synes jeg da skulle kunne gå igjenom.
|
|
|
#436 |
|
Reptilentusiast
![]() |
Sv: Hjelp oss å få lovforslaget om eie av eksotiske dyr til høring!Det er vel avvist allerede at regjeringen er reptiler, da de avslår å lovligjøre sin egen art?
|
|
|
#437 |
|
Panzerekstremfeminist
|
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
|
|
|
|
|
#438 |
|
Travelt opptatt
|
I følge en språkforsker jeg kjenner er ligge/legge såpass gjennomført i den bergenske dialekten at det om ikke lenge vil havne på positiv-lista til språkrådet, på samme måte som mangelen på hunkjønn.
|
|
|
#439 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: østfold
Sv: Hjelp oss å få lovforslaget om eie av eksotiske dyr til høring!Etter snart sju år her inne kan jeg melde at dette overdrevne fokus på ortografi er noe av en myte, det er de som er spesielt interesert som hakker og kødder med hverandre, jeg er dyslektiker og skriver av og til hårreisende rævva i perioder og får så godt som aldri tyn, med mindre det jeg skriver er på trynet. Stort sett er det andre grunner til det om man blir plukket på.
|
|
|
#440 |
|
Bedreviter
|
|
|
|
|
![]() |
|
|