|
|||||||
| Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Trapper opp igjen !
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Den NYE uendelige shoppingtrådenStilig bluse, Miss ! Er de allerede nedsatt ? Jeg er bare totalt blakk for tiden...
|
|
#8 |
|
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
|
Sv: Den NYE uendelige shoppingtråden
Hvor har du fått tak i Brannmann Sam pysj??
|
|
#9 |
|
Drømmer
|
Den er kjøpt i den butikken her på ebay. |
|
|
|
|
#12 |
|
Har tro på forbedring
|
Sv: Den NYE uendelige shoppingtrådenJeg har kjøpt meg en hvit bluse fra Saint Tropez og en blå dongeribukse idag. Jeg hadde prinsen på ryggen da jeg var i butikken hvor jeg kjøpte blusen, og spurte: "Vet du hvordan disse er i størrelsen"? De hadde kun M og XL - Jeg er en størrelse 40, og er derfor litt usikker på M, men dama (eller skal vi si ungdommen) presterte å si: Tror du den er for liten? - og henviste til den i XL...
|
|
#13 |
|
:)
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg er en str. 36, og bruker ofte M også i str. Så det er jo ikke så rart. Men hun kunne jo sagt det på en finere måte: At M er nok mer riktig din størrelse, for XL blir altfor stor. Og hvis den ikke skulle passe kan du komme inn igjen. |
|
|
|
|
#14 |
|
Har tro på forbedring
|
Neida, det er sant. Hadde de hatt L har jeg nok kjøpt det altså. Men XL da....Det er da litt forskjell mellom M og XL...Jeg må vel innrømme at jeg kanskje var litt dramaqueen altså, men likevel da.
|
|
#15 |
|
Erfaren nok
|
Sv: Den NYE uendelige shoppingtrådenIdag fikk jeg en topp fra LaRedoute og et dongeriskjørt og topp fra HM.
|
|
#16 |
|
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
|
Sv: Den NYE uendelige shoppingtrådenKjøpte meg en helt nydelig silkebluse i supertynt silkestoff med matchende sandaler i dag
|
|
#18 |
|
Fortynnet
|
Sv: Den NYE uendelige shoppingtrådenJeg har vært innom det røykfrie røykskadesalget igjen, og fått med meg en kjempefin helt mørkemørkeblå innsvinget dobbeltkneppet ulljakke (ytterjakke) med messingknapper. Den går til midt på rompa og satt veldig fint. Ikke helt sesong for den nå, men den blir fin å ta fram til høsten. |
|
|
![]() |
|
|