Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Kasias krimskrams

Facebook-statusmeldinger. Del III

Kasias krimskrams Lenker, tester, vitser og andre kuriositeter

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-06-12, 10:18   #421
Ellisiv
Bør lage seg en tittel selv

Ellisiv sin avatar

Medlem siden: Mar 2012
Hvor: Rogaland
Ellisiv imponerer mange og er sikkert smartEllisiv imponerer mange og er sikkert smartEllisiv imponerer mange og er sikkert smartEllisiv imponerer mange og er sikkert smartEllisiv imponerer mange og er sikkert smartEllisiv imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Facebook-statusmeldinger. Del III

Opprinnelig lagt inn av Irma, her.

Herremin. Jeg har vært dum og beveget meg ut på ukjente marker på FB. Dette er bittelitt utenfor tema for denne tråden, siden statusene ikke er fra noen av mine venner (takk og lov!) men fra (den forhenværende) FrP-politikeren som skapte dette oppslaget. Her er noen sitater fra FB:

Sånn helt plutselig så føler jeg at det er helt helt greit å være overvektig (eller feit som denne fyren ville ha sagt). Det finnes visst mye verre skjebner.

Herreminforbannahatt!

Der fikk jeg bekrefta alle mine fordommer om FrP politikere. Og vel så det!

2 jenter, -02 og -04
Ellisiv er ikke aktiv  
Gammel 13-06-12, 10:21   #422
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Ellisiv, her.

Der fikk jeg bekrefta alle mine fordommer om FrP politikere. Og vel så det!

Ikke før nå?

Gammel 13-06-12, 10:37   #423
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nå lurer jeg på hvilket sitat du fjernet, Irma!

For et sjarmtroll...

Gammel 13-06-12, 10:37   #424
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Og burde ikke noen tipse ham om onanering?

Gammel 13-06-12, 10:38   #425
Nabojenta

Nabojenta sin avatar

Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Gammel 13-06-12, 10:47   #426
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Gammel 13-06-12, 11:56   #427
Éowyn
Whatever, never mind

Éowyn sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 67
Éowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Mja... Med tanke på at han tror at menn MÅ "tømme seg" hver dag så tror han nok også at man får hår inni hendene og annen overtro.

Éowyn er ikke aktiv  
Gammel 13-06-12, 12:19   #428
rine
Halloen!

rine sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Irma, her.

Herremin. Jeg har vært dum og beveget meg ut på ukjente marker på FB. Dette er bittelitt utenfor tema for denne tråden, siden statusene ikke er fra noen av mine venner (takk og lov!) men fra (den forhenværende) FrP-politikeren som skapte dette oppslaget. Her er noen sitater fra FB:

Sånn helt plutselig så føler jeg at det er helt helt greit å være overvektig (eller feit som denne fyren ville ha sagt). Det finnes visst mye verre skjebner.

Jeg har problemer med å ta enhver person som skriver "jeg vill" seriøst (ja, jeg havnet dessverre på FB-profilen hans i går.) Snakker meg om nek. En kommentar under artikkelen i VG fikk meg likevel til å le høyt. Neket fra Kvinnherad hadde skrevet noe sånn som at: Man våkner jo ikke opp og er 140 kg, det skjer jo ikke over natta... og fikk til svar:
"Våknet du opp med en sånn sveis- er det noe som kan skje over natta?"
Dette prakteksemplaret av en mannemann er altså utdannet sykepleier, har fordommer mot overvektige (spesielt menn, for de har jo ikke vært gravide ) mener at man bør få silikon dekket av NAV og undrer seg over at så mange finner kone i Asia når det finnes så mange flotte østeuropeere å få fatt i. Og i tillegg storforbruker av knallgrønne kontaktlinser. Need I say more?

rine er ikke aktiv  
Gammel 13-06-12, 12:27   #429
Neket
Har diplom

Neket sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

Dette prakteksemplaret av en mannemann er altså utdannet sykepleier, har fordommer mot overvektige (spesielt menn, for de har jo ikke vært gravide ) mener at man bør få silikon dekket av NAV og undrer seg over at så mange finner kone i Asia når det finnes så mange flotte østeuropeere å få fatt i. Og i tillegg storforbruker av knallgrønne kontaktlinser. Need I say more?

Drømmetypen altså. Jeg skal bare gå ned en kilo eller fem, så skal jeg jaggu sende han en melding, kanskje han kan lære meg hvordan en ekte kvinne skal oppføre seg.

Neket er ikke aktiv  
Gammel 13-06-12, 14:35   #430
Irma
Ekvilist

Irma sin avatar

Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Tro meg (som leste litt), han vet hva det er. Men det er nok litt vanskelig å sette to og to sammen.

Nå lurer jeg på hvilket sitat du fjernet, Irma!

Han legger jo stadig ut bilder hvor han oppfordrer folk til å karaktersette damer, og mene noe om det meste om kroppene deres. I den forbindelse var det en kvinne som kommenterte at damene hadde silikonlepper, og at det ikke var spesielt pent. Da kunne han bidra med at i en spesiell setting (ok, ikke helt hans ord) var det mye deiligere med silikonlepper enn med smale lepper.

Så vet vi det, liksom

Sist redigert av Irma : 13-06-12 kl 14:42.
Irma er ikke aktiv  
Gammel 13-06-12, 14:39   #431
Salt
Salt in the rainbow

Salt sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 112
Salt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt av
Standard

Jeg rotet meg også inn på siden hans, og bloggen hans. Jeg så nok sånn ut:

Gammel 13-06-12, 15:20   #432
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Jeg blir litt trist ved tanken på at det faktisk finnes sånne mennesker.

Gammel 13-06-12, 15:49   #433
rine
Halloen!

rine sin avatar

rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Enhjørning, her.

Jeg blir litt trist ved tanken på at det faktisk finnes sånne mennesker.

Enig. Er det mulig å plassere en gedigen over hele FB-profilen hans, mon tro?

rine er ikke aktiv  
Gammel 13-06-12, 15:53   #434
allium
Bare sær

allium sin avatar

allium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hva er det med disse kjønnsforvirrede mennene som mener de trenger å få tømt rognposen?

Forget your perfect offering, there is a crack in everything, that's how the light gets in.
allium er ikke aktiv  
Gammel 13-06-12, 15:59   #435
rine
Halloen!

rine sin avatar

Standard

Er det fordi han tømmer rognposen så ofte at han har så grønne øyne? :intrisert:

rine er ikke aktiv  
Gammel 13-06-12, 16:04   #436
Serafin

Serafin sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Blogginnlegg: 219
Serafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de fleste
Standard

Jeg er ordløs. Og det er ikke ofte.

Lillesøster 09
Serafin er ikke aktiv  
Gammel 13-06-12, 16:07   #437
Serafin

Serafin sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Blogginnlegg: 219
Serafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de fleste
Standard

Og nå greide jeg å rote meg inn på bloggen hans.

Jeg er enda mer ordløs.

Lillesøster 09
Serafin er ikke aktiv  
Gammel 13-06-12, 17:06   #438
gajamor
Travelt opptatt

gajamor sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Blogginnlegg: 3
gajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av allium, her.

Hva er det med disse kjønnsforvirrede mennene som mener de trenger å få tømt rognposen?

Gammel 13-06-12, 17:18   #439
Madicken
Flawsome

Madicken sin avatar

Medlem siden: Aug 2011
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av allium, her.

Men nå ble jeg i grunn litt nysgjerrig på denne grønnøyde, slagferdige og rogn- og politisk tunge fyren. Link?

Madicken er ikke aktiv  
Gammel 13-06-12, 22:26   #440
Isbjørn
WF: Isbjorn

Isbjørn sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Trondheim
Isbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Madicken, her.

Men nå ble jeg i grunn litt nysgjerrig på denne grønnøyde, slagferdige og rogn- og politisk tunge fyren. Link?

Jeg googlet: https://www.facebook.com/pages/kjeti...05164172848844

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:40.