![]() |
#421 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva har du på deg i dag?Slitt trekvartbukse av ukjent sort, hvit singlet (silkeaktig) og jakke fra tricot. Det pøsregner og jeg har valgt sandaler... |
![]() |
![]() |
#422 |
Pauset
Medlem siden: Oct 2007
![]() Sv: Hva har du på deg i dag?
Merket er 'Soaked in luxury', og jeg kjøpte den på salg på en butikk som heter MQ. Heter Wiggas den modellen tror jeg. Så en på ebay også. Farge er klar litt lys gul oventil, og så lys lys beige på skjørtdelen. Sist redigert av Dronningen : 05-08-13 kl 12:53. |
![]() |
![]() |
#423 |
Engel med shit på vingene
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Troms
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva har du på deg i dag?Hvit jeansshorts liknende den på bildet (fant ikke eksakt bilde) og lys lilla chiffontopp som jeg har sydd selv.
#424 |
|
![]() Sv: Hva har du på deg i dag?I dag har jeg ordentlig pønta meg med en lilla, smal jeans! |
![]() |
![]() |
#426 |
![]() Sv: Hva har du på deg i dag?Treningstøy. |
![]() |
![]() |
#433 |
oppbevares tørt
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva har du på deg i dag?Min nye Miss Miss jeans og Skappel genseren min |
![]() |
![]() |
#434 |
![]() Sv: Hva har du på deg i dag?Mørk blå fiskenettgenser med paljetter fra B-Young i fjor, Mac Dream capribukse, sort spagettistroppsinglet og Toms sko. |
![]() |
![]() |
#435 |
Borte
|
![]() Sv: Hva har du på deg i dag?Blå bootcut jeans, beige wedgesandaler fra Gabor og en naturhvit silkebluse med svarte fugler på. Og armbånd.
#436 |
Born to run
Medlem siden: Nov 2009
![]() Sv: Hva har du på deg i dag?Svett, kort løpetights og like svett sort singlet. Nå skal jeg dusje og så blir det bikini!!
#437 |
Pauset
Medlem siden: Oct 2007
![]() Sv: Hva har du på deg i dag?Etter en kjolemandag, ble det 'back to black' i dag. |
![]() |
![]() |
#438 |
|
![]() Sv: Hva har du på deg i dag?Svart bukse og lyserosa satengtopp. Barbeint fordi ballerinasko faktisk ikkje egner seg til å springa over overflomma parkeringsplassar i lyn og torden. Så rart. På plussida var dei litt for små i går, det er dei ikkje no lenger.
#439 |
Panzerekstremfeminist
|
![]() Sv: Hva har du på deg i dag?Mine elskede Blink jeans, hvit singlet og ditto cardigan og belte fra Beltecompagniet. Barbeint, jeg har hjemmekontor fordi jeg ikke fikk låst opp bilen i dag morges.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
![]() |
![]() |
#440 |
Har tro på forbedring
|
![]() Sv: Hva har du på deg i dag?blå jeans, blå strikkagenser med paljetter - balerinasko i sølv - som jeg ser at har gått i stykker fullstendig i løpet av dagen.
|
|