|
|
|
|
#2 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva har du på deg i dag?Slitt trekvartbukse av ukjent sort, hvit singlet (silkeaktig) og jakke fra tricot. Det pøsregner og jeg har valgt sandaler... |
|
|
|
|
#4 |
|
Engel med shit på vingene
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Troms
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva har du på deg i dag?Hvit jeansshorts liknende den på bildet (fant ikke eksakt bilde) og lys lilla chiffontopp som jeg har sydd selv.
|
|
#5 |
|
|
Sv: Hva har du på deg i dag?I dag har jeg ordentlig pønta meg med en lilla, smal jeans! |
|
|
|
|
#6 |
|
Sv: Hva har du på deg i dag?Treningstøy. |
|
|
|
|
#12 |
|
oppbevares tørt
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva har du på deg i dag?Min nye Miss Miss jeans og Skappel genseren min |
|
|
|
|
#13 |
|
Sv: Hva har du på deg i dag?Mørk blå fiskenettgenser med paljetter fra B-Young i fjor, Mac Dream capribukse, sort spagettistroppsinglet og Toms sko. |
|
|
|
|
#14 |
|
Borte
|
Sv: Hva har du på deg i dag?Blå bootcut jeans, beige wedgesandaler fra Gabor og en naturhvit silkebluse med svarte fugler på. Og armbånd.
|
|
#15 |
|
Born to run
Medlem siden: Nov 2009
Sv: Hva har du på deg i dag?Svett, kort løpetights og like svett sort singlet. Nå skal jeg dusje og så blir det bikini!!
|
|
#16 |
|
Pauset
Medlem siden: Oct 2007
Sv: Hva har du på deg i dag?Etter en kjolemandag, ble det 'back to black' i dag. |
|
|
|
|
#17 |
|
|
Sv: Hva har du på deg i dag?Svart bukse og lyserosa satengtopp. Barbeint fordi ballerinasko faktisk ikkje egner seg til å springa over overflomma parkeringsplassar i lyn og torden. Så rart. På plussida var dei litt for små i går, det er dei ikkje no lenger.
|
|
#18 |
|
Panzerekstremfeminist
|
Sv: Hva har du på deg i dag?Mine elskede Blink jeans, hvit singlet og ditto cardigan og belte fra Beltecompagniet. Barbeint, jeg har hjemmekontor fordi jeg ikke fikk låst opp bilen i dag morges.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
|
|
|
|
#19 |
|
Har tro på forbedring
|
Sv: Hva har du på deg i dag?blå jeans, blå strikkagenser med paljetter - balerinasko i sølv - som jeg ser at har gått i stykker fullstendig i løpet av dagen.
|
|
#20 |
|
|
Sv: Hva har du på deg i dag?Hah, i dag er jeg et smykke, kan dere tro. |
|
|
![]() |
|
|