Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Hva har du på deg i dag?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-08-13, 12:32   #421
Señora
Bør lage seg en tittel selv

Señora sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Señora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva har du på deg i dag?

Slitt trekvartbukse av ukjent sort, hvit singlet (silkeaktig) og jakke fra tricot. Det pøsregner og jeg har valgt sandaler...

Señora er ikke aktiv  
Gammel 05-08-13, 12:41   #422
Dronningen
Pauset

Medlem siden: Oct 2007
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Che, her.

Å, den var lekkersmekker! - hvor har du kjøpt den? (jada:jeg vet om høyreklikk og egenskaper, men noe merkelig er galt med PC'en min idag)

Merket er 'Soaked in luxury', og jeg kjøpte den på salg på en butikk som heter MQ. Heter Wiggas den modellen tror jeg. Så en på ebay også. Farge er klar litt lys gul oventil, og så lys lys beige på skjørtdelen.

ebay

Sist redigert av Dronningen : 05-08-13 kl 12:53.
Dronningen er ikke aktiv  
Gammel 05-08-13, 18:52   #423
emin
Engel med shit på vingene

emin sin avatar

Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Troms
emin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Hvit jeansshorts liknende den på bildet (fant ikke eksakt bilde) og lys lilla chiffontopp som jeg har sydd selv.

Den turkise singleten var bare på bloggpostbildet jeg tok etter at jeg hadde sydd den, altså. Den brukes ikke under til vanlig.

Stolt bilsikringsfanatiker
emin er ikke aktiv  
Gammel 05-08-13, 21:44   #424
Maverick

Maverick sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1277
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

I dag har jeg ordentlig pønta meg med en lilla, smal jeans! Som har hull på kneet, og det tror jeg ikke var der sist jeg brukte den.

Og en hvit t-skjorte. Og et oppgitt blikk.

Maverick er ikke aktiv  
Gammel 05-08-13, 21:45   #425
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Langbukseværet gikk heldigvis over utpå formiddagen. Jeg er ikke klar for det ennå. Nå har jeg lyseblå sommerkjole med hvite prikker, fra Boden.

Filifjonka er ikke aktiv  
Gammel 05-08-13, 22:03   #426
Señora

Señora sin avatar

Señora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de fleste
Standard

Treningstøy.

Señora er ikke aktiv  
Gammel 05-08-13, 22:09   #427
Maverick

Maverick sin avatar

Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Dronningen, her.

I dag ble det min nye favorittkjole.

Og sort cardigan til, hudfarget strømpebukse og sorte pumps.

Den var skikkelig lekker!

Maverick er ikke aktiv  
Gammel 06-08-13, 08:41   #428
Fløyel
~~~~~~~

Fløyel sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Arbeidsbukse og genser. Jeg skal male litt ymse i dag.
Men jeg må skifte ila dagen, kan ikke gå sånn i møte senere i dag.

Gammel 06-08-13, 08:46   #429
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har svart Nike løpetights, blå treningssinglet og svart Nike hettejakke. Gjett hva jeg skal.

Filifjonka er ikke aktiv  
Gammel 06-08-13, 08:52   #430
Maverick

Maverick sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Filifjonka, her.

Jeg har svart Nike løpetights, blå treningssinglet og svart Nike hettejakke. Gjett hva jeg skal.

Rane en bank!

Maverick er ikke aktiv  
Gammel 06-08-13, 08:55   #431
Trixie

Trixie sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Blogginnlegg: 160
Trixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de fleste
Standard

Jeg har en brun chill norway kosebukse og blå/hvit stripete hettegenser. *hjemmedag* evt *gjemmedag*.

Trixie er ikke aktiv  
Gammel 06-08-13, 09:00   #432
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Rane en bank!

Hyyyysj!

Filifjonka er ikke aktiv  
Gammel 06-08-13, 09:13   #433
iben
oppbevares tørt

iben sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
iben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Min nye Miss Miss jeans og Skappel genseren min

iben er ikke aktiv  
Gammel 06-08-13, 09:39   #434
Señora

Señora sin avatar

Standard

Mørk blå fiskenettgenser med paljetter fra B-Young i fjor, Mac Dream capribukse, sort spagettistroppsinglet og Toms sko.

Señora er ikke aktiv  
Gammel 06-08-13, 09:40   #435
Røverdatter
Borte

Røverdatter sin avatar

Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Blå bootcut jeans, beige wedgesandaler fra Gabor og en naturhvit silkebluse med svarte fugler på. Og armbånd.

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv  
Gammel 06-08-13, 09:57   #436
Synnemor
Born to run

Synnemor sin avatar

Medlem siden: Nov 2009
Synnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner til
Standard

Svett, kort løpetights og like svett sort singlet. Nå skal jeg dusje og så blir det bikini!!

Never underestimate the strength of a woman who runs 26,2 miles for fun.
Synnemor er ikke aktiv  
Gammel 06-08-13, 11:12   #437
Dronningen
Pauset

Medlem siden: Oct 2007
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Etter en kjolemandag, ble det 'back to black' i dag.

Vedlagte bilder
Filtype: jpg image.jpg (346,4 KB, 48 visninger)
Dronningen er ikke aktiv  
Gammel 06-08-13, 11:36   #438
Puslingen

Puslingen sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Vestlandets perle.
Blogginnlegg: 14
Puslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Svart bukse og lyserosa satengtopp. Barbeint fordi ballerinasko faktisk ikkje egner seg til å springa over overflomma parkeringsplassar i lyn og torden. Så rart. På plussida var dei litt for små i går, det er dei ikkje no lenger.

Gammel 06-08-13, 11:41   #439
Pøblis
Panzerekstremfeminist

Pøblis sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Blogginnlegg: 358
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Mine elskede Blink jeans, hvit singlet og ditto cardigan og belte fra Beltecompagniet. Barbeint, jeg har hjemmekontor fordi jeg ikke fikk låst opp bilen i dag morges.

I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv  
Gammel 06-08-13, 12:41   #440
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

blå jeans, blå strikkagenser med paljetter - balerinasko i sølv - som jeg ser at har gått i stykker fullstendig i løpet av dagen.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:03.