Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Informasjon

Har ikke tilgang til markedsplassen lenger

Informasjon Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-06-11, 20:49   #1
Esme
Mother of Dragons

Esme sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har ikke tilgang til markedsplassen lenger

Opprinnelig lagt inn av Magnolia, her.

Forøvrig er jeg godt vant med å ikke bli sett på forumet (det gjør selvfølgelig ikke ting bedre at jeg tilbringer mer tid i bloggene enn i forumdelen), men det gjør som regel ingenting. Denne tråden bekrefter også at det er mange som ikke føler seg sett, selv om man er det.

Opprinnelig lagt inn av ullmor, her.

Kan hende det har større sammenheng med den følelsen eller stemningen en sitter med fra før? Altså noen ganger har en mer behov for å bli tatt med og være en del av enn andre ganger.

Om man ønsker gruppetilhørighet så tror jeg at FP er et ganske dårlig sted. Jeg er antagelig ganske synlig, men får ofte lite respons på det jeg skriver likevel og jeg har aldri noen følelse av å tilhøre en gruppe.

Gammel 27-06-11, 20:55   #2
Katta
maler

Katta sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Esme, her.

Om man ønsker gruppetilhørighet så tror jeg at FP er et ganske dårlig sted. Jeg er antagelig ganske synlig, men får ofte lite respons på det jeg skriver likevel og jeg har aldri noen følelse av å tilhøre en gruppe.

Ville du følt deg bedre om man hadde gruppeklemt litt mer på deg?

Gammel 27-06-11, 20:59   #3
Esme
Mother of Dragons

Esme sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Katta, her.

Ville du følt deg bedre om man hadde gruppeklemt litt mer på deg?

Nei, jeg er ikke så opptatt av gruppetilhørighet, derfor trives jeg på FP. Jeg tror at de som ser en intern gjeng er de som sitter med en følelse av at de ikke tilhører en gruppe og så tror de at andre har gruppetilhørighet. Men dette forumet er så kjåke fullt av individualister som ikke er spesielt interessert i sterk gruppetilhørighet.

Jeg synes det er bra, og det er jo en av grunnene til at også de som har vært her lenge godt kan få smellkjeft i en tråd. Ikke at det er bra at folk får smellkjeft, men diskusjonen er viktigere enn brukeren, for å si det sånn.

Og når man ser de eldre trådene så ser man jo, synes jeg da, at det har jo blitt betraktelig mildere her med tiden.

Gammel 27-06-11, 21:00   #4
m^2
Bør lage seg en tittel selv

m^2 sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Esme, her.

Jeg har vært her siden dag 1 og skrevet innlegg jevnt og trutt, men det skjer titt og ofte at jeg ikke får noen respons () på innlegg jeg skriver, at jeg ikke får svar på ting jeg spør om, ikke får prikker, eller at det jeg evt. skriver i skravletråden blir borte i det store intet. Enda så interessant det er
Og at jeg slett ikke føler meg som noen del av noen "gjengen". Jeg tror det med den "indre kjernen" er litt mytete egentlig jeg altså. Klart, det er noen her som kjenner hverandre bedre enn andre, men det blir noe annet igjen.

m^2 er ikke aktiv  
Gammel 27-06-11, 21:02   #5
Lykken
Nek er allrighte dyr

Lykken sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Gruppe: Fp doctors

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv  
Gammel 27-06-11, 15:27   #6
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Hvor: Vest
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Djiiizzz, Billa. Jeg sitter på en uterestaurant i 30 grader i London, scroller fort og svarer enda fortere. Det var absolutt ikke meningen å fryse deg ut, og jeg skal, for høflighetens skyld, droppe himlesmileyen.

007 er ikke aktiv  
Gammel 27-06-11, 15:30   #7
Billa
Usedvanlig begavet

Billa sin avatar

Hvor: Telemark
Billa har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av 007, her.

Djiiizzz, Billa. Jeg sitter på en uterestaurant i 30 grader i London, og svekkjer fort og svarer enda fortere. Det var absolutt ikke meningen å fryse deg ut, og jeg skal, for høflighetens skyld, droppe himlesmileyen.

Se det. Nå ble jeg selvfølgelig misunnelig, i tillegg til å være fornærmet...

Gammel 27-06-11, 15:28   #8
Maverick

Maverick sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1282
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg tror hun tulla, Agenten.

Maverick er ikke aktiv  
Gammel 27-06-11, 15:52   #9
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg legger selvsagt merke til Billa, for hun passer på meg når jeg sier noe gærnt. Dessuten tok du avatartemaet mitt. Sådetså.

Men nå har jeg skiftet helt. Såh.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv  
Gammel 27-06-11, 22:49   #10
Billa
Usedvanlig begavet

Billa sin avatar

Hvor: Telemark
Billa har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Candy Darling, her.

Jeg legger selvsagt merke til Billa, for hun passer på meg når jeg sier noe gærnt. Dessuten tok du avatartemaet mitt. Sådetså.

Men nå har jeg skiftet helt. Såh.

Jøje, det tenkte jeg ikke over, faktisk. Da har jeg lagt ut et badredraktbilde av meg selv i stedet.

Gammel 27-06-11, 16:04   #11
Mani
Helt vanlig

Blogginnlegg: 1
Mani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Ja det gjorde hun, bor du på Tara enda da?

Gammel 27-06-11, 17:57   #12
Kreps-77
Like blid

Kreps-77 sin avatar

Medlem siden: Jun 2011
Kreps-77 imponerer mange og er sikkert smartKreps-77 imponerer mange og er sikkert smartKreps-77 imponerer mange og er sikkert smartKreps-77 imponerer mange og er sikkert smartKreps-77 imponerer mange og er sikkert smartKreps-77 imponerer mange og er sikkert smartKreps-77 imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Malama, her.

Muligens litt for milde, det har nemlig tatt meg to år som medlem her inne før jeg, via en tråd der en annen bruker (som var helt fersk) fikk beskjed om at det faktik ikke er ok med mine tre tankepikker som jeg stadig vekk bruker (med mindre jeg finner frem spesialtegnkoden og får inn en elipse, muligens(?)) helt bra.

Da var du heldig, det tok meg hele 5 minutters medlemstid, før jeg fikk høre på en prikk (grønn en, ja) hvor komplett idiotisk det var å skrive :mann:, og at jeg IKKE skulle skrive det!
Ikke kunne jeg vite at det ikke var koden for en smiley her inne. Men vær du trygg, jeg vet det nå.

Heldigvis har jeg evnen til en god latter når jeg får sånt servert, og takk og lov for at det finnes ordenspoliti både her og der. Det liver opp hverdagen, og hjelper oss stakkarer som gjør slike generaltabber før vi rekker å lodde stemninga.

Kreps-77 er ikke aktiv  
Gammel 27-06-11, 18:17   #13
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

:mann: ja, det florer på et annet forum jeg er på. Jeg synes det ser teit ut. :Neida, prikken var ikke fra meg:

Karamell er ikke aktiv  
Gammel 27-06-11, 18:32   #14
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det var helt vanlig lingo på NM i barselklubbene. Men smileymoten endrer seg også.

Jeg ellipset massemasse før i tiden også. Eller rettere sagt prikkprikkprikket.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv  
Gammel 27-06-11, 18:35   #15
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Candy Darling, her.

Det var helt vanlig lingo på NM i barselklubbene. Men smileymoten endrer seg også.

Jeg ellipset massemasse før i tiden også. Eller rettere sagt prikkprikkprikket.

Ja, dette tenkte jeg på i natt ( ) ang. :mongostemme:-begrepet. Det var veldig vanlig å se dette på NM på begynnelsen av 2000-tallet, men den moten har heldigvis også forsvunnet.

En annen smiley som jeg aldri bruker lenger, men som var hyppig i bruk før er denne: .

Karamell er ikke aktiv  
Gammel 27-06-11, 18:37   #16
Adrienne
Hertuginne

Adrienne sin avatar

Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vi moderatorer merker godt at ellipsebruken på FP har gått ned, det var en stund hvor vi moddet overskrifter med ellipser flere ganger om dagen, nå skjer det mye sjeldnere. Det vi modder oftest nå er punktum i overskrifter og stor bokstav.

Gammel 27-06-11, 18:42   #17
Maverick

Maverick sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1282
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Adrienne, her.

Vi moderatorer merker godt at ellipsebruken på FP har gått ned, det var en stund hvor vi moddet overskrifter med ellipser flere ganger om dagen, nå skjer det mye sjeldnere. Det vi modder oftest nå er punktum i overskrifter og stor bokstav.

Ja. Og helt uskyldige følelsesutbrudd som var riktigst med mange store bokstaver og vokalrepetisjoner.

(TEEELEEENOOOOR!!!!!)

Maverick er ikke aktiv  
Gammel 27-06-11, 18:43   #18
Adrienne
Hertuginne

Adrienne sin avatar

Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Ja. Og helt uskyldige følelsesutbrudd som var riktigst med mange store bokstaver og vokalrepetisjoner.

(TEEELEEENOOOOR!!!!!)

Det va'kke meg. Jeg tror jeg ville latt den stå.

Gammel 27-06-11, 18:49   #19
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Standard

Retter ikke forumet store bokstaver av seg selv?

Karamell er ikke aktiv  
Gammel 27-06-11, 19:07   #20
Adrienne
Hertuginne

Adrienne sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.

Retter ikke forumet store bokstaver av seg selv?

Selv om det kanskje kan virke sånn.

Emneord
klassiker

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:55.