![]() |
#421 |
Hertuginne
|
![]() Sv: Har ikke tilgang til markedsplassen lengerI stand corrected, det var denne tråden et godt eksempel på.
#422 |
Personlig pessimist
|
![]() Sv: Har ikke tilgang til markedsplassen lenger
![]() |
#423 |
Ringskrømt
|
![]() Sv: Har ikke tilgang til markedsplassen lengerJeg kan komme på noen få tråder som ble ødelagt av fjas, sånn hovedsaklig og jevnt over går det veldig greit å spore tråder tilbake til tema, det er bare å skrive noe fornuftig, det. Jeg er bare litt lei den der "å nei, nå er venninneklubben her igjen, som ødelegger alle tråder på FP og blablabla" Selve oppskriften på avsporing, spør'ru meg.
#425 |
Hertuginne
|
Og det tar laaaang tid å skrive lange innlegg på iPad.
#428 |
|
![]() Sv: Har ikke tilgang til markedsplassen lengerJeg MÅ få lov til å fjasesvare, Adrienne. Men så lover jeg at jeg er ferdig. I denne tråden.
Si det så fort du klarer ti ganger, mens du danser fugledansen.
#429 |
Ringskrømt
|
![]() Sv: Har ikke tilgang til markedsplassen lengerHvis Niobe skulle svare indeed til Adrienne og ikke meg, er hun fryktelig treg, for det tar ikke spesielt lang tid å skrive Indeed.
#431 |
Hertuginne
|
Jeg stusset litt på den, jeg også.
#433 |
Personlig pessimist
|
![]() Sv: Har ikke tilgang til markedsplassen lengerØyh! Det tok tre forsøk før jeg klarte å få iPaden til å skjønne at jeg ville skrive "indeed" og ikke "indere"!
![]() |
#434 |
anglofil
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Men hva mener du egentlig med at du føler kommentarer blir oversett?
#437 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Muligens litt for milde, det har nemlig tatt meg to år som medlem her inne før jeg, via en tråd der en annen bruker (som var helt fersk) fikk beskjed om at det faktik ikke er ok med mine tre tankepikker som jeg stadig vekk bruker (med mindre jeg finner frem spesialtegnkoden og får inn en elipse, muligens(?)) Og enda kommer det sikkert til å ta noe tid før jeg venner meg av med dette som har blitt en veldig klar vane for meg, fordi jeg har ansett forum som en form for "vi skriver det vi tenker, for vi diskuterer, det går fort men vi må tenke underveis", og når jeg tenker... så blir det sånn. Men jeg prøver å skjerpe meg, på samme måte som jeg prøver å hukse å ta til meg at jeg ikke burde skrive så lange setninger som jeg har gjort i dette innlegget, for det er heller ikke helt bra.
#438 |
Unik
|
![]() Sv: Har ikke tilgang til markedsplassen lengerFP er eit forum der det er fokus på rettskrivning. I alle fall i forhold til kva ein har vert vant til frå andre forum. Eg seier ikkje at det er ein ulempe, det er lærerikt, men det har hendt at eg har starta på eit innlegg for å slette det ut igjen, fordi eg blir så usikker på om det er eine ordet er rett skreven eller ikkje. Teit, ja, men det er litt sånn eg er skrudd sammen.
#439 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: Har ikke tilgang til markedsplassen lengerJeg er en uke gammel på Twitter og har 8 followers eller noe sånt.
#440 |
Usedvanlig begavet
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Dette er jeg så enig i, og siden noe av det værste jeg vet her inne er når "alle" fyrer løs på (nye) enkeltbrukere, er jeg ofte av dem som synes det er viktig å gi litt støtte. Ofte berettiget også etter min mening, da det av og til synes å være ekstremt lite som skal til før det hamres løs.
Mvh Billa ![]() ***If you bungle raising your children, I don't think whatever else you do well matters very much*** Jacqueline Kennedy Onassis Sist redigert av Billa : 29-06-11 kl 21:54. |
![]() |
![]() |
Emneord |
klassiker |
|
|